[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag in Breda gespot Bigl, hebben nog heel even staan kletsen en toen ik bij mijn fiets stond te wachten nog 2 mf-ers incl. hanekam op de weg die het centrum van Breda ingaat alleen maakten ze weer rechtsomkeert......

Gespot! je raad t nooit.. Lady Monster e.v.a! Superdag. *D
 
Vandaag weer een zilveren SVtje zien rijden met oranje oortjes en staart.

Ja dat ben ik dan wel weer geweest :)
weer in bunnik? of in zeist? (ben volgens mij nergens anders geweest :P ) ennuh waar dan ergens ??? ;)
 
rebellation:
Vandaag rond half 3, reden boarder en ik vanuit breukelen naar loosdrecht, er stond een groene (volgens mij...) ZX6-R naast het terras in nieuwersluis...

HAHAHA *D *D *D , (ik heb lol)

Dat was ik.
Toch wel erg leuk, dat alleen mijn motor gespot is.
Terwijl ernaast en er tegenover ook een paar stickers te zien waren. :X

dank u :} :}
 
Vanmorgen +/- 08:15 uur een rood-witte FZR, zwart/grijze combi en zwarte Laser helm. Stond voor het stoplicht op kruising Westzeedijk/Scheepstimmermanlaan (Scheepvaartkwartier. je ging richting Maastunnel.
 
richting scheveningen kwamen we rode duc monster tegen met stickertje, eigenaar witte helm, ik wees nog naar je stickertje :P wij op blauwe cb1, frisco en ikke

Henkes was een beetje in de bonen,begreep het pas toen ik jullie stikkertje zag.
Fietsertje riep iets over een stikkertje,....maar ik dacht eerst dat je het tegen de berijder had.
Mijn excuses hier voor....... :+
 
Door Erwinvanh op 13-08-2004 21:08

17:20 -> CBR 600F (Rood met wit en ook nog wat blauw geloof ik, zwart grijs pak) in een regenbui in Rotterdam op de Maasboulevard. Volgens mij ging je de A16 op richting Utrecht/Den Haag.

Grote kans dat ik dat was! *D Normaal ben ik daar niet zo vroeg op de dag te vinden, maar ik moest nog naar de dierenwinkel en die gaat om 17.30 dicht... Waar reed jij in/op dan?

Het was een lekker buitje trouwens ... :]
 
Tja een beetje laat , maar wij zijn zelf net terug uit Italie (Ouweman & Mys) ook op de Motor!! , Maar op 9 Aug hebben wij een MF,er gespot in Italie op de 238 in Lana hij reed richting Merano, Wie O Wie was het ????
Groetjes Mys en Ouweman

P,s wij stonden te tanken om 14:30 in Lana
 
Ik kwam gisteren rond 12:45 een motorrijdster tegen (Jessy?) op het slingerweggetje achter de Skiheuvel in Spaarnwoude , rijdend aan de verkeerde kant van de weg nog wel, waarschijnlijk om de bocht goed door te kunnen kijken. Ik was de zwartgrijze kawa die je van heel dichtbij had kunnen bewonderen als je aan de verkeerde kant van de weg was blijven rijden ;)
 
Gespot op het circuit van Zandvoort...

Zwarte motor (geloof ik) athans je hebt een briefje tussen je ruitje gevonden (als ie niet weggewaait is..) Bij rijder(ster) heeft een helm met oortjes erop (als ik het goed zag hahaha gaaf!!!)

Twas een warme dag maar wel mega gaaf!!!!
 
Gespot op het circuit van Zandvoort...

Zwarte motor (geloof ik) athans je hebt een briefje tussen je ruitje gevonden (als ie niet weggewaait is..) Bij rijder(ster) heeft een helm met oortjes erop (als ik het goed zag hahaha gaaf!!!)

Twas een warme dag maar wel mega gaaf!!!!

Hihihi dat was ikkus met mijn wieldruk. (Loptoff)
Ow ja, onze brommert is niet zwart........... TITANIUM!!!! :9
 
Henkes was een beetje in de bonen,begreep het pas toen ik jullie stikkertje zag.
Fietsertje riep iets over een stikkertje,....maar ik dacht eerst dat je het tegen de berijder had.
Mijn excuses hier voor....... :+


Grappig, je knikte bij het eerste stoplicht idd zo van, geen idee wat die nou weer moeten :Z
Raar dat ik je motor niet herkende, heb hem tijdens de OBT: Noord Holland editie nog goed staan bekijken :} :} :}
[me]Frisco miste nu hij er aan terug denkt alleen een beetje meer haar?? :? kan dat?[/me]
 
Grappig, je knikte bij het eerste stoplicht idd zo van, geen idee wat die nou weer moeten :Z
Raar dat ik je motor niet herkende, heb hem tijdens de OBT: Noord Holland editie nog goed staan bekijken :} :} :}
[me]Frisco miste nu hij er aan terug denkt alleen een beetje meer haar?? :? kan dat?[/me]

:+
Ik had niet in de gaten waar het om ging,....pas toen ik de M-F stikker zag viel het (euro) kwartje.
Haha,...ik stop mijn haar altijd goed weg,want anders slaat het kapot en moet ik het uiteindelijk alsnog afknippen. ;)
 
Ik kwam gisteren rond 12:45 een motorrijdster tegen (Jessy?) op het slingerweggetje achter de Skiheuvel in Spaarnwoude , rijdend aan de verkeerde kant van de weg nog wel, waarschijnlijk om de bocht goed door te kunnen kijken. Ik was de zwartgrijze kawa die je van heel dichtbij had kunnen bewonderen als je aan de verkeerde kant van de weg was blijven rijden ;)
Jessy en ik waren gister op de akermaat rond die tijd zonder motor moest nog gehaald worden dus lijkt me onmogelijk maar misschien had ik een kloon mee kan natuurlijk je weet het maar nooit :P :P :P
 
Jessy en ik waren gister op de akermaat rond die tijd zonder motor moest nog gehaald worden dus lijkt me onmogelijk maar misschien had ik een kloon mee kan natuurlijk je weet het maar nooit :P :P :P
:^ rond die tijd waren we op akermaat of onderweg naar nibbixwoud met de boessie, dus ik was het niet :)
 
er staat hier bij de voordeur van het AMC een verbouwde suzuki bandit, met stikker. Ben je collega of bezoeker?

hoe dan ook gespot,

groet,

het gele jasje
 
Uit het vorige MF'er gespot topic:
Door Kawa - B neergezet:
oja,
in oude tonge, voor een huis geparkeerd,
een hele mooie kawa (ZX 12)
Ik zag je motor (en heb nog even gezwaait naar mijn grote broer),
Maar tja Sagecloud, heeft weer alleen naar de sticker gekeken (daar had ik weer niet opgelet bij zo'n motor)

Als het een groene was moet dat de mijne zijn geweest. Jammer dat ik jou niet gespot heb. Want wat is er nou mooier dan een blonde vrouw op een Kawa? (las ik in een reactie van iemand die jou weer gespot had in Rotterdam)
 
er staat hier bij de voordeur van het AMC een verbouwde suzuki bandit, met stikker. Ben je collega of bezoeker?

hoe dan ook gespot,

groet,

het gele jasje

heeee me eerste spot op me nieuwe motor *D

min of meer collega, ik loop stage bij de microbiologie... normaal sta ik naast het KIT maar met die regen stop ik liever onder een afdakje O-)
 
Wij hebben jou niet gezien Dragon volgende keer beter!!!
Heb inderdaad staan praten met jou bij de benzienepomp in O,Hout een tijd geleden je vriend rijd als ik me herinner een bmw toch?
Hebben ook nog Offshore gespot met zn gsx750 f :} :} :} :} die heeft zijn klm wel gemaakt dit weekend toch?
Ook nog gespot een kawa gpx 600 dacht ik op de weg voor de boot Spinola richting M donal..!!
Ps Dragon kan zijn dat je me niet herkende toen ik je eerst spak bij de bz pomp had ik nog haar nu ben ik Bald 8-)

Was weer eens leuk om wat mede MF leden te ontmoeten, de Harley dag in Breda was trouwens top. Nog even blijven hangen voor de demonstratie van het Buell stunt team, daarna nog even via Amersfoort terug naar Vlissingen gereden. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan