[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
thumper, wat is er mis met mijn vork B| B| B| B| Ik kan er prima mee eten B|

Vandaag gespot: M.K zijn Ducati 600ssc in het motorhok achter het autotechniek gebouw in Arnhem *O*

Ik heb je nog steeds niet gesproken B| komt nog wel ;)

jou snorfiets net gemist vandaag
:+ komt ie een keer met de brommer. komt ie precies op een dag dat het de hele dag ruk weer is. sukkel :X _O- :W
 
JAAAA he he mijn eerste spot zwarte cbr600rr of fireblade vanochtend ongeveer 9:00u afslag umc Amsterdam met een hele mooie sound :Y
 
Overigens, zou iemand mij kunnen melden wie die kerel was met die "Too Fast, Too Furious"-sticker op z'n rijdende bankstel bij HvW zondagmiddag :? ?

Ik heb nog een stukje balhoofd van hem, welke losvloog van z'n motor toen hij als een dweil de bocht ter hoogte van "Safe Motoren" door ging... -O-


8-) Wat nou stuud?


Harstikke druk daar man en dan rijden we rustig, maar wou je een wedstrijdje? valt te regelen.

_O-
 
Heb nog een filmpie gemaakt van een aantal mf'ers op de dynopbank zal hem straks wel uploaden un edited
 
Wie kwam er vanmorgen zo enthousiast knipperend en zwaaiend tussen de file op de A12 door gereden? Ik reed in een rode Opel Manta met een sticker rechtsachterop. Jij reed in ieder geval op iets roods zonder sticker :+

[me]Sway was onderweg naar een overvalstraining en iets te druk aan het ouwehoeren met dr collega's om in de gaten te hebben dat ze waarschijnlijk gespot werd
[/me]


Moest trouwens ook ff uitleggen hoe dat hele spotten nou eigelijk zat en wat er nou eigenlijk het nut van is _O-
 
wie was er vandaag aan het BHV'en bij RIcas in Ede?
Blauw rode motor nrbord M*-07-H* met best veel stickers. die van mij stond naast de ingang. Morgen weer?
 
wie was er vandaag aan het BHV'en bij RIcas in Ede?
Blauw rode motor nrbord M*-07-H* met best veel stickers. die van mij stond naast de ingang. Morgen weer?
Dat was ik, en nee, was een herhalingscursus van 1 dag.
Zilveren Honda?De rijder van de BMW heb ik gesproken, er stond ook een Fazer?
 
Vanmiddag zwarte BMW als ik het goed zag een GS type (je reed tussen het blik door).
Was zo rond 18.00 uur je kwam van de utrechtse baan af om de zuid-hollandlaan op te draaien richting koningskade.
Je droeg een rood jack en een grijze integraal bij deze GESPOT :Y

xeneos :W
 
Half MF gespot @ hans van wijk :+
Spot terug als mede half MF :P

(Afbeelding)...... 8-)

...lekkáh zo'n scootáh....



[me]......kawa spot zichzelf ff in de spiegel.... :P ...[/me]
Wat een verhaal zeg :N

zal ik je lijstje beetje aanvullen met wie ik nog meer heb gezien haha

barry sv
mr hawkeye
vfreds
desmolisious
kleintje b
@nne
superslurper
b@ndit
Dilop
Kawaidioot
jilles <= geen mf-er hehe
motormug
testikels
remco (+ die enen met cbr200f en die fireblade)
mini mistress
brander
miller
drsrob :P
blauwitje
yamapino
kawasnol
KTN
JeR1oen


en nog een paar waarvan ik de naam niet meer weer hehe

[me]TwoFace B O-)
[/me]









weer een heleboel mf stickers gezien bij hvw *D

wist niet dat ik bmw's zo mooi vond oftewel:
gespot mini mistress ;)
:^ ik wou nog zwaaien maar je was te snel O-)

:W
 
Gespot, vanmiddag om ongeveer 16.20 uur op de Leeuwarderweg richting het Schouw (Purmerend/Volendam)een blauwe (eh....weet niet wat voor motor, zag ik niet op tijd) met kenteken M.-GT-.0
Je reed tussen de auto's door! Wie-o-wie???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan