[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag rond half 5, een dame op een zilverkleurige Honda CB500 of 600... zo'n 2005 model.
Was in Breda op de kruising bij het Florijn college.
 
als die blondine achterop zat op een rode motor, waren wij die club :Y
hebben daar idd gereden met een groep racers en 1 fazer
helaas maar ze reed aleen op een grijse/zilvere maar het kon best reed aardag wat motoren voorbij :Y heb jij toevallig een zootje bmw's en toen een gele sv zien voorbij zien komen ? .. dan is het wel mogelijk :9
 
gespot op de a12 vanmiddag rond een uur of 12 /12:30 ,.. een gele daytona met mf stickert,. was in de richting van utrecht,.

en naderhand een choppert die volgens mij van nieuwegein afkwam richting de a28, wees op z'n ogen en toen op mij,. zal wel gespot betekenen :+

en nog veel meer op de beurs in utrecht ;)

Dat was ik 8-)
 

vanmiddag 16.00uur stilstaande spot den haag saturnusstraat
cb500f vlakbij bolman motoren ik denk dat je er in de buurt werkt?
:?

zowiezo :W
 
Een zwart/blauwe Yamaha R6 of R1 vandaag om 13.15 in Gouda. *O*

Je reed samen met een chopper (Harley?). Ik reed samen met mijn pa in zijn dienstauto (VW Sharan brandweer koekblik) achter jullie vanaf de coenecoopbrug tot aan de Mc Donalds waar jullie naartoe reden.

Wie o wie? :)

haha dat was ikke met me'n maatje ik heb geen brandweer auto gezien :X
 
Gespot vandaag rond 18.45 u op de A28 richting Utrecht: een blauwe Hornet met passagier (met legerbroek) kenteken M*-J*-5*. Voor hem reed nog een MF-er(Honda CB-nogwat :? ) met passagier, kenteken begint met ML (jullie reden te snel om het te noteren :+ ).

:W

Murkel en zus op Hornet
Fred_en@ als bijrijder op mijn Zwarte XJR

:W


jullie reden te snel

dat is haast onmogelijk *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook nog zelfgespot:

1. donderdagavond Rivium voor de stoplichten voor de A16 op richting Den Haag/Gouda --> rode ZXR

2. zojuist, ff over 6 tussen kleinpolderplein en afrit Rotterdam Centrum richting Gouda, tegenovergestelde richting als ik, een rood-wit-blauwe-sporttour, berijder met een zwartrood textieltie

:W
 
Terrormax (meen ik) gespot donderdag avond in Enschede bij de wijk Patmos, vlak bij de moskee daaro.

Ik was undercover als koekblik chauffeur, om daar een nieuwe woning te bekijken!
 
Gisteravond om 23 uur bij de stoplichten Emmen uitrijdend richting bios heb ik een witte(?) motor gespot (misschien een FZR) met MF-sticker. Ik was die groene kawa die rechtdoor ging, jij stond voor linksaf voorgesorteerd. Ik was van plan om ff goed om te kijken maar toen werd mijn stoplicht al groen, vandaar de vage omschrijving.
Greetz
Martian
 
Gisteravond om 23 uur bij de stoplichten Emmen uitrijdend richting bios heb ik een witte(?) motor gespot (misschien een FZR) met MF-sticker. Ik was die groene kawa die rechtdoor ging, jij stond voor linksaf voorgesorteerd. Ik was van plan om ff goed om te kijken maar toen werd mijn stoplicht al groen, vandaar de vage omschrijving.
Greetz
Martian
Hé rij jij nog op je motor........ :P
 
nu net op het westplantsoen delft

CURVER

full


weet niet of je ook uit delft komt en student bent, maar meld je anders even bij het studenten delft topic

ps excuses ben weer eens te snel en heb het kenteken laten staan. hopelijk geen probleem
 
Gisteravond om 23 uur bij de stoplichten Emmen uitrijdend richting bios heb ik een witte(?) motor gespot (misschien een FZR) met MF-sticker. Ik was die groene kawa die rechtdoor ging, jij stond voor linksaf voorgesorteerd. Ik was van plan om ff goed om te kijken maar toen werd mijn stoplicht al groen, vandaar de vage omschrijving.
Greetz
Martian
Klinkt als peterr, maar die is voor zover ik weet op vakantie.

full
 
Gespot vanmiddag rond de klok van half vier in leersum richting rotonde een yamaha R1 /R6 blauw

Ik zelf ook een yamaha R6 blauw

_O- _O- _O-
 
Hé rij jij nog op je motor........ :P

Bijna alleen woon-werk en woon-woonplaats vriendin
:+ ;(

Hoop zondag nog wel naar de megameeting te gaan, wie weet zie ik je dan weer eens op je nieuwe bike?

PS die rood witte YZF was het niet. Motor had een ouderwets kontje, hoekiger vandaar dat ik aan FZR dacht.
 
Gister aan het eind van de middag in Zwolle op die randweg (vraag me ff niet de straatnaam) 2 MF'ers gespot voor de verkeerslichten. Ik was zo verrast dat ik m'n eerste spot deed, dat ik niet eens gelet heb op wat voor motor jullie reden |( , maar iig een racer en de ander was geloof ik een chopper. Al druk wijzend naar jullie nummerplaten probeerde ik jullie duidelijk te maken dat het een MF-spot was. De heer op de chopper begreep me vrij vlot gelukkig ;)
Wij waren met z'n 2tjes, 1 ZX10-R en een GSX-R 750 SRAD.
Ben eigenlijk wel erg benieuwd wie het waren :)





ja dat was ik op de mt.01 en mijn zoon op de r1.
ja dit is aan de late kant dat ik wat van mij laat horen maar.
had mijn laptop kapot het spijt me maar kon er niks aan doen.
maar bij deze nog bedank voor de spot ik von het luek dat gewijs ik dak u.





:( :Y *O* *O* *O* *O*
 
PS die rood witte YZF was het niet. Motor had een ouderwets kontje, hoekiger vandaar dat ik aan FZR dacht.
Het kuipwerk (dus ook de kont) van de FZR 600 en de YZF 750 zijn nagenoeg gelijk hoor. Of je moet het oudere type FZR gezien hebben, met zo'n vierkant (ver) uitstekend achterlicht?

FZR 600R
re_thn.jpg



FZR 600
fzr-rear.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan