[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

Heb je al een MF sticker?

  • Ja

    Stemmen: 123 59,4%
  • Nee

    Stemmen: 33 15,9%
  • Komt nog wel

    Stemmen: 34 16,4%
  • Wat moet ik daarmee?

    Stemmen: 17 8,2%

  • Totaal aantal stemmers
    207
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot om 19:10 Weteringweg bij Leimuiden , voor linksaf de brug over Mayhem en Taco dacht ik. Vanuit me koekblik gezien en terug gezien , moest wel drie keer toeteren voor meneer Mayhem het door had boven zijn Remusjes :9~ uit.
 
Gespot om 16:15 2 motoren waar van een rode BMW met stickert.
Bij kruising Den Dolder MAC.

Wie o Wie, Lekker vaag ik weet het maar ging erg snel O-)
 
Bij de races op Hengelo (GLD) gisteren:Een gele fireblade (model 1998 gloofik) en nog iets geels (was een auto moeilijk aan t doen, bij wegrijden parkeerplaats, rond 17:30uur)
Wie o wie? ;)

Dat was sponcebob ik moet er in de buurt zijn geweest, net als Subzero en in die auto (VW Bora) zaten esvee en turbo Mac Kwek.

En vergeet toch bijna gsx-rijtje
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag gespot rond 17.15 op de utrechtse baan Den Haag - Utrecht.
2 motoren met stickers rijdend naast elkaar, een leek op een street-fighter, de ander was een toermotor (grijs) met zij- en topkoffer.
Jullie namen de afslag naar Rotterdam.
Ik heb nog geprobeert om jullie in te halen, maar tevergeefs, ik moest richting Amsterdam.
 
Zojuist gespot om 19:10 Weteringweg bij Leimuiden , voor linksaf de brug over Mayhem en Taco dacht ik. Vanuit me koekblik gezien en terug gezien , moest wel drie keer toeteren voor meneer Mayhem het door had boven zijn Remusjes :9~ uit.

dat heb je goed gezien en idd na 3 keer toeteren hadden we het pas door ,tjaa ik hoor me eigen uitlaat niet eens als martijn naast me staat :9~ :9~ laat staan een toeter van een auto maar wel ff lekker getoerd door de kwakel uithoorn langs de amstel naar amstelveen en terug over snelweg


groetjes taco
 
dat heb je goed gezien en idd na 3 keer toeteren hadden we het pas door ,tjaa ik hoor me eigen uitlaat niet eens als martijn naast me staat :9~ :9~ laat staan een toeter van een auto maar wel ff lekker getoerd door de kwakel uithoorn langs de amstel naar amstelveen en terug over snelweg


groetjes taco

Aha, dan waren jullie zeker de motorrijders die zo goed de weg wisten in Uithoorn ;)

Ik was ff "lekker" mn nieuwe brommer aan t inrijden O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan