[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha, sorry voor de late reactie maar dan toch zal ik jullie "gespot zijn" even posten. Vooral voor Miek want ik geloof dat het de eerste spot was...

Bij deze zijn jullie gespot! Zo rond half één voor de ingang van het Goffertpark waar jullie je fietsen parkeerden.

Zo dat was em dan, beetje te laat en na jullie eigenste post maar toch... ;)
[/quote]

Ja,ik was er blij mee *O*
Leuk dat je mn 1ste "gespot zijn" nog ff post,thnx
 
20 juni 2005 - omstreeks 15:15

Zwart/rood :? GS500F....... met 'n vlecht (bleek later).

Eerst in de achteruitkijkspiegel v/d Panda op de oprit A27 bij het tuincentrum en later er voorbij... MF sticker en vlecht gespot.

Wie ohh... wie :? ??

:W
 
Laatst bewerkt:
Gespot rond ?half 9? op de utrechtseweg bij De Bilt een blauwe R6..
Je kwam vanuit Zeist en je ging richting de uithof.. ik kwam voorbij rijden in de auto voor rechtdoor maar ik zag je een beetje laat dus kon niet toeteren oid..
 
Volgens mij was het vrijdag de 17e, maar ik heb er sinds lange tijd weer eens 1 gespot. Sterker nog 2.

2 snelle fietsen waarvan er 1 een yamaha thundercat (dacht ik). De ander met iemand achter op in een gele jas.

Was op de A15 ter hoogte van Charlois. Jullie gingen fijn nog even verder toen ik er bij afslag Pernis af ging.

Hey dat waren wij.
Idd een Yamaha Thundercat en ik reed op een gele Suzuki GSXR750 met duo erop.

Jij moet die chopper geweest zijn... :Y
 
Bij de rotonde vlakbij zaltbommel, richting arnhem/nijmegen waar je naast me kwam staan en riep: "gespot". Was een blauwe 2-takt en reed smaen met een soes gsx, wie o wie
Jaaaaaaaah dat was ik :P kwamen net terug van de open dag bij Gilze Rijen...zo vroeg al? yup... moest helaas ook nog werken die dag |( Straal vergeten om hier ff m'n spots te plaatsen... was ook errug moe toen ik thuiskwam die nacht..euh...ochtend

Wat zei je trouwens nog toen ik naast je stond? :?
 
Laatst bewerkt:
20 juli 2005 - omstreeks 15:15

Zwart/rood :? GS500F....... met 'n vlecht (bleek later).

Eerst in de achteruitkijkspiegel v/d Panda op de oprit A27 bij het tuincentrum en later er voorbij... MF sticker en vlecht gespot.

Wie ohh... wie :? ??

:W



wow - jij bent goed!!!!!! een toekomstspotter!!!! :+ hulde :+ 20 juli 2005..... :W
 
Rond 20:30 een ZX12r in de buurt van Venlo (snelweg), en gister nog 3 MF'ers uit Amsterdam waar ik de naam van kwijt ben :o op de Nordschleife :P
 
Gespot rond ?half 9? op de utrechtseweg bij De Bilt een blauwe R6..
Je kwam vanuit Zeist en je ging richting de uithof.. ik kwam voorbij rijden in de auto voor rechtdoor maar ik zag je een beetje laat dus kon niet toeteren oid..
Hey ja dat was ik :) Dacht al dat ik gespot was iets later bij de rotonde in utrecht, maar dus in ieder geval hier 8-)

Edit: trouwens weet niet zeker, ik was er iets eerder, ongeveer 19.45 schat ik.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de boulevard in Scheveningen (poserplek uiteraard ;) ) gespot:

-een blauwe Kawa (om ongeveer 13.30 geloof ik?) en
-een rode R6 (rond 16.30)

Voor de duidelijkheid maar even wat piccies geschoten ;)
 
full
 
Om ongeveer 13:10 op Schiphol
Een Zwarte Yamaha Thundercat
Berijder ook geheel zwart

Ik zat in het bushokkie tegenover het DouaneKantoor je keek nog ff en daarna zag ik je stickert :)

Wie O Wie

Greetzzz

Ton-Up hoogstwaarschijnlijk.. :)
 
Gistermiddag om een uur of vier Highway Bandit gespot, bij station Duivendrecht; je was net klaar met je werk, en op weg naar R'dam. Ik haalde mijn dochter op van het station op mijn nieuwe Virago, nog zonder sticker.
 
Gisteren op de boulevard in Scheveningen (poserplek uiteraard ;) ) gespot:

-een blauwe Kawa (om ongeveer 13.30 geloof ik?) en
-een rode R6 (rond 16.30)

Voor de duidelijkheid maar even wat piccies geschoten ;)

En ik heb jou gespot, tewijl je mijn motor aan het spotten was!
:? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan