[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag, Assen, Europaweg ter hoogte van Van der Valk.. 17.45

Twee motoren, een met een een blauw rossi 46 pak aan en de ander met een rood pak. Was handig he dat dat licht op groen ging, maar daardoor had ik net niet genoeg tijd om het type motoren te zien, dus ik hou het bij de kleur pak! :W
 
Maandag, Assen, Europaweg ter hoogte van Van der Valk.. 17.45

Twee motoren, een met een een blauw rossi 46 pak aan en de ander met een rood pak. Was handig he dat dat licht op groen ging, maar daardoor had ik net niet genoeg tijd om het type motoren te zien, dus ik hou het bij de kleur pak! :W

vienus en erwiner

en ze waren van motor gewisseld vienus reed op die van erwiner en omgekeerd, kwam ze ook al tegen
 
Maandag, Assen, Europaweg ter hoogte van Van der Valk.. 17.45

Twee motoren, een met een een blauw rossi 46 pak aan en de ander met een rood pak. Was handig he dat dat licht op groen ging, maar daardoor had ik net niet genoeg tijd om het type motoren te zien, dus ik hou het bij de kleur pak! :W
Deze 2? :)

full


en

full


Tnx voor de spot!
 
Gespot: Volgens mij was het TAZzz. Vanmiddag rond half 5 op de A27 reed je tussen de file door. Was net een stuk voordat het van 3 naar 2 baans ging. Ik ging aan de kant (zwarte Audi A4) en je bedankte nog of je strekte je linker arm :+ :P
 
Gisteravond tussen 22:00 en 22:30 op de A1 richting Amsterdam geen idee wat voor motor, reed een RSV-Mille voor, jij ging rechtdoor en ik ben achter de Appie aan gegaan de A9 op.

Rond die tijd reed ik daar wel ergens. Zag daar toen een geel geval rijden, was u dat? Was een beetje suf na een hele dag SBK, niet op types / stickers gelet.
 
Vanmiddag na 3'en in de Franckstraat Capelle aan den IJssel: een blauwe SV 650 S nieuw model met blauwe CSC stuurdemper on-tank stuurdemper en Yoshimura TRS demper. Kenteken ML-DX-.. Wie o wie?

Ik was de postbode die nog ff stond te kijken :W
 
Vanavond gespot: een donkerkleurige naked in de Dr J Presserstraat te Den Haag rond 18.20 uur. Je stond bij het stoplicht te wachten (met extra helm aan je stuur), en zwaaide toen ik je voorbij kwam.

Ik was die groene GPX. Ik keerde nog om om je gedag te zeggen, maar je reedt al weg bij het stoplicht.
 
2 spots

1e spot: vanmorgen om 07.50 in Voorst richting Apeldoorn, een oud type XJ 600/900
Ik reed achter je in een bordeaux rode Nissan.



2e spot: vanavond om 18.00 in Zutphen bij verkeerslichten het Spittaal, een bronskleurige Gsxr 750, ik dacht een K4.
Ik was aan het hardlopen en kruiste voor je langs terwijl jij aan het wachten was.
Ik maakte nog drukke handgebaren maar daar was niet op uit te maken dat ik je MF sticker bedoelde. _O-
Later toen je groen kreeg, haalde je me in en stak je je duim nog ff op. :W
 
Vanmorgen gespot om 10.45 bij Utrecht op de A12 net na de splitsing met de A2 richting den Haag/Rotterdam Kenteken MG-VT-##
Het merk motor was me niet zo snel duidelijk,dacht aan een XJR of zoiets.
En n piccie gemaakt uit de Truck })

Greetz Magnamannetje.

full
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 16:45 uur in Den Haag bij bibliotheek aan het Erasmusplein.

Jij reed waarschijnlijk een Suzuki SRAD 600 ? Zilver metallic kenteken MH-**-**

Volgens mij licht geblondeerd haar of anders grijzend :?

Ik reed op mijn fietsje langs.
 
Welke MF-er haalde mij om 20 uur in op de Vliegtuigweg bij Nagele/Emmeloord. :W
Jij had een zwart Alpinestars pak en een roodzwarte motor, volgens mij. Ik zat in die rode Mazda 3 die niet voor jou deze weg op draaide ;) .
 
Vanmorgen om 08.20 uur heb ik Prairy gespot op de N244 vanuit Purmerend Overwhere richting naar Amsterdam. Ik zat in mijn koekblik richting de Koog (in Purmerend).

Ik herken je meteen aan jouw motorjas (grijs/wit/zwart)met je rode rugzak op je zwarte Suzuki!

:W
 
Alkmaar. Vanochtend om half acht vanaf de Ring-West over de Kooimeer de A9 op. MZ-75-**; een vlotte actie om nog vooraan (voor een klein rood blikje) te komen bij een stoplicht dat al op groen was gegaan. En er kwam nog een MF-er achteraan (ik meen op een bordeaux rode Pan) die het ook nog haalde. Bij deze :W want daar ging het daar allemaal te vlug voor. ;)

Wassenaar. Vanochtend om half negen op de N44, vlak na het viaduct onder de N14 door. Een BMW met zij- en topkoffers, MV-83-**. :W
 
Vanmorgen om 08.20 uur heb ik Prairy gespot op de N244 vanuit Purmerend Overwhere richting naar Amsterdam. Ik zat in mijn koekblik richting de Koog (in Purmerend).

Ik herken je meteen aan jouw motorjas (grijs/wit/zwart)met je rode rugzak op je zwarte Suzuki!

:W
Jeej mn eerste spot *O*

En dat nog wel zonder sticker :+ Was vanochtend nog ff snel aan t zoeken ernaar, maar kon hem niet vinden :z
 
Vanmorgen gespot om 10.45 bij Utrecht op de A12 net na de splitsing met de A2 richting den Haag/Rotterdam Kenteken MG-VT-##
Het merk motor was me niet zo snel duidelijk,dacht aan een XJR of zoiets.
En n piccie gemaakt uit de Truck })

Greetz Magnamannetje.

(Afbeelding)
volgens mij is dat Next! met zijn grijze fazer ;)
 
Gister gespot:

Blauwe BMW geparkeerd op de Westerstraat in Purmerend, zag gister ineens dat er een sticker op zat :P

Wie o wie is mijn mede Purmerender? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan