[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Wat ging hier aan vooraf......

[centraal] MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full
 
Seven of Nine en d'r vriend/man gespot op de A1 vanochtend!


Fijn topic sluiten wanneer je net bezig bent met typen.
 
Seven of Nine en d'r vriend/man gespot op de A1 vanochtend!


Sorry, heb jou niet gezien thijs... :? Beetje slaperig nog waarschijnlijk... ;)


Heb zelf wel nog een MF er gespot, maar was zo bezig met het opletten op een of andere gek achter hem dat ik niet heb gezien wat voor motor je reed. Je kwam op de A1 wel naast me rijden en stak je duim omhoog. Owwww ja en je had een blauw witte helm en zwarte tex...... :P
 
Sorry, heb jou niet gezien thijs... :? Beetje slaperig nog waarschijnlijk... ;)


Heb zelf wel nog een MF er gespot, maar was zo bezig met het opletten op een of andere gek achter hem dat ik niet heb gezien wat voor motor je reed. Je kwam op de A1 wel naast me rijden en stak je duim omhoog. Owwww ja en je had een blauw witte helm en zwarte tex...... :P

Die Rode Yamaha zeker? Die kon geen plek op de weg vinden had ik het idee.

Geeft nix dat je zo slaperig bent hoor! Vond ook al dat je niet echt enthousiast reageerde toen ik naast je kwam rijden en mijn duim op stak! ;( ;(

(btw ik heb een Zwart/zilveren helm en een zwart/blauwe tex)
 
qoute van motorfamke:

Mijn man had inderdaad een MF-er rechtsaf zien slaan, daar waar wij rechtdoor gingen. Mijn man dus op de GSX-F. Jij was dus ook gespot, maar je bent ons voor


Das volgens mij de 1e keer dat ik gespot ben.

Ik was al op weg naar huis, maar toen zag ik een groepie motorrijders rijden. Denk ik knal er effe achteraan. Daarna alsnog binnen 3 minuten thuis. (vandaar dat ik iets eerder was)
 
dan zet ik hem hier ook nog maar even neer. :)

Vandaag om 7:23 in Spijkenisse richting de hartelbrug. Een Rode fazer. Jij reed achter 2 andere motoren tussen de file door. Ik stond in mijn koekblik (groene Mercedes met Stikker) in de file. :(
 
Die Rode Yamaha zeker? Die kon geen plek op de weg vinden had ik het idee.

Geeft nix dat je zo slaperig bent hoor! Vond ook al dat je niet echt enthousiast reageerde toen ik naast je kwam rijden en mijn duim op stak! ;( ;(

(btw ik heb een Zwart/zilveren helm en een zwart/blauwe tex)


Haha...dan zat ik echt te slapen.. :P :P Ik zat inderdaad alleen maar naar hem te kijken, hij had namelijk ze nette broek aan, en kantoorschoentjes, en hij was nogal onrustig idd....


Sorry Thijs, zal de volgende keer beter opletten, maare is je staart eraf... :?
 
Gistermiddag om 1/2 4 in Zeewolde gespot een donkere motor met MF-stickert. Weet helaas geen verdere details. Ik stond zelf op de spiekweg voorgesorteerd ri. Groenewoudseweg toen hij voorbij kwam met ~80(?). Zag dus alleen het achterkantje :P Wie o wie???
 
Wow wat goed, een deel 7 alweer.. IS een van de eerste topics die ik bekijk als ik online kom.. zou ik gespot zijn? Ghe..
 
Okies, ik BEN gespot door Kuipje, pomp station A12; ik had verwacht dat hij hem al gepost had, maar bij deze dan :)
Ik was lekker aan het toeren, prachtig weer!
 
Marked :)

Goalie moet ook altijd ff kijken of hij gezien is, maaruh...elke keer weer een deceptie als dat niet het geval blijkt te zijn B|
 
Wow wat goed, een deel 7 alweer.. IS een van de eerste topics die ik bekijk als ik online kom.. zou ik gespot zijn? Ghe..

Marked :)

Goalie moet ook altijd ff kijken of hij gezien is, maaruh...elke keer weer een deceptie als dat niet het geval blijkt te zijn B|
Ik heb hier ooit een topic geopend waar je kon invullen op welk(e) vast(e) traject(en) je regelmatig rijdt, om de spotkans een klein beetje te verhogen. Het was helaas geen al te populair topic, zodat het al bijna een jaar in de ijskast is verdwenen. Maar voel je absoluut niet geremd om het weer leven in te blazen ;) .

:+
 
Impulse wrote 21-05-05:

Zojuist gespot, op de lekdijk in Groot Ammers, een groep van ongeveer 10 motoren (een aantal ervan errug oud), waarvan (slechts) 1 met een MF sticker. Volgens mij een grijze met een topkoffer.

Om 9.40 gespot door mij (ik liep met 3 broden in mijn armen... )
(en ga zo ook een stukkie...)



Ja, eindelijk gespot!! Dat was ik op mijn cb600s idd met topkoffer. Motordagje georganiseerd vanuit de volleybalvereniging, 15 motoren. Vanuit Gouda een rondje Tholen (280km) gedaan. (2 motoren idd erg oud, de begeleiders en tochtuitzetters waren dat op 2 keer een honda cb jaar prik, de ene 28 jaar oud en de ander nog ouder)

Groet
Olaf
 
.
NIEMAND een groepje van.... mwah... 30 ZX9R's gezien???! :o
Route was ongeveer Barendrecht -> Ouddorp, Domburg, Tholen e.d.!

Zaten opzeker wat MF Stickers bij :} *D
 
Op de A12 richting Bunnik, auto met MF autosticker gespot.
Ik zat in de grijze 206 na wat toeteren, tiep bewegingen te maken.

"wat moet die man?"

Moeten we toch iets op vinden, een gebaar die de spot aangeeft.
 
Op de Gooiseweg in Amsterdam reed rond een uur of 12.45-13.00 een blauwe Yamaha (Thundercat? R1/R6?) die rechtsaf ging op het Bernhardplein. Ik was de toeterende rode GSX-F, druk wijzend op de plaat & duimpje!

Wie o wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan