[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend bij het kleinpolderplein (rond 10.30) een gele Honda CBR MB-FX-**.
Ik zat in het Storkblik, toeterde en wees naar je stickertje. Je stak je duim nog op.

Ries.

Heb jij ooit in Loosduinen gewoond Ries?

Zo ja hoe is het met jullie?
 
Vanochtend bij het kleinpolderplein (rond 10.30) een gele Honda CBR MB-FX-**.
Ik zat in het Storkblik, toeterde en wees naar je stickertje. Je stak je duim nog op.

Ries.


Dat was ik. Ik dacht eerst wat moet die gast :? en toen dacht ik oh ja sticker, is vast een MF-er en :Y inderdaad.

Dacht na het eindpoortje van de controle zal eens even wat van me laten horen })
 
Heb jij ooit in Loosduinen gewoond Ries?

Zo ja hoe is het met jullie?
Nope, nooit daar gewoond. Helaas.
Maar mij gaat het goed hoor. ;) :Y

Dat was ik. Ik dacht eerst wat moet die gast :? en toen dacht ik oh ja sticker, is vast een MF-er en :Y inderdaad.

Dacht na het eindpoortje van de controle zal eens even wat van me laten horen })
Idd lekker geluidje, bedankt voor het concertje. :} :9~
 
Vandaag gespot in de omgeving van Amsterdam:

* 8.30 uur A1 tussen Muiden en knooppunt A1/A9:
Yamaha R1, omgebouwd tot streetfighter
Volgens mij was je net wezen tanken bij Muiden, even later kwam je tussen
de file door.

* 8.45 A10 Oost thv Diemen:
Yamaha JFR 1300
Ook tussen de files door.

In beide gevallen reed ik in een Digros vrachtwagen.

Groeten, David
 
gespot: 4 motoren waarvan minimaal 1 met sticker (iig een blauwe motor)
op de overtoom in amsterdam, richting leidseplein, om 21.03.

ik zat te eten met m'n ouders in Suisse, m'n vader zegt: hoh wat een hoop motoren. en ik riep gespot! meteen ff moeten uitleggen wat dat nou weer was ;)


Een beetje laat maar toch

Er bestaat de kans dat wij dat waren

fuckhetmiljeu mt grijs
fietsertje zzr250 paars
blauwitje gsx750 blauw/wit
2wheels z750 blauw

we gingen ff wat drinken in amsterdam
 
jullie moeten je schamen!!!!!!!!! :(
heb de laatste week 1260 km door nederland gereden om mijn fiets in te rijden en niet eens 1 spot :(
 
Vanmiddag na half 2, A12, ter hoogte van afslag Gouda - jij richting Den Haag of Rotterdam.
Tsja, het ging wat snel, dus type wordt lastig... iets van 1200 f achtig? In elk geval een ietwat oudere Japanner...


Dat was ik :} :} FJ1200 goed gezien ;) ....daarna voor m'n flikker gereden in Den Haag door een Pietje GTI-tje :( |( B|

Snappen jullie dat? geschept worden, stukje meegesleept worden, omdat je voet onder het rechter voorwiel vast zit en toch niet op je bek gaan (alleen de laars kapot) :? .... :] helemaal heel dus, voet stuk O-)
 
Vanmorgen om 8:10 een rode sportmotor (ouder type suzuki?) met een nummerbord wat geloof ik begon met MV gespot. Ik maakte ruimte voor je in m'n rooie alfa 33 op baan 2. Je had een blauwe broek aan en reed tussen baan 2 en 3 in de file op de A16 richting Rotterdam.

edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Een beetje laat maar toch

Er bestaat de kans dat wij dat waren

fuckhetmiljeu mt grijs
fietsertje zzr250 paars
blauwitje gsx750 blauw/wit
2wheels z750 blauw

we gingen ff wat drinken in amsterdam

beter laat dan nooit ;)
eindelijk eens wat te spotten in a'dam, want dat valt bar tegen over het algemeen.
jullie hadden overigens geluk, een half uurtje eerder stond het vanaf de A10 en de gehele overtoom tot aan het laatste stoplicht vast.
 
Vanmiddag gespot op de A12 richting Arnhem, Oberhausen rond een uur of 4, 3 motoren waarvan 2 met sticker, de voorste motor kon ik niet zo gauw zien welk type maar de berijder had een redelijk wit pak aan met dito helm en wat oranje achtigs erop, de 2e motor was een srad, en de 3e, zonder sticker was een rode. Ik zat in het koekblik. Wie o wie ??
de 1e was 4hondert, de srad was ik, en de rode(vtr) was *fuse*
hebben jou dus niet gezien :N
we kwamen vd fotoshoot af :}
4hondert had ook gereageert zag ik net,maargoed hij is altijd de 1e :?
 
Vanmiddag rond de klok van half zes op de rotonde bij Maassluis om de a20 op te gaan, rode yamaha en berijder met een rood met zwarte jas............je ging richting Vlaardingen
 
Grote kans dat jij het was.. want eerlijk gezegt wist ik niet meer wat de tijd was... iig na 7 uur.. :P

Jij stond achter een rij auto's en volgens mij was je naar je motorblok aan het kijken ofzo

Ja kan niet missen. Altijd even kijken naar m'n motor he, effe van de schoonheid genieten tijdens de nutteloze tijd voor een rood stoplicht :+ Nee volgens mij checkte ik even mijn knipperlicht :9
 
vanavond per toeval gespot: een grijze bromsnor op het ns-terrein met sticker
oei-oei-oei-ie-oei
(spreek dit uit als je inademt) _O-
 
Laatst bewerkt:
Wie oh wie... :?
Vanavond om 21.30 uur te Heteren, een rood/wit/zwarte bike... :)

Wij stonden met 5 man (eeehhh 4 en 1 dame) op het parkeerterreintje naast de kerk, je zag ons, zwaaide en ging er weer vandoor. Kon nog net je sticker zien... :)
 
Gespot om circa 10.00 uur 's-avonds. Op rotonde bij A28 afslag Beilen, een gele SV650N gevolgd door iets blauws op 2 wielen. (het schemerde al, sorry)
Die laatste moest op mij en m'n koekblik wachten want met m'n Accord rij ik ook hard.
 
Groepje motoren ergens bij Verviers/Malmedy/Francorchamps (daar ergens :P ), waarvan er volgens mij 1 met MF sticker.
1 van hen lag bijzonder sportief ( :+ ) op een groene ZXR636 (geloof ik).
Ik kwam vd andere kant op een rood witte Honda VF400F.

Er er was er een die een MF sticker had :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan