[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
In een flits, zojuist een zilvergrijze Fazer 600. Stond geparkeerd in de Bakemastraat Almere, voor een nieuw, lelijk bedrijfspand. :r 's Avonds is het pand wel wat mooier, door de aparte verlichting. :Y


Wie o wie?
:W
 
12.15, je kwam uit richting ede/de klomp/veenendaal op een rood witte yamaha FZ iets en ging bij de stoplichten rechtsaf richting renswoude

droeg een grijs/zwart leren pak

[me]The Beerhunter zat zich voor het stoplicht te vervelen in een rode seat toledo :W [/me]


p.s. mocht je er niet dagelijks rijden, denk om je snelheid, flits/laser gedoe all over the place, soms meerdere keren per week
 
Gespot: Donkergroene Yamaha Diversion *O*
Vandaag rond 18.20 op de A20 ter hoogte van de afslag Moordrecht

Ik stond in de file met het koekblik B|

Dat zou ik zo maar eens geweest kunnen zijn. Met topkoffer en zwarte helm met gele reflecterende stickers. Bedankt voor de spot! :W :W :W
 
Vandaag rond 17:00 bij stadion Galgenwaard :W
full


Whoops solly voor het lay-out verneuken
 
Zojuist gespot in de regen rond 17:45 op de A9 richting Alkmaar, in de bocht voor de afslag naar halfweg/zwanenburg een grijze motor (type weet ik niet pcies meer) met kenteken geloof ik MG-DL-?? berijder was geloof ik int zwart en er zat een MF sticker op de kentekenplaat

Ik zat in een witte Renauld midlum met een 8 meter lange witte aanhanger ;) :W
was net telaat om een foto te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Waar: A27 Utrecht richting Gorinchem
Wanneer: tussen 16:30 en 16:45
Wat: zwart met zilveren sportfiets mét sticker, kenteken MG-GP-xx; berijder droeg een blauw met witte helm en een regenpak, bestaande uit een fluorescerend oranje jas en een zwarte broek.
Wie (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid): TAZzz *O*

Vanuit mijn blik zag ik je achter me de oprit vanaf de A28 naar de A27 oprijden. Je kwam tussen de file door gereden, dus toen je me voorbij reed zag ik je sticker. Door de drukte kon ik je redelijk bijhouden, dus ik probeerde je nog duidelijk te maken dat je was gespot, maar dat lukte helaas niet echt. Verderop bij het BP-station en het AC-restaurant bij Houten ging ik je weer voorbij, maar het was daar te druk om een beetje te gaan zitten zwaaien. Voor het knooppunt Everdingen kwam je weer tussen de file door en daarna heb ik je natuurlijk niet meer gezien... Tot spots dus maar weer :W
 
Vanmiddag om 16.00 uur

A 13 richting Rotterdam....in de file en regen

Je reed als 2de motor achter een andere aan door de file ik in koekblik -O- -O- -O- op middenbaan en ging voor je aan de kant je stak je handje op en toen zag k je stickert *O* *O* *O*

Heb alleen gezien dat je 2koplampen had en dacht een zwarte motor kentken : MF-FT-??

Wie o wie....

ikke morgen ook maar met motor de file is toch beter te rijden zo :] dan in blik

:(
 
gisteren om 19.30 op de weg van Mierlo naar Eindhoven een groene Koekblik Hyundai Lantra gespot ik reed er eerst een tijdje achter en bij de stoplichten van Geldrop maakte ik het je duidelijk, je had had toch wel snel door, daarna bleef je nog een paar km achter mij rijden, dacht we doen ff een bakkie bij de Shell... maar je reed door |(
Had wel een scherp oog voor die vrouwelijke bestuurster :+
een beetje laat maar dat was ik
op weg naar een zeer gezellig bedrijfsfeestje :Z

zal mijn vrouw zeggen dat je gereageerd hebt ;)
 
Vandaag om ongeveer 15.00 uur op de Diemerpolderweg in Diemen: blauwe Dillen MET sticker!


:X
 
Ik kwam om een uurjte of 1 een lesser (met nog een mede lesser die niet zwaaide B| ) op de wippolderlaan in den haag tegen. Was dat 1 van ons. (faity ofzo :9~ ) Hij/zij zwaaide iig heel tof, kom ik niet vaak tegen *O*
 
Ik kwam om een uurjte of 1 een lesser (met nog een mede lesser die niet zwaaide B| ) op de wippolderlaan in den haag tegen. Was dat 1 van ons. (faity ofzo :9~ ) Hij/zij zwaaide iig heel tof, kom ik niet vaak tegen *O*
Ik weet hoe dat komt })

*O* rijbewijs is binnen *O*

nou ja, woensdag ophalen *O*

donderdag daarna meteen proefrit op een divvie in Naaldwijk *O* :Y :9
Gefeliciteerd meid!
 
Tja normaal ik ook :]
maar kwam nu terug van een feestje, me broertje was jarig, dus uiteraard een biertje op :Y :Y
Maar de volgende keer weer lekker op de moto.
200km? :? :?
waar woont je huis dan?
:W :W :W

Huis van broertje staat in Ommen (OV). Huis van Early bird staat in Sommelsdijk (ZH)
Dus da`s een aardig stukkie :] maar ja, als broertje al 18 weken in ziekenhuis Zwolle ligt dan weet je wel hoeveel km er totaal doorheen gaan.
En als je dan toch bijna elke week gaat, doe ik dat liever op m`n torretje dan met koekblik.
Verstandige keus trouwens als je een biertje ophebt om je te laten rijden. Want je weet, drank is sneller op dan je lief is.
 
Vanmiddag om 16.00 uur

A 13 richting Rotterdam....in de file en regen

Je reed als 2de motor achter een andere aan door de file ik in koekblik -O- -O- -O- op middenbaan en ging voor je aan de kant je stak je handje op en toen zag k je stickert *O* *O* *O*

Heb alleen gezien dat je 2koplampen had en dacht een zwarte motor kentken : MF-FT-??

Wie o wie....

ikke morgen ook maar met motor de file is toch beter te rijden zo :] dan in blik

:(

ik was t niet
rijd daar wel regelmatig en ja als ik om 7 uur in delft moet zijn is t beter te doen met de motor dan met de wagen
morgen ochtend ben ik ook weer in de file te spotten en 14.30 terug naar rotterdam
 
Waar: A27 Utrecht richting Gorinchem
Wanneer: tussen 16:30 en 16:45
Wat: zwart met zilveren sportfiets mét sticker, kenteken MG-GP-xx; berijder droeg een blauw met witte helm en een regenpak, bestaande uit een fluorescerend oranje jas en een zwarte broek.
Wie (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid): TAZzz *O*

Vanuit mijn blik zag ik je achter me de oprit vanaf de A28 naar de A27 oprijden. Je kwam tussen de file door gereden, dus toen je me voorbij reed zag ik je sticker. Door de drukte kon ik je redelijk bijhouden, dus ik probeerde je nog duidelijk te maken dat je was gespot, maar dat lukte helaas niet echt. Verderop bij het BP-station en het AC-restaurant bij Houten ging ik je weer voorbij, maar het was daar te druk om een beetje te gaan zitten zwaaien. Voor het knooppunt Everdingen kwam je weer tussen de file door en daarna heb ik je natuurlijk niet meer gezien... Tot spots dus maar weer :W

In een (1) keer goed *O*
Wauw, dat is nog eens een gedetaileerde spot :} Een opmerking maar en dat is dat ik een overal aan had *D
Maar in wat voor een blik reed je dan. Want als ik het merk en kleur weet, kan ik er beter op letten. Ik bedoel maar, in de file let ik sowieso op de auto's ;)
Maar eh ... jij rijdt dat stuk dus niet op de fiets ?

Oke tot een volgende keer en rij voorzichtig !

Greetzzz :W

Rob
 
Huis van broertje staat in Ommen (OV). Huis van Early bird staat in Sommelsdijk (ZH)
Dus da`s een aardig stukkie :] maar ja, als broertje al 18 weken in ziekenhuis Zwolle ligt dan weet je wel hoeveel km er totaal doorheen gaan.
En als je dan toch bijna elke week gaat, doe ik dat liever op m`n torretje dan met koekblik.
Verstandige keus trouwens als je een biertje ophebt om je te laten rijden. Want je weet, drank is sneller op dan je lief is.

_O- _O- _O- _O- _O-
Heb jij dat probleem ook met bier?
:W :W
 
_O- _O- _O- _O- _O-
Heb jij dat probleem ook met bier?
:W :W

*O* BIER - Bijzonder Inspirerend En en Rap( door de keel glijdend naar binnen) *O*
:] Bij voorkeur niet te combineren met motor of koekblik want: Drank is sneller op dan je lief is. :] Trouwens, iedereen zegt dat ik drink maar niemand praat over mijn grote dorst. :+
 
Dubbel.... zie post hieronder, maar ik was dan ook zo enthousiast..... O-)
 
Laatst bewerkt:
WAUW!!!!

Vandaag de stickers binnengekregen en geplakt..... en gelijk al een spot. *O*

Het is een DYLAN...... en niet dillen. B|














morgenochtend ben ik daar weer te spotten... in tegengestelde richting welliswaar :P
 
Laatst bewerkt:
In een flits, zojuist een zilvergrijze Fazer 600. Stond geparkeerd in de Bakemastraat Almere, voor een nieuw, lelijk bedrijfspand. :r 's Avonds is het pand wel wat mooier, door de aparte verlichting. :Y
Wie o wie?
:W
Dat was ik *O*

Lelijk he, dat nieuwe pand? :P Ik loop er stage voor mijn studie, nog een maandje, en dan ben ik er weer klaar. Ik blijf Almere toch altijd een treurige stad vinden met al die betonnen nieuwbouw overal :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan