[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot op een terrasje aan de Varkensmarkt in Culemborg... :)
Catchdude in fraai gezelschap zonder stickert en zelf met een beschadigde sticker... ;)

Nice wheels... :9
full
 
GESPOT::
Blauwe Honda CB-1
Slot zeist rond 3 uur, met motor-forum sticker :P
ik was nog even gestopt en 2 fototjes gemaakt:
full

full
 
Gespot op 28/05 (vrijdag): Rooie GSX600F met kenteken MZ-01-**
Was een vrouw. Rond 15:00 in de buurt van Woudenberg daar (ben er niet zo thuis daar :P ).
Sprak je nog aan bij het stoplicht. :)
 
Gespot bij Safe Zoetermeer.
Voor de laatste keer Smit Jr.&Fietsertje
Iemand op een zxr400 (rooie :? ) Waarschijnlijk dat meisje met rood haar en een zwart pak met witte strepen die over de kleding afdeling liep te slenteren ;) .
Ook nog gespot (we hebben zelfs gepraat) ik ben alleen alweer je naam vergeten |( |( :X . Volgens mij hebben wij ook wel eens samen op einde a4 gereden :?
 
Gespot bij Safe Zoetermeer.
Voor de laatste keer Smit Jr.&Fietsertje
Iemand op een zxr400 (rooie :? ) Waarschijnlijk dat meisje met rood haar en een zwart pak met witte strepen die over de kleding afdeling liep te slenteren ;) .
Ook nog gespot (we hebben zelfs gepraat) ik ben alleen alweer je naam vergeten |( |( :X . Volgens mij hebben wij ook wel eens samen op einde a4 gereden :?
:^

Smit Jr. & Fietsertje, die namen heb je goed. Dat meisje met de ZXR400 was Rootje (dus niet Rooie en al helemaal niet, zoals volgens jou op haar kuipruitje stond, 'Pootje' :X *D ). En de jongeman met de SV650 was uhm..... even zoeken.... Marky mark.

Maak volgende keer anders even een foto :P
 
Laatst bewerkt:
Net om 17.00 uur gespot: motorsmurf, tussen Schagen en Heerhugowaard.

FF later zag ik een MV Agusta Brutale :} :9~ op hetzelfde stukje. Daarachter reden nog 3 motoren waarvan 1 met sticker. Zag het model niet, maar was een zeer sportieve tweecilinder. Heel donkerblauw of zwart. Ben benieuwd wie dat was.
 
Net om 17.00 uur gespot: motorsmurf, tussen Schagen en Heerhugowaard.

FF later zag ik een MV Agusta Brutale :} :9~ op hetzelfde stukje. Daarachter reden nog 3 motoren waarvan 1 met sticker. Zag het model niet, maar was een zeer sportieve tweecilinder. Heel donkerblauw of zwart. Ben benieuwd wie dat was.
tussen schagen en hhw?? waar heb jij me zien rijden dan ging er bij het zijdewind af richting winkel. maar ik denk dat ik niet meer nederland door rij om gespot te worden kan ook in de buurt blijven :+
 
2 spots vandaag:

- JohnK6 drie maal raden waar

- rond 17:15 reden twee motoren vanaf de richting Groot Weezenland de Assendorperstraat in. Achterste motor had stickertje. Ik stond zelf in zwart koekblik te wachten om de Assendorperstraat in te rijden van de Luttenbergstraat. Het was effe druk daar dus ik heb helaas geen details onthouden van de motor en berijder.
 
Om _+ 14.30 te Zelhem, langs Motoport, een soes die voorop reed (stickertje), met daarachter zo'n 4 of 5 motoren (allen zonder sticker).

Mischien RoyR?
 
Gespot!!!! Vanmiddag tussen 15u en 15.30, silverkleurige suzuki, type? geen idee, ben ik (nog) niet zo in thuis.
Ik heb een tijdje door Bunnik achter je aan getuft. Je had een silveren Airoh helm, zwarte jas en een spijkerbroek aan. Je stickertje zag ik pas toen je rechts af sloeg, bunnik in (ging ik rechtdoor)
 
gespot, vanmiddag bij brouwer motoren in staphorst,

bouke met zijn gs 500, stond ook nog ff een niergordel te passen, herkende je al aan je helm, met de hanekam, ik dacht al, die komt me bekend voor, ik stond net bij de bali mijn nieuwe vizier af te rekenen,

ook nog gezien bij brouwer, een ducati ben bostrom, nummer 037 :} kicken :} :9~

greetz
 
Net om 17.00 uur gespot: motorsmurf, tussen Schagen en Heerhugowaard.

FF later zag ik een MV Agusta Brutale :} :9~ op hetzelfde stukje. Daarachter reden nog 3 motoren waarvan 1 met sticker. Zag het model niet, maar was een zeer sportieve tweecilinder. Heel donkerblauw of zwart. Ben benieuwd wie dat was.
Ik heb nog achter die Brutale gereden!
 
Gespot!!!! Vanmiddag tussen 15u en 15.30, silverkleurige suzuki, type? geen idee, ben ik (nog) niet zo in thuis.
Ik heb een tijdje door Bunnik achter je aan getuft. Je had een silveren Airoh helm, zwarte jas en een spijkerbroek aan. Je stickertje zag ik pas toen je rechts af sloeg, bunnik in (ging ik rechtdoor)

Joepie ben gespot
Ik had al een vermoede dat jij een MFster was :+
Ik zag dat je heel ff dacht 'ik rij even achter 'm aan'.. (je knipperlicht had je even naar rechts gedaan toen ik rechts ging en jij rechtdoor) 8-)
Ik woon daar een paar straten verder :)
en sja spijkerbroek normaal gesproken zit ik in pak, maar ik was een klein stukje rijden en had geen zin om me in dat ding te wurmen :X
Ennuh 't is een SV650S ;)
 
Diversion 900, volledige bepakking, Egmond

Vandaag een briefje aangetroffen op mijn routerol ... met de groeten van Rampestamp en Schetterbekkie. Op het motorparkeerplaatsje bij het strand van Egmond. Geweldig. De omstanders keken vol afgrijzen naar die motorrijder die ineens hardop stond te lachen. Raar volk :)

Overigens hoop ik dat het alarm niet is afgegaan terwijl jullie het briefje er achter frommelden. Straks moet ik jullie nog op het politiebureau afhalen .
 
Zojuist gespot op een terrasje aan de Varkensmarkt in Culemborg... :)
Catchdude in fraai gezelschap zonder stickert en zelf met een beschadigde sticker... ;)

Nice wheels... :9
(Afbeelding)

Jaaaaah, stickertje kwam van me oude motor waar precies een schroef door het stickertje heen moest. De nieuwe is al binnen, maar ik ben te druk met rijden om hem op te plakken. (Eerst moet ik heeeeeeeeeeelemaal die rechterbovenhoek rond maken... ;) )

Het schoot me helaas te laat te binnen dat ik wilde vragen waar we even lekker konden lunchen, dat cafe-tje had alleen bitterballen en ham-kaas tosti's (Op zich niet slecht, maar mijn fraai gezelschap is vegetarisch... ;) )en een doedelzakspeler die duidelijk nog wat oefening nodig had. Dus later bij de tapperij wat gaan eten, terwijl een of andere klassieke autorit binnenkwam. Culemborg swingt!
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaah, stickertje kwam van me oude motor waar precies een schroef door het stickertje heen moest. De nieuwe is al binnen, maar ik ben te druk met rijden om hem op te plakken. (Eerst moet ik heeeeeeeeeeelemaal die rechterbovenhoek rond maken... ;) )

Het schoot me helaas te laat te binnen dat ik wilde vragen waar we even lekker konden lunchen, dat cafe-tje had alleen bitterballen en ham-kaas tosti's (Op zich niet slecht, maar mijn fraai gezelschap is vegetarisch... ;) )en een doedelzakspeler die duidelijk nog wat oefening nodig had. Dus later bij de tapperij wat gaan eten, terwijl een of andere klassieke autorit binnenkwam. Culemborg swingt!

Culemborg is best een leuk plaatsje om aan te doen, vooral mooie dijken in de omgeving en je kan er best een prima hapje doen, ook als je vegetarisch bent... ;)

Was leuk je te zien en gelukkig heb je zelf de weg naar de lunch gevonden. Is ook niet zo moeilijk, het centrum bij ons is niet bepaald groot... :P
 
Culemborg is best een leuk plaatsje om aan te doen, vooral mooie dijken in de omgeving en je kan er best een prima hapje doen, ook als je vegetarisch bent... ;)

Was leuk je te zien en gelukkig heb je zelf de weg naar de lunch gevonden. Is ook niet zo moeilijk, het centrum bij ons is niet bepaald groot... :P

Maar wel gezellig, met die livemuziek! En doe volgende keer even een drankje mee!
 
:

- rond 17:15 reden twee motoren vanaf de richting Groot Weezenland de Assendorperstraat in. Achterste motor had stickertje. Ik stond zelf in zwart koekblik te wachten om de Assendorperstraat in te rijden van de Luttenbergstraat. Het was effe druk daar dus ik heb helaas geen details onthouden van de motor en berijder.
ha, dat zijn hurricane en ik geweest.
Heb jouw niet gespot :) geen sticker op je oto ? :9
 
ha, dat zijn hurricane en ik geweest.
Heb jouw niet gespot :) geen sticker op je oto ? :9
Ja, zit wel een sticker op (zo'n lange op de achterruit), maar ik moest wachten voor fietsers en andere auto's B| . Anders had ik jullie natuurlijk wel effe ingehaald met mijn supersnelle diesel :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan