[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot bij ten kate... :W

..-VL-30

..-NB-26
..-VT-77

zijn foto's van... Hasseman en ik waren met 'n koekblikkie...

hah die heb ik ook gezien op de A28 om omstreeks 10.15 uur ik zag ze eerst tanken langs de snelweg en daarna kwamen ze langs in een groep van 6.
de voorste [mf er] had een rode motor met zwart pak en helm en de 2 laatste ook 2 mf ers met een blauw zwart pak.


full
 
Gisterenmiddag voor de deur bij Motoport Hillegom:

full



(Even snel vanuit de auto bij het wegrijden)

:W

(Edit: nog even het kenteken 'aangepast'...zijn sommige mensen nogal allergisch voor...)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gespot op de dijk bij Hattem Een rode alfa 155 met MF sticker. Toe ik je inhaalde gaf ik nog ff een toet en een duimpje
 
Vandaag rond 12.30 uur ofzo twee M-F ' ers gespot op de vluchtstrook op de A2 vlakbij de afslag Vugt. De een stond zonder benzine en dat probleem bleek door de andere M-F ' er al te zijn opgelost, zodat ik weer kon doorrijden!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 12.30 uur ofzo twee M-F ' ers gespot op de vluchtstrook op de A2 vlakbij de afslag Vugt. De een stond zonder benzine en dat probleem bleek door de andere M-F ' er al te zijn opgelost, zodat ik weer kon doorrijden!
2 MF motoren, maar 3 MFers :Y
dropske en outdoor man waren de bestuurders van de motoren :)


Trouwens TOP dat je stopte, hoop motoren reden door en dan degene die stopt blijkt medeforumer te zijn :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 12.30 uur ofzo twee M-F ' ers gespot op de vluchtstrook op de A2 vlakbij de afslag Vugt. De een stond zonder benzine en dat probleem bleek door de andere M-F ' er al te zijn opgelost, zodat ik weer kon doorrijden!
He Dokkie.

Dat waren wij dus
Ik had het verbruik met een achteropzitdame iet wat onderschat _O- _O-

Ik heb nu een jerrycan te koop.
Paars, net als die krokodil.

Maar bedankt voor het stoppen. *D *D

Leuke spot. :W :W
 
Laatst bewerkt:
Nog een spotje van afgelopen vrijdag, tijdens onze reis naar onze vakantiebestemming:

Waar: Op de A1, vlak voor Huizen, in de file, of liever gezegd, tussen de file door.

Hoe laat: rond een uurtje of 15.00 uur.

Motor: niet goed kunnen zien, in ieder geval donker (grijs waarschijnlijk), met koffers.

Was wel grappig, het was de eerste motor die door de file kwam rijden, en ik zei voor de grap tegen mijn vriendin (Celeste), 'en de eerste spot is een feit'
Het volgende moment kwam die motor dus voorbij en zagen we ook inderdaad een een blauw stickertje rechtsboven zitten :Y _O- , wij lachen met z'n tweetjes _O-

Bij deze dus gespot, iemand die zich hierin herkent?

:W
 
Net gespot (athans zien rijden:P)

2 dames 1 met MF stiker op een yamaha de andere op een CBR vanaf afrit hoograven tot aan het goylaan :D

reed er achter op de zwarte gs.
 
Gespot om ongeveer kwart over 3 bij een tankstation (Esso denken we) aan de A7 rond Purmerend ongeveer.

Een blauwe honda CBR met blauw kuipruitje met MF sticker en zijn vriendin met een chopper (maar we weten niet wat) samen gezellig zoenend achter het tankstation :)

Wij kwamen voor jullie staan met een zwarte Suzuki V-Strom DL1000 met een Belgisch kenteken.

Trouwens niet netjes om je vriendin er zo snel uit te rijden he ;)
 
Gespot om 1400 uur bij Motorport Wormerveer, Losbol en Ronald en de rest kon ik niet zo snel zien :W :W :W :W



Ik was die mafkees die luid toeterend voorbij reed in zilverkleurig koekblik :Y :Y :Y :Y
 
Gespot om ongeveer 1600 uur bij de BP Landsmeer een Yamaha Diversion met olie lekkage.

Nog veilig thuis gekomen ??
 
Nog een spotje van afgelopen vrijdag, tijdens onze reis naar onze vakantiebestemming:

Waar: Op de A1, vlak voor Huizen, in de file, of liever gezegd, tussen de file door.

Hoe laat: rond een uurtje of 15.00 uur.

Motor: niet goed kunnen zien, in ieder geval donker (grijs waarschijnlijk), met koffers.

Was wel grappig, het was de eerste motor die door de file kwam rijden, en ik zei voor de grap tegen mijn vriendin (Celeste), 'en de eerste spot is een feit'
Het volgende moment kwam die motor dus voorbij en zagen we ook inderdaad een een blauw stickertje rechtsboven zitten :Y _O- , wij lachen met z'n tweetjes _O-

Bij deze dus gespot, iemand die zich hierin herkent?

:W

Ik zou het kunnen zijn, reed rond die tijd in de file...

topkoffer of zijkoffers?

(heb zwarte bandit met topkoffer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan