[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
8 jan 2003
112.103
27.588
Naast Meangreengirl
Wat ging hier aan vooraf......

[centraal] MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)



De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.
 
gespot!! op de A2 thv afslag vleuten ,een shopper rijder(honda?) die me nog even groeten met z`n been.
ik reed op de FJ 1100 met kofferset.
wie o wie??
 
let op...binnen 10 mins te spotten op de n44...tunnels leidschendam....A4 en afslag wateringen den haagzuid...

maup72 op groene zx9r/groene helm zwart textielpak met dito rugzak...
greetz
 
Is het nu eigenlijk al bekend of zo'n sticker legaal is of niet?? Anders vind ik het vreemd dat uitgerekend een politieagent het topic opent :+
 
Gespot op A28 +/- 8.30 thv klaverblad Hoevelaken richting Utrecht tussen de file door een zilvergrijze Yamaha (naar ik dacht een Thundercat), ik zat zelf in blik |( .
 
is baksteen agent?????

ik dacht motorrijder

:+
Had van de week een lezing over de gevaren van motorrijden.
Die man zei, hard rijden is niet gevaarlijk.
Ik rij ook zo vaak te hard waar verantwoord is 8-)

En dat van een motoragent/instructeur ;)
 
jawel GSX-R EVO heeft er weer 1 gespot....rijdend met mijn truckie op de A12 ter hoogte van afslag alexanderpolder/cappelle a/d ijssel....Een rode crossmotor (merk onbekend )berijder had zilver kleurige helm en zwart pak met reflecterende horizontale bies op de rug. Je reed richting de van Brienenoord brug.Je hebt geen richtingaanwijzers want met het wisselen van rijstrook moest je gebruik maken van je linker handje.Heb nog getoeterd toen ik je stickertje zag maar je hebt het niet gehoord.
Jongens als jullie een autotransporter horen toeteren dan ga er maar van uit dat je gespot bent door GSX-R EVO }) }) })
 
Gisterenmiddag rond de klok van 14:00 uur reed ik achter een vrachtwagen met bouwmaterialen met een Kicxstart-sticker achterop. Je reed van Rijen naar Dongen, ging bij de kruising rechtsaf en parkeerde je truck bij de rotonde in Dongen om te lossen (op de hoek zijn ze aan het bouwen).

Toevallig ook MF'er?
 
Gespot rond 12:30 op Velperbroek rotonde: een rood-witte Honda CBR met duo-passagier, komend vanaf de A12 en richting Pleij-route rijdend.
 
vanmorgen bij Safe in Zoetermeer: Lady J, Ferrekau, fietsertje, smitjr en een suzuki gs500e met sticker :)
 
Vanmiddag bij Hans van Wijk:

- een blauwe Goldwing Aspencade (wil je niet meer zo dichtbij parkeren, dan lijkt men fiets net een brommer :) )
- een zwarte Bandit 1200
 
Ducati - Eindhoven

Vanmorgen rond 12.30uur rood-witte Ducati Monster gespot op de parkeerplaats bij de kleine berg (schuin tegenover de Eurocinema). Ik reed op mn GS richting Van Abbemuseum (andere kant op kan niet, want is een busbaan |( ) WIE?
 
Suzuki - Geboers Eersel

Nog eentje. Ik was vanmorgen bij Geboers in Eersel, daar stond een zwarte Suzuki (SV? met die LED achterlichtjes). Volgens mij was ie te koop. Was rond 11.30 denk ik.
 
Rond half 2 bij terbog ulft die kant op, stond stil met me kleine blauw/witte schroot vrachtwagen bij het stoplicht kroop een gsxr 2k4, met een blauw racepak en blauwe helm(met een haaitje erop?), langs me heen samen met een donkerrooie tourmotor.
 
Gespot op A28 +/- 8.30 thv klaverblad Hoevelaken richting Utrecht tussen de file door een zilvergrijze Yamaha (naar ik dacht een Thundercat), ik zat zelf in blik |( .

Heyy.... That's probably me :) Hele week een cursus in Nieuwegein, en was de file zat, dus vrijdag dan maar met de Thundercat. Al wel koud, maar daar kun je je op kleden :)
 
Trouwens de gehele week bij het gebouw aan de coltbaan in Nieuwegein waar ik zijn moest voor een curus Verity K2 een BMW zien staan, met MF-Stickert, dus iemand van hier :) Kheb afgelopen vrijdag mijn beestje er maar naast gezet :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan