[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn eerste spot
Gisteravond Scheveningen was er even voor achten en er stond niemand met een sticker.
Ging om 8 uur weer weg en kwam er een Suzuki 600 aanrijden met rijder in grijzig motorpak.
Dacht nog ff om naar je toe te gaan maar je had meteen aanspraak met 2 andere gasten.
Wie o wie
*O*
 
full

troetelbeertje!!! *O*
 
Vanochtend Porsje gespot, bij de oprit Zevenaar. Ik stond in mijn koekblik in de file richting Velp :N

Ook vanochtend om 08:03 op het Velperbroekerplein een donkere Diversion 900 met het kenteken MY-**-04. Je kwam tussen de file voor het stoplicht doorzeilen om vervolgens de afslag Velp te nemen en bij het tweede stoplicht rechtsaf te gaan en vervolgens de derde straat links in te schieten (voor de basisschool). Ik was onderweg naar mijn (nieuwe) werk dat maar één straat verderop ligt. Wie oh wie?
Ik zat in mijn zilvergrijze koekblikkie en was zo stom om niet op de motor te gaan. Wat is file toch fijn |(

2 spots op één dag :}
 
Vanochtend Porsje gespot, bij de oprit Zevenaar. Ik stond in mijn koekblik in de file richting Velp :N

Ook vanochtend om 08:03 op het Velperbroekerplein een donkere Diversion 900 met het kenteken MY-**-04. Je kwam tussen de file voor het stoplicht doorzeilen om vervolgens de afslag Velp te nemen en bij het tweede stoplicht rechtsaf te gaan en vervolgens de derde straat links in te schieten (voor de basisschool). Ik was onderweg naar mijn (nieuwe) werk dat maar één straat verderop ligt. Wie oh wie?
Ik zat in mijn zilvergrijze koekblikkie en was zo stom om niet op de motor te gaan. Wat is file toch fijn |(

2 spots op één dag :}

dat is ook bizar, ik heb een donker grijze diversion (weliswaar naked en 600) kenteken MY-14-** en heb vanochtend rond 8.00 precies hetzelfde gedaan. vooral dat tussen de file doorzeilen kan kloppen want om de een of andere reden gong het nogal vlot, volgens mij werd het licht net groen toen ik nog niet helemaal vooraan was, dus toen moest er een hoop gas bij, vervolgens inderdaad voor die basisschool afgeslagen.

Was op weg naar mijn tijdelijke werkplek, bouw van bergbezinkbassin aan de Kennedylaan, directiekeet.

RaiSi
 
gespot bij hemo motoren, de motor van mick85.Toen ik weg ging waren ze bezig met je kleppen stellen.
En een vtr 1000 firestorm, een geele , geloof dat ie van ralphie is.Ken dat kloppen?
 
Vanochtend rond half 9 op de A12, in de buurt van het Prins Clausplein, ingehaald door een mede-MF-er, die een opvallende jas met de tekst 'CBR racing' aan had. Kenteken van de motor: ML-BT-**. Wie o wie?

Dat was ikke :9 , ik zag je ook en haalde je links in wijzende naar mijn sticker achterop. :Y ,tis wel raak op de A12 delaatste tijd.
 
gespot bij hemo motoren, de motor van mick85.Toen ik weg ging waren ze bezig met je kleppen stellen.
En een vtr 1000 firestorm, een geele , geloof dat ie van ralphie is.Ken dat kloppen?

Ja klopt bike stond er voor nieuwe ketting en kleppen stellen, motor reageerde beetje traag enzo.
 
dat is ook bizar, ik heb een donker grijze diversion (weliswaar naked en 600) kenteken MY-14-** en heb vanochtend rond 8.00 precies hetzelfde gedaan. vooral dat tussen de file doorzeilen kan kloppen want om de een of andere reden gong het nogal vlot, volgens mij werd het licht net groen toen ik nog niet helemaal vooraan was, dus toen moest er een hoop gas bij, vervolgens inderdaad voor die basisschool afgeslagen.

Was op weg naar mijn tijdelijke werkplek, bouw van bergbezinkbassin aan de Kennedylaan, directiekeet.

RaiSi

Dan ben ik gewoon abuis en was nog niet wakker genoeg om van achteren het verschil te zien tussen een 600 en 900 |(

Maar dan heb ik jou gespot ;)
 
Vanmiddag na half 2, A12, ter hoogte van afslag Gouda - jij richting Den Haag of Rotterdam.
Tsja, het ging wat snel, dus type wordt lastig... iets van 1200 f achtig? In elk geval een ietwat oudere Japanner...
 
HILVERSUM

net tussen half 9 en 9 gespot thv de larenseweg een paarse honda cbr samen met
een andere moto, reden de larenseweg verder richting rotonde super de boer. eem groene kawa samen met een chopper, gingen nog op een informatiebord kijken maar hoorde me niet gillen, en als laatst een rood zwarte gixxer fighter....wie o wie> ik was aan het overgooien met een american football met me maatje en had een arsenal shirt aan.
die fighter was ik ;)
 
Hey ja dat was ik :) Dacht al dat ik gespot was iets later bij de rotonde in utrecht, maar dus in ieder geval hier 8-)

Edit: trouwens weet niet zeker, ik was er iets eerder, ongeveer 19.45 schat ik.

Grote kans dat jij het was.. want eerlijk gezegt wist ik niet meer wat de tijd was... iig na 7 uur.. :P

Jij stond achter een rij auto's en volgens mij was je naar je motorblok aan het kijken ofzo
 
Gistermiddag om een uur of vier Highway Bandit gespot, bij station Duivendrecht; je was net klaar met je werk, en op weg naar R'dam. Ik haalde mijn dochter op van het station op mijn nieuwe Virago, nog zonder sticker.


Tnx voor de spot, was leuk ff geklets te hebben, enne :} :} :} nice bike, gefeliciteerd ermee. Vele veilige km.ters toegewenst :] :] :] en bovenal plezierige.

Grtzz 8-)
 
Vanochtend bij het kleinpolderplein (rond 10.30) een gele Honda CBR MB-FX-**.
Ik zat in het Storkblik, toeterde en wees naar je stickertje. Je stak je duim nog op.

Ries.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan