[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot
1* RSV Mille op 1 wiel voorbijstekend op de snelweg tussen Tilburg en Gilze rijen :Y

Strakke actie trouwens :}

Geen MF sticker gezien '( ,maar je weet et nooit
Keteken : MJ-VT-**

Ikke reed in zwart Audi A3 koekblik met sticketje op achterruit :9
 
woensdag gespot, blauwe cbr 600
afslag A4, tot aan hoofddorp.rond een uur of 19:30
?...
oeps ..kenteken vergeten :( ...mooi beesie met nog te grote schaamrandjes...of nog aan het inrijden
heel kort babbeltje...heb mijn sticker nog niet ;)
ik reed...cbr900rrrrrrrrr..rood wit paars.wheely als goodbye ;)
 
Donderdag 13.10 Groningen Gasunie rotonde richt Overwinningsplein.
Kenteken inmiddels al weer vergeten... maar wel Marlboro jack!
Toch niet deze he ?

full


Als dat wel zo is dan is het de winnaar van SoT : Lucky Ricky
En anders was het iemand anders :+
 
gespot...dame(met staart onder de helm vandaan) op een blauwe suzuki bandit :W op de A2 om 7:35
ik schoot voor je naar rechts om de A12 op te gaan. ik had niet het idee dat je me sticker had gezien, ik zag je namelijk niet terug zwaaien :N
 
Gister gespot!!

Rode VTR 1000 Sp1
rond half 4 op de vechtbrug in Ommen, je reed richting shell ik kwam met me trapmotor vanaf het station

Wie o wie

Heb je alleens eerder gespot in ommen, toen reed ik met een grijze cabrio achter jou..

Mzzl Jerry
 
Zonet een één of andere malloot in zo'n gare kutgolf (dacht ik :? ) ;)


KIMI :W
 
zag vandaag 2 motortjes rijden:
een BUELL model weet ik niet, rond 11.20 op de kruising van de diependaalse laan en de johan de wit straat, wie is t?
en om 11.30 uur op de gijsbrecht van amstelstraat: een grijze ducati 748s, had een zwaar geluid. helm was geloof ik rood, maar niet zeker.
bij beide geen MF sticker gespot, maar wie weet...
Dit alles was in Hilversum.
 
Op één pagina twee "spots" van "motorrijders", als het zo doorgaat is dit topic zó vol |(

Àls het al MF-ers waren wilden ze zéker niet gespot worden, anders hadden ze wel MF-stickers op hun kentekenplaat gehad !!
 
13.00 te amsterdam
Sloterweg 700

Rode Yamaha Fazer
Kenteken: MZ-**-NB

Bij deze gespot!!
 
zag vandaag 2 motortjes rijden:
een BUELL model weet ik niet, rond 11.20 op de kruising van de diependaalse laan en de johan de wit straat, wie is t?
en om 11.30 uur op de gijsbrecht van amstelstraat: een grijze ducati 748s, had een zwaar geluid. helm was geloof ik rood, maar niet zeker.
bij beide geen MF sticker gespot, maar wie weet...
Dit alles was in Hilversum.
Geen sticker = geen spot = niet posten.... -O-
 
Ik heb gisteren bij de UVA mijn motor-tje weggezet, naast 2 motoren. Eigenlijk niet goed opgelet, maar ik zag wel dat 1 ervan een sticker droeg.

mijn moto: blauwe BMW f800st.

tijd: tussen 13:30 en... ??? om 18:00 was je al weg.
 
gespot...dame(met staart onder de helm vandaan) op een blauwe suzuki bandit :W op de A2 om 7:35
ik schoot voor je naar rechts om de A12 op te gaan. ik had niet het idee dat je me sticker had gezien, ik zag je namelijk niet terug zwaaien :N
Hoihoi, dat was ik en ja ik zwaaide wel ff terug hoor ;)
 
Ik word naar mn werk niet meer gespot.
Nieuw beleid : motor bij de voorgevel parkeren en niet meer in het fietsenhok.
Lekker is dat, is ie zo weg B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan