[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, pogo ook altijd met zijn briefjes (die is cker snel naar huis gereden :P )

was op school :+ eindelijk stond dat ouwe lijk er een keer. dus denk laat ik maar ff spotten.

kwam ik hem later tegen bij een of andere sjonnie in de auto. wist ik veel dat het pogo was. kerel zwaaien, ik dacht donder op met die sjonniebak van je O-) O-)
 
was op school :+ eindelijk stond dat ouwe lijk er een keer. dus denk laat ik maar ff spotten.

kwam ik hem later tegen bij een of andere sjonnie in de auto. wist ik veel dat het pogo was. kerel zwaaien, ik dacht donder op met die sjonniebak van je O-) O-)

Pogo kan niet autorijden? Tenminste hij heeft geen rijbewijs O-)
 
Iets na 5 uur vandaag in Nijmegen, St. Annastraat. Ik stond in een rij auto's te wachten voor een stoplicht vlakbij het Keizer Karelplein, met m'n ellebogen op m'n tank leunend, en zwaaide met m'n rechter hand. Jij reed op een rode motor, niet heel erg gepoetst en volgens mij ook niet al te nieuw, maar meer heb ik niet onthouden. Heb je nog wel even nagestaard, misschien viel je dat op in je spiegel. :+

Wie o wie?

Ik was diegene met de rode diversion. Zo oud is hij niet ór, 1998.
Het viel mij inderdaad al op dat je een tijdje over je schouder bleef kijken naar mij.
Je bent trouwens de eerste die mij spot *O*
 
!!!Gespot!!!

Een Zwart/rood/witte Yamaha Thundercat, coureur had een blauwe Shark helm op zijn hoofd en reed me voorbij rond 14.25uur in de buurt van de Amsterdamse poort in Haarlem. Je reed langs de rij met auto's in de richting van het centrum :Y

WIE O WIE????

Laterzzz

Die ken ik wel, dat is dennis.. hij heeft een MF sticker maar komt hier eigenlijk nooit. hij kocht de motor met MF sticker er al op _O-
ik geloof dat ie 1 keer hier een topic heeft aangemaakt maar daarna nooit meer is terug gekome.
 
Die ken ik wel, dat is dennis.. hij heeft een MF sticker maar komt hier eigenlijk nooit. hij kocht de motor met MF sticker er al op _O-
ik geloof dat ie 1 keer hier een topic heeft aangemaakt maar daarna nooit meer is terug gekome.

Een echte mf'er dus :+
 
Ik riep: "-Twilight" :P al is dat streepje wat lastig uitspreekbaar

Volgens mij had je me een paar maanden terug ofzo ook al gespot, als je vaker die route rijdt om die tijd zal het vast nog wel een keer kunnen ;)

Klopt inderdaad dat ik je eerder heb zien rijden, alleen is me toen ontgaan dat je de spot opgemerkt had hier op het forum. Ik fiets daar elke dag rond dat tijdstip, de volgende keer zwaai ik gewoon naar je :Y


Verder nog een foto van een spotje van me van afgelopen zondag in Bakkum bij de Beachcross.

full
 
En vanavond aan de prinsengracht te Amsterdam, een Honda CB500. Met topkoffer en apestickers :Y

full


beetje slechte foto, telefoon maakt overdag stukken betere foto's
 
Vanavond om 20:30 op de ring van alkmaar net voorbij de Huiswaarder brug een gele CBR fireblade?? gespot richting Schagen. Stond samen bij het stoplicht met een valedero geloof ik. Iig een all road. Ik zat in de bus...
 
Vanmorgen (26-10-2006) om 8:00 uur in Arnhem Onderlangs gespot een donkere motor, ik denk zwart, met aan beide zijden een uitlaat. Merk, geen idee, ik zag je namelijk voorbij rijden in een ooghoek en zag vervolgens de MF sticker. Berijder had een rugzak om met oranje stukken erin/erop.

Je reed onderlangs langs de file op waar ik in vast stond. Ik heb nog even getoetert maar dat kwam niet over..

Wie heb ik gespot
 
Ik was diegene met de rode diversion. Zo oud is hij niet ór, 1998.
Het viel mij inderdaad al op dat je een tijdje over je schouder bleef kijken naar mij.
Je bent trouwens de eerste die mij spot *O*

*O*

Heeft dat "blijven staren" toch geholpen. Behalve dat ik me achteraf bedacht dat ik dan ook net zo goed een stukje van het kenteken had kunnen proberen te onthouden. :+

Oh, en excuses voor het oud noemen. O-)
De mijne is nog ouder. :X
 
Zojuist gespot om 08:30 in Hoorn NH

een zwarte suzuki Bandit met een finishflag striping, kenteken MG volgens mij

Ik stond om over te steken, keek eerst je motor, en toen jouw nog ff aan, toen je langs reed richting de Veemarkt zag ik je MF sticker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan