[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor_muisje en ik werden vanavond gespot op de tunneltraverse in Rotterdam door een man en zoon in koekblik. Zij vroegen zich af waar MF voor staat.

Telt deze ook mee als spot? :+
 
Gisterenochtend (zaterdag), tegen half 11, gespot in de bocht van de A16 naar de A20: een MF-er met grijs/zwart/rode (textiel) jas en zwarte (textiel) broek, grijs/blauw/zwarte helm, kenteken MX-3*-*N. Ging er bij afrit Alexander af, rechtsaf ri. Capelle en bij industrieterrein Hoofdweg net onder het spoor door secundair (richting Belle Beer?).
Reed zelf in koekblik de alternatieve route naar Gouda, nu de A20 is afgesloten.
 
Rond half 2 bij terbog ulft die kant op, stond stil met me kleine blauw/witte schroot vrachtwagen bij het stoplicht kroop een gsxr 2k4, met een blauw racepak en blauwe helm(met een haaitje erop?), langs me heen samen met een donkerrooie tourmotor.

Klopt niet helemaal allemaal, maar reed vandaag:

Ik op mijn gixxer 750 K4 rond 14.00 met sticker ofzo vanaf dinxperlo naar doetinchem samen met me pa op zijn FJR 1300 in het blauw zonder sticker. Met duo.
 
Gistermiddag tijdens de spektakeldagen bij Hans van Wijk op de schouder getikt door "Damted" ;)

Is de foto van m'n hok nog een beetje gelukt :? :+
 
Klopt niet helemaal allemaal, maar reed vandaag:

Ik op mijn gixxer 750 K4 rond 14.00 met sticker ofzo vanaf dinxperlo naar doetinchem samen met me pa op zijn FJR 1300 in het blauw zonder sticker. Met duo.

Dan heb ik jou gezien, denk ik :)
 
Meerdere spots!

Iriz d'r CB-1 op de parkeerplaats van de Steve Biko flat in Haarlem, gisterenavond, 20:45.

En een onbekende MFer op een gele BMW RS, zwart geel pak, zwarte helm op de A9 bij Haarlem (vanuit Alkmaar), onbekende nam de afslag naar de A5, ik kwam nog ff voorbij gejakkerd en stak m'n poot uit. Dit was vanochtend om een uutje of kwart over 10.

Edit: Ik denk dat de grote onbekende 'Stampertje' is...
@Dirkie ... It was me (*smile*) Grijs/gele BMW R 1100 S .... :}
en was onderweg naar Zeeland !!!
Btw ... beter laat dan nooit (pc-probleempjes)
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik toch nooit gespot wordt !! ;( ;( ;( ;( ;( B|
Maar nieuw topic "nieuwe" motor nieuwe kansen ?
Aaarghhh.. ik heb ondertussen al meerdere spots van MF'ers die niet kijken / reageren in dit topic. Als het zo door gaat, hou ik er maar mee op :( :( ...
En dan maar klagen dat ze nooit gespot worden |( |( |( |( ..... :+

Trouwens, ik ben zelf ook nog maar (serieus :+ ) 2x gespot :X :X :X
 
Gisterenmiddag rond de klok van 14:00 uur reed ik achter een vrachtwagen met bouwmaterialen met een Kicxstart-sticker achterop. Je reed van Rijen naar Dongen, ging bij de kruising rechtsaf en parkeerde je truck bij de rotonde in Dongen om te lossen (op de hoek zijn ze aan het bouwen).

Toevallig ook MF'er?
ja hallo...gisteren een fiets gezien met een heiligekoe sleutelhanger aan z'n fietssleutel...misschien ook een MF-er??

Sorry hoor, maar hou het een beetje on-topic zeg. Zo lust ik er nog wel 40.

Kortom, alleen motorisch aangedreven voertuigen met een MF stickert erop melden anders kunnen we over 3 dagen deel 6 gaan openen...
dank u

By the weg...2 spots bij Safe...een blade en een R1 gister middag rond 1400 uur[edit safe z'meer]
 
Zo spot je niemand, zo twee achter elkaar...

Vandaag gespot rond 11:10 op de A20, net voor de afrit Nieuwerkerk: een crossmodel motor, kenteken MG-87-**, berijder had een zwart leren broek en een grijs met rode jas aan. Sloeg bovenaan de afrit bij de VKL rechtsaf, ik ging (in koekblik) rechtdoor voor de korte route binnendoor naar Gouda.
 
gistermiddag (zaterdag) gespot op de parkeerplaats bij leidschenhage (leidschendam), een rood-witte yamaha fsr.
 
Gespot: Afgelopen week een zwarte Yamaha bij Hogeschool Windesheim
Wie o wie is dat? Een medestudent? :)
Ikzelf kom zo nu en dan op mn groene Yamaha Diversion (nog zonder sticker... '( )
 
in het mooie breda vandaag,een wit met blauwe gsx ,mooie fiets,net voor het stoplicht op de mastbosstraat kwam je links over de voorbij tegen het verkeer in om vooraan te staan bij het stoppie licht :X ,je reed nog een soort zware chopper voorbij,die meer weg had van een pedaal emmer met roest.
bij de rotonde ging je rechtdoor,richting rijsbergen/effen,je bent toch zeker geen boer :X
 
Vanmiddag bij motoport leek, Crazy600 binnen gespot, en toen ik wegging (was met de auto) Starrr ook nog zien rijden :]
 
Wacht ff bij Etten zeker. Kan me nog herinneren dat er een wit vrachtwagentje vooraan stond ik ging er links langs en me pa met duo rechts.


Jaja dat was jij dus. Je vader viel me eigelijk niet op toen hij er rechts langsheen kwam.
 
Wanneer en waar precies? Als t vandaag tussen half 12 en half 2 was, was ik het.
Rood/zwart textiel pak, en zwart/zilveren helm.

Grtz grover
Ja dan was jij het je reed richting de winkels en je was een het slingeren om je banden een beetje te warmen neem ik aan. Ik reed in een wit bestelbusje met aan de voorkant de letters TPS.
 
vanmiddag gespot bij hans van wijk .
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan