[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D

Die gele fighter is van mij, die TLR met dat ventje op de bult is van Heatseeker (maatje van me), die stond overigens vast aan de grijze ZX12R van Groen (die zonder sticker rijd).

Ohwja, die brommer is van mn vriendin :+
 
Gespot in parkeergarage Hogeschool van Amsterdam: Honda CBR600je... Meteen cross-spot omdat ik eigenaar later tegenkwam :+ Meldt uzelf :)

Mja....had jou al eerder gespot, maar moest eerst ff de les volgen. Had nog ff foto's met me telefoon gemaakt toen ik aankwam.

En sta ik inderdaad rustig koffie te pakken (poging 2), wordt ik daar door je besprongen ;)
 
Hee, das niet eerlijk, ik zag hem het eerst :+
maar idd, wie was de eigenaar van die zwart/grijze met een fleugje roze cbr...

Ik had die van jou inderdaad niet gezien, maar jou zou toch moeten weten dat die van mij was B|

;)

Maar wist niet dat jij ook daar in dat gebouw bivakkeerde. :?

Wanneer gaan we met de MF-ers daar een biertje doen O-)
 
Ik ben meteen voor :) Ik vind dat je een erg mooie motor hebt Frisco! En die CBR600F was ook niet gek hoor RampeStamp :+
 
Net gespot in zwolle bij het eerste stoplicht vanuit heino, Heinoosmotormeisje, :] op haar zx6r.
En euh ik was niet diegene met dat witte busje die zo dicht achter je stond,
 
Zojuist gespot (21:10) : 2 motoren, jongetje + meisje, beide in MQP leer. Meisje had een zilveren Yamaha. Jullie gingen tanken bij de BP in Hoofddorp. Zat zelf in de auto met deel van m'n motor in de achterbak 8-) (gerepareerde tank)
Ja, dat waren SPECIAL NEEDS en ik. We hebben alletwee een Thundercat, alleen hij een zwarte.
Had even wat gezegd, altijd leuk om gespot te worden :) !
 
Vanmorgen op de A12 richting Utrecht om 8:39 thv hmp 47.5

Zwart/rode Suzuki GSXR SRAD kent. beginnend met ML-XX-XX
 
Net gespot in zwolle bij het eerste stoplicht vanuit heino, Heinoosmotormeisje, :] op haar zx6r.
En euh ik was niet diegene met dat witte busje die zo dicht achter je stond,

Ik heb jou niet gespot helaas, je hebt toch wel een MF-sticker hè (op je auto)

En ja.....sommige mensen weten niet wat afstand houden is :X
 
Op de weg van Breda richting Dorst tussen 10.15 en 10.30 een zwarte (denk ik) Suzuki GS 500 met witte velgen. Vrouwke achterop met zwarte helm, zwarte jas en een lichte spijkerbroek, ze had blond (krullend) haar in een paardenstaart.

Ik reed in een zwart Fiatje, stond voor het stoplicht richting de snelweg (Oosterhout).
Bij deze, je bent gespot!!!!
 
Gistermiddag rond 16:00/16:16 bij motoport r'dam een mooie blonde dame op een bordeau rode thundercat liep even daarvoor in de werkplaats zag ik wist alleen toen nog nie dat je een mfster was :)

Vanmorgen rond 8:00 over de brienenoord brug richting het zuiden een Rode R1 met nog het standaard blauwe titanium pijpie erop ...
 
Gister avond rond een uurtje of 18:30 een rode "geen idee wat voor motor"
Vanaf de kant van Veenendaal richting De Klomp net na de McDonalds.
 
Net bij autobedrijf Noorlander in zevenhuizen/waddinxveen een honda cbr600f gespot! Kleur; zwart met geel.
Je stond bij een hele gave gele seat :P !! Ennuh volgende keer wel een goeie motorbroek aan he ;)

ps. ik was dat meisje die met haar broer naar die golf stonden te kijken! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had die van jou inderdaad niet gezien, maar jou zou toch moeten weten dat die van mij was B|

;)

Maar wist niet dat jij ook daar in dat gebouw bivakkeerde. :?

Wanneer gaan we met de MF-ers daar een biertje doen O-)

Nu je het zegt, wist idd dat je een donkere cbr had, maar had hem nog nooit gezien ?:
En het is alweer het tweede jaar dat ik in de Leeuwenburg rondspook })
hmm, leuk plan dat bier :P volgende week? we hebben het er nog wel even over

[me]frisco moet oppassen dat hij niet elke avond in de LAX zit :+ [/me]


Ik ben meteen voor :) Ik vind dat je een erg mooie motor hebt Frisco! En die CBR600F was ook niet gek hoor RampeStamp :+

Dank je wel 8-) nog steeds blij dat ik rij :}
 
He Hallo, het was een donker kleur pak en zwarte of donkere helm!
Of het een sv 1000 of 650 was kon ik niet zo snel zien. 8-)
Zaten er twee heerlijk klinkende Bos titanium pijpies onder? ;) Dan was ik het, alhoewel NapO volgens mij ook zoiets heeft :) Ik heb iig zwart/donkergrijs leren pak en zwarte helm :) En had een dikke rugzak achterop, misschien herinner je je dat nog? ;)
 
Ik zal ook gelijk even de foto laten zien ;)
118505
Lala ja die gele is van me vriend :d vet stoer ;)
 
Zaten er twee heerlijk klinkende Bos titanium pijpies onder? ;) Dan was ik het, alhoewel NapO volgens mij ook zoiets heeft :) Ik heb iig zwart/donkergrijs leren pak en zwarte helm :) En had een dikke rugzak achterop, misschien herinner je je dat nog? ;)

Ja in mijn herringering had je een rugzak om. uitlaten heb ik niet gezien want jij reed tussen de file door en ik reed op de carpool strook.
:)
 
En het is alweer het tweede jaar dat ik in de Leeuwenburg rondspook })
hmm, leuk plan dat bier :P volgende week? we hebben het er nog wel even over

[me]frisco moet oppassen dat hij niet elke avond in de LAX zit :+ [/me]
[...]

Dank je wel 8-) nog steeds blij dat ik rij :}

Een aparte Hogeschool-MF-corps? }) :+
 
die heb ik ook gezien op assen *D
stond vlak bij de ingang volgens mij.

Ja daar stond ie... we kwamen beetje laat aan doordat Bjorn niet uit zijn bedje kon komen :p Maar ik vind het wel vet om gespot te worden... Dit wil ik wel vaker ;) Dus mensen opgelet in Drenthe *D Ga maar zwaaien als je denkt dat ik het ben ik zwaai terug ;) Haha

Maareh, toen wij ook door die ingang gingen gelijk commentaar... Ja en dan rijd zo'n brommertje 45 en dan meen je toch niet serieus dat jullie met zijn 2en hierheen zijn gereden.... "uh... jawel..." zijn jullie een date "ehm, nou wij gaan hoor :) )
Later... Bjorn tegen Chantal: en als je dan zegt dat ie harder loopt is het ook niet goed |(

Naja hij loopt zo'n 75/80 km/h (echte kilometers) en we hebben samen het hele weekend toch een km of 150 gemaakt... dus respect voor Bjorn 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Hemo motoren in Hekelingen (bij Spijkenisse)

Kawa ER-5 gespot
Zijn probleem was sneller opgelost als het mijne......

Ging vanmiddag met twee nieuwe voorwiellagers naar huis

Dat klopt dat was ike, zat vuil in me ontluchtings buis van me tankdop dus effe langs ton en die had het ind snel gefixst.
Heb wel met iemand gesproken, maar dat was jij waarschijnlijk niet aan het plaatje onder je naam te zien.Stond je op de brug je bike te reparen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan