[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

Heb je al een MF sticker?

  • Ja

    Stemmen: 123 59,4%
  • Nee

    Stemmen: 33 15,9%
  • Komt nog wel

    Stemmen: 34 16,4%
  • Wat moet ik daarmee?

    Stemmen: 17 8,2%

  • Totaal aantal stemmers
    207
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom staat er in je profiel bij beroep:
"Wiljenietweten (echt niet geloof me)"
Of is het om in noodgevallen je motor in te vervoeren?
[offtopic]
:} en weer 1! :+
Nope, auto is niet voor werk maar voor hobby (en ga nou niet vragen wat voor hobby }) ) Motor wordt indien nodig vervoerd in een Ford Transit.
[/offtopic]
Maar hier is dit topic dus niet voor bedoeld :) :o
 
zaterdag (01/05)
blauwe thundercat
eerst in Ijsselstein (bij molenaar)
en later bij Motoport Vianen
 
Zojuist Bergse Dorpstraat, Hillergersberg (Rotterdam) naast het terras bij cafe Lebbink. Enkele racers waarvan er tenminste eentje een MF sticker had, ik gok dat de eigenaren op het terras zaten...(en er op dit moment nog zitten!), ik reed voorbij op een groen/blauwe ZXR. Proost!

Kan ook nooit eens stiekem de kroeg induiken hè ;)
 
Op zondag 02 mei 2004 12:12 schreef mlw het volgende:
10 minuten geleden (12.00 uur) in Apeldoorn, op de Laan van Zevenhuizen/Edisonlaan, ter hoogte van Texaco tankstation (bij het winkelcentrum), een zwartgrijze Ducati (Monster?), berijder in SPIJKERBROEK met zwart/wit jack en grijze helm.
We reden (in koekblik) achter je en sloegen af, net voor het tankstation.
Wie was dat?

Dat was ikke dus *D

En het is niet grijs! :o

Het is nog 1x dan: M a t - z w a r t :X

:P

Foei Prakkie!!!! :(
Wat heb je nou geleerd van de laatste keer??!! Ongeluk zit in een klein hoekie!!
Trek je broekie an!!! ;)
 
Bij de races op Hengelo (GLD) gisteren:Een gele fireblade (model 1998 gloofik) en nog iets geels (was een auto moeilijk aan t doen, bij wegrijden parkeerplaats, rond 17:30uur)
Wie o wie? ;)
 
net gespot op de ring van houten, een zwarte katana 600.. ik reed op een zwart rode gixxer samen met een vriend van mij op een blauwe R6! ik wees nog ff naar nummerbord..
wie o wie??

Da was ik, kwam van m'n werk af. Ik zag je wijzen, maar zag bij jullie géén sticker.
 
Zag net één of andere toertocht met verschillende zijspannen door delft heen rijden. Begeleid door meerdere politie motoren. Gespot een blauwe SV met MF stikker reed ook mee in de stoet met een oranje hesje aan.

Achteraan reed er trouwens een bus versiert met ballonnen...

weet iemand hier meer van :?

Ja hoor,

Dit is de Beatrixrun (www.beatrixrun.nl) die elk jaar rond koninginnedag wordt gereden; 100 zijspanmotoren met geestelijk gehandicapten in de zijspan die vanuit Pijnacker een leuke toertocht doen door een bepaald gebied. Dit jaar ging het van Pijnacker, Berkel, Zoetermeer, Leidschendam, Den Haag, Scheveningen, Monster, Schipluiden en weer terug naar Pijnacker. De lunch was op het gemeentehuis van Den Haag.

De "single" motoren zijn de verkeersregelaars; die houden het overige verkeer tegen in opdracht van de politie. Ik en R(6)win reden ook mee als zo'n verkeersregelaar...

Het was echt een prachtige dag met heel veel blije gezichten!! *D *D

Ook een leuke groep motoren; 100 zijspan, 50 verkeersregelaars en 10 motoragenten.. :]
 
Vanmiddag bij Safe zoetermeer:
Pisang
Rebelske
Fietsertje (DE kledingverkoopster van safe 8-) )
Niels vr
Max.
Blauwe zzr 250 (smit jr?)
Hoop bekende gezichten waarbij de naam mij ff ontschoten is

Ik was samen met Pisang (die wat grotere kalen, die blonde kale was Faust).

Wie was jij ook alweer precies?

Weet het alweer, we waren jou vrijdag ook al tegengekomen!

Greetzz
 
Laatst bewerkt:
een groep van ongeveer 25 man/vrouw (niet allemaal met sticker )gespot bij OTTERLOO/HOENDERLOO Ik wees nog naar mijn helm waar mijn naam opstaat :)

hoelaat was dat ?
wij zelf zijn rond half2 zondag middag door hoenderloo heen gekomen met 12 motoren waar van 1tje met duo
 
Om +/- 17:15 op de Ruimtevaart in Amersfoort (bij Bouwfonds gebouw),
donkere motor, kon het model/merk niet zo snel thuisbrengen.
Persoon droeg zwart Rev-It pak.

Ik zat natuurlijk weer in de file voor het stoplicht :(
 
beetje laat, maar afgelopen vrijdag op de A2 bij Eindhoven rond een uurtje of half 1 denk ik ter hoogte van afslag 29 een heel groepje op de vluchtstrook met meerdere MFstickerts...

Mijn eerste spot *D
 
beetje laat, maar afgelopen vrijdag op de A2 bij Eindhoven rond een uurtje of half 1 denk ik ter hoogte van afslag 29 een heel groepje op de vluchtstrook met meerdere MFstickerts...

Mijn eerste spot *D
Dat zouden wij geweest zijn :) had een beetje problemen met de koeling :(
We waren opweg naar de eifel was erg leuk ik was het op de roze yzf mikieeee
op een blauwe vfr en jadiv op en bmw r1100rt en mijn broer op een monster :) toch nog gespot
 
Laatst bewerkt:
Dat zouden wij geweest zijn :) had een beetje problemen met de koeling :(
We waren opweg naar de eifel was erg leuk ik was het op de roze yzf mikieeee
op een blauwe vfr en jadiv op en bmw r1100rt en mijn borer op een monster :) toch nog gespot

Ik zag idd iemand met iets wapperen...om te koelen ;)

dacht al dat er pech was, maar om met mijn motorkennis 3 banen opzij te zoeven en dan een halve draai te maken, had ik iig niet veel kunnen aanrichten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan