[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar:Erasmus universiteit
wat: Blauwe Suzuki SV650 kent: ML-xx-30
Wanneer: Vandaag om 12.45


Je stond er al toen ik kwam en toen ik wegging was je al weer weg, ik was met die rood/witte R1. Er moeten meer stickers komen op de uni :W

Dat is de SV van Marianchi :Y

Zit zelf ook op de Erasmus :Y Alleen zul je mijn motor daar niet snel vinden omdat ik op 5 minuten fietsen van de uni af woon ;)

Wat studeer je aan de EUR?
 
Dat is de SV van Marianchi :Y

Zit zelf ook op de Erasmus :Y Alleen zul je mijn motor daar niet snel vinden omdat ik op 5 minuten fietsen van de uni af woon ;)

Wat studeer je aan de EUR?

Ik zit op 10 minuten fietsen (maar heb geen fiets) of 4 minuten rijden van de uni *O*

Ik studeer economie. Voordeel van waar ik woon is dat ik de motor best wel veilig kan stallen in een hele rustige buurt.

Als je me een keer bij me bike ziet staan even op mijn schouder kloppen, kunnen we even koffie doen bij de coffeecorner ;)

:W
 
Ik zit op 10 minuten fietsen (maar heb geen fiets) of 4 minuten rijden van de uni *O*

Ik studeer economie. Voordeel van waar ik woon is dat ik de motor best wel veilig kan stallen in een hele rustige buurt.

Als je me een keer bij me bike ziet staan even op mijn schouder kloppen, kunnen we even koffie doen bij de coffeecorner ;)

:W

Mijn motor staat veilig bij m'n ouders in de schuur (ben toch elk weekend thuis voor m'n werk). Ik zou hem hier wel voor de deur kunnen zetten (staat 'ie heel af en toe ook wel), maar dan slaap ik toch niet zo lekker :N

Mocht ik je zien bij je R1 dan zal ik je ff aanspreken ;)
 
ik zag zondagmiddag in Tiel een aprillia SXV rijden.bij de waalkade.
is dat iemand van het forum??ik liep er om effe in de stad te gaan kijken.
Komen er nog meer mensen van het forum hier uit de betuwe?
 
ik zag zondagmiddag in Tiel een aprillia SXV rijden.bij de waalkade.
is dat iemand van het forum??ik liep er om effe in de stad te gaan kijken.
Komen er nog meer mensen van het forum hier uit de betuwe?
Eeehr.... beetje vage omschrijving. Voor spotten: kijk naar de sticker achter op de nummerplaat, dan weet je voor 90%zeker dat het een MF-er is (i.i.g. een (ex-)motor van een MF-er)

Welkom op het forum trouwens :W . Stel je even voor in het "nieuwe gebruiker topic", dat vindt iedereen leuk :Y

Voor locaties: check het "wat is waar te doen?" forum. Vind je alle gebieden, dus ook bij jou in de buurt! *O*
 
Vanmorgen op de A27 ( in de file) : TAZzz gespot.Ik reed in de VW-bus die ineens naar links dook om ruimte te maken voor je , je stak nog ff je hand op.(achter op die bus prijkt ook een MF-sticker)
 
Tussen half 5 en 5 (zal het wel geweest zijn)
Een geel met zwarte motor (volgens mij een GSXR) op de hoofdbaan A12 bij Utrecht richting Den Haag..
Volgens mij zag je mij ook nog op parallelbaan rijden. Ik had 't nogal druk met kijken of er geen vros achter me zat, had daarvoor best aso gereden zeg maar :X
 
Vandaag om 8.00 ongeveer bij afslag avenhorn op de a7 2 m-fers gespot.
Volgens mij was de ene een fazer en de andere een gsx-f ?

Zelf reed ik met een Yamaha gts en wees nog naar me kentekenplaat (zonder stikker)

:W Dat waren LoSBoL en ik, ik reed op de Suzuki GSXF idd en LoSBoL op zijn Hornet (niet zo schelden hoor, het is geen Fazer, aldus LoSBoL)

Enne, wel MFer maar geen sticker??? :X
 
gespot in schiedam om 1705 bij de blauwe brug, kawa gpx/gpz ofzo, berijder in textiel en grijze systeemhelm :W
 
Blij dat ik die sticker eraf gehaald had. Je wordt zo onrustig van dat checken hier, iedere keer. Is eigenlijk meer iets voor stuudjes.
 
Vanmorgen op de A27 ( in de file) : TAZzz gespot.Ik reed in de VW-bus die ineens naar links dook om ruimte te maken voor je , je stak nog ff je hand op.(achter op die bus prijkt ook een MF-sticker)

Thnx voor de ruimte :Y Sorry dat ik de stikker niet heb opgemerkt O-) Ik probeer er wel op te letten.

Greetzzz :W
 
Blij dat ik die sticker eraf gehaald had. Je wordt zo onrustig van dat checken hier, iedere keer. Is eigenlijk meer iets voor stuudjes.
Pcies. Kben blij dat ik een stuudje ben. Tja, ieder zijn keuze, ik zal je nog steeds hier wegzetten als ik je spot ;) :+
 
Overigens, zou iemand mij kunnen melden wie die kerel was met die "Too Fast, Too Furious"-sticker op z'n rijdende bankstel bij HvW zondagmiddag :? ?

Ik heb nog een stukje balhoofd van hem, welke losvloog van z'n motor toen hij als een dweil de bocht ter hoogte van "Safe Motoren" door ging... -O-
 
volgens mij ben ik zojuist gespot op de a12 richting den haag door iemand op een blauwe kawasaki, correct of niet?

:W
 
Welke MF-er stond net (kwartiertje terug) te tanken bij de Esso op de Beneluxbaan Amstelveen? Je had een zwart-oranje jas aan, en keek nog op toen ik toeterde :W
 
:W Dat waren LoSBoL en ik, ik reed op de Suzuki GSXF idd en LoSBoL op zijn Hornet (niet zo schelden hoor, het is geen Fazer, aldus LoSBoL)

Enne, wel MFer maar geen sticker??? :X

hmm verschil tussen een fazer en een hornet is eigenlijk best groot,sorry daarvoor :P
 
thumper, wat is er mis met mijn vork B| B| B| B| Ik kan er prima mee eten B|

Vandaag gespot: M.K zijn Ducati 600ssc in het motorhok achter het autotechniek gebouw in Arnhem *O*

Ik heb je nog steeds niet gesproken B| komt nog wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan