[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Henk uit Nieuwlande :Y
dacht het niet vriend de oprichter van www.weetjewel.nl is henk blaauw uit stadskanaal of te wel henk 1 aldaar en ik ben mede oprichter van www.t4-grunn.nl samen nog 4 anderen
denk dat henk uit niuwlande je mooi voor de gek heeft , kijk maar eem bij de geschiedens van weetjewel
 
Vanmiddag gespot op de KTM-dag te Veldhoven

Spot%20ktm-dag.JPG
 
Vanmiddag 16.00 uur op de Nesciohove te Zoetermeer een Suzuki Alto, met ronde MF-auto sticker :W :W :W

(Nutty tart vraagt zich nu af woont er een MF-er bij haar in de wijk :? )
 
Blauwe nieuwerwetse Fazer gespot op begin van Rijksstraatweg in Haarlem vlakbij waar die MFer staat die hier nooit zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Twee spots zojuist in Amsterdam:
1. Voor de Paradiso: Suzuki SV650 met dubbele Laser-pijpen

2. DucatiWammes op de Weesperstraat :W
 
dacht het niet vriend de oprichter van www.weetjewel.nl is henk blaauw uit stadskanaal of te wel henk 1 aldaar en ik ben mede oprichter van www.t4-grunn.nl samen nog 4 anderen
denk dat henk uit niuwlande je mooi voor de gek heeft , kijk maar eem bij de geschiedens van weetjewel

Hap hap hap :Z Nog 20 minuten en het is etenstijd :+

Abonnement op de punten verlopen :?

Maar goed, Henk heeft me niet bij de neus :N

Ik meende dat hij iets bij die club bekleedde, heb hem er zelf nooit over horen praten, zag wel de stickers van weetjewel.nl op zijn T4, maar heb het volgens mij verwart met de Commer-club (die hele ouwe campers)

Foutje, kan gebeuren, het is zondag, werkgeheugen staat bij mij uit :9
 
Eehhh een blauwe yamaha div en een rode cbr? Dat waren denk ik Kir en ik, we waren daar aan het verdwalen *D

haha klopt..

het verdwalen zag er idd zo uit :P

de cbr reed op een gegevend rechtdoor en de div links af (of andersom :P)

bij deze zwaai
 
Hap hap hap :Z Nog 20 minuten en het is etenstijd :+

Abonnement op de punten verlopen :?

Maar goed, Henk heeft me niet bij de neus :N

Ik meende dat hij iets bij die club bekleedde, heb hem er zelf nooit over horen praten, zag wel de stickers van weetjewel.nl op zijn T4, maar heb het volgens mij verwart met de Commer-club (die hele ouwe campers)

Foutje, kan gebeuren, het is zondag, werkgeheugen staat bij mij uit :9
er zijn meer die zich voor doen als zij de man van een website zijn , zoeen zit er bij ons clubje ook terwel je het met zijn 5 doen ,geeft niet nu weet je het wel hahahaha
 
Wij hebben gister nog een blauw witte gsx-r 750 gespot bij het fietspad aan de bellinckhof in Hengelo ov...

Wie o Wie...?

Bij deze gespot :W
 
Jes, verdwalen is een GROOT woord..

We moesten toch écht enkel links af op het verkeersplein, hoor. :+
Ascent keek naar de rechterbaan en zag Kir en Jes afslaan, voor hem stonden ik en Maik stil. Ascent besloot op het laatste moment zijn voorrem te testen.. :+
 
vanmorgen om 10.15u in Leersum een Samurai met sticker geparkeerd langs de weg.
1 keer raden wie dat zal zijn......
8-)

2 stickers zelfs, een autosticker en zo'n lange kuipsticker, beide onder elkaar :Y


Om die tijd was ik al weg, toerrit van de Hyosungclub ( voor zover die bestaat, is ontstaan vanuit de MF-topics :} ) vanuit de Posbank de Veluwe over, ritje van 125 km. Was erg leuk, opkomst was alleen niet optimaal, we waren met z'n 8-ten :+
 
Om die tijd was ik al weg, toerrit van de Hyosungclub ( voor zover die bestaat, is ontstaan vanuit de MF-topics :} ) vanuit de Posbank de Veluwe over, ritje van 125 km. Was erg leuk, opkomst was alleen niet optimaal, we waren met z'n 8-ten :+
Toch bijna 90% van Hyosungs in Nederland, schat ik :+
 
8-)

2 stickers zelfs, een autosticker en zo'n lange kuipsticker, beide onder elkaar :Y


Om die tijd was ik al weg, toerrit van de Hyosungclub ( voor zover die bestaat, is ontstaan vanuit de MF-topics :} ) vanuit de Posbank de Veluwe over, ritje van 125 km. Was erg leuk, opkomst was alleen niet optimaal, we waren met z'n 8-ten :+

dat is meer als onze toer, wij waren maar met z'n tweeen _O-
 
hah die heb ik ook gezien op de A28 om omstreeks 10.15 uur ik zag ze eerst tanken langs de snelweg en daarna kwamen ze langs in een groep van 6.
de voorste [mf er] had een rode motor met zwart pak en helm en de 2 laatste ook 2 mf ers met een blauw zwart pak.


[afbeelding]

Goed gezien, zijn inderdaad dezelfde :Y
 
Vandaag gespot in IJMUIDEN bij de visboer vlak bij de boot naar Engeland. Een zwart grijze R1 2004 samen met een Oranje KWAAK Z1000. Ik was susi halen die daar perfect is!! Was weer heerlijk.
 
Toch bijna 90% van Hyosungs in Nederland, schat ik :+
_O- Dat zei ik ook al :+


maar schijnen alweer goed verkocht te worden nu er weer dealers zijn en die nieuwe modellen zijn best gaaf ( niets voor mij, met die racekuipen, ik gebruik hem alleen voor het slechte weer heen en weer rijden: regen, sneeuw etc waar ik niet met de VMax doorheen wil ;) ) en hoe minder er op zit hoe minder er kapot gaat als ik op m'n bek glij bij bv ijzel :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot in IJMUIDEN bij de visboer vlak bij de boot naar Engeland. Een zwart grijze R1 2004 samen met een Oranje KWAAK Z1000. Ik was susi halen die daar perfect is!! Was weer heerlijk.

thanks 4 the spot, was trouwens een 2005 model grijs/blauw maar ja... ;)

tevens een zwarte hayabusa gespot -----------> sloterdijk.

voor de rest zeg ik niks. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan