[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee met koekblik ;)

Ben ook maar bijna 2 meter, dus je kijkt ook snel over de kleintjes heen :)
Stond naast jullie aan de toonbank, jullie links ik rechts. Wit T shirt en pet :Y :Y

Btw die rode motor z'n remlicht blijft hangen

of is dat die van jou :?
Nee, van 'Rifhster' (Nico). Klopt, z'n remlicht bleef hangen. Hebben we al gefixt :Y kan me wel herinneren dat er iemand naast ons stond. Hij hielp jou dan na ons. Ik was overigens die in zwart textielen pakkie.
 
Uhhhhhhh, toen wij weg gingen stond je bike al geparkeerd zonder 'coureur' ;) Dus of je er net was, geen flauw idee ;)
Ik was met een zwarte kawa 600 en een rode 600RR.

Klopt zag jullie wegrijden met net iets meer alleen achterwiel aan de grond dan voorwiel zeg maar!!!!!


:+



Was voor het eerst bij Ten Kate. Wel vrij veel keuze in alles!!
 
Vanmiddag bij Safe Rotterdam, een blauwe SV650S met kenteken ML-DX-..
Ik zag je een stuk voor Safe al voorbij rijden en parkeerde mijn motor naast die van jou.
 
Vandaag gespot bij van de Kuinder motoren in Hilversum.

TDMuts op haar YAMAHA TDM

Ik stond niets vermoedend bij mijn motor toen ik ineens *gespot* hoorde.

Volgens mij hielden de luitjes van de TDM-TRX club daar een meeting want het was er wel erg gezellig...

Tevens op die zelfde locatie een (nieuw model) Fazer 600 gespot.
 
Hey dan heb ik nog met jullie bij de toonbank gestaan ;)

Uiteraard met die groen/zwarte Kawasaki pet op :P

Hadden jullie het niet over die kentekenplaat houder en stuurdemper :?

[edit] heb die Mille ook gezien trouwens ;) [/edit]

Heb je die prachtige blauwe Thundercat ook nog gezien :?

Viccie, schiet eens op met die sticker! :9 ;) *O*
 
Hey viccie, ik ben gespot door je broer(tje?) vanmiddag. Was in breda bij coffeeshop de baron, niet dat ik daar moest zijn (huis ernaast wel), maar hij en een maat hadden me gezien en kwamen even naar me toe, wel leuk ff ouwehoeren, doet em maar de groeten van me.

greetz, Jazzy
 
Gespot rond 21:45 tussen Den Bosch en Zaltbommel.

2 motoren bepakt en bezakt rijdend richting Utrecht.
Ze kwamen van Rosmalen af de snelweg op.

De voorste wilde zo snel mogelijk naar huis vermoed ik, want het viel niet eens op, 2 dralende MFers om hem heen.
Echter de achterste had het wel in de gaten *O*

Wie waren dat ?

[edit]
2 komma's voor de taalpuristen toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Mega spot:

Tegen 12:00 uur bij Arie Molenaar Corné Klijn gespot. *O*

 
Laatst bewerkt:
vandaag LittleDevel gespot, druk de fiets aan het wassen/poetsen.. Ik reed langs in blik :( en heb nog overwogen te toeteren maar ik was een beetje bang dat ik een spons naar m'n hoofd zou krijgen. :+ of dat ik moest helpen poetsen :N
 
Zaterdagmiddag zo rond 15.00 uur op de N201 in Aalsmeer (ri Hoofddorp), een blauwe BMW die linksaf stond voor de VKL's, ik stond als achterste van 4 Fazers om rechtdoor te gaan. Bij het wegrijden zwaaide ik nog extra. Wie o wie?
 
Hey viccie, ik ben gespot door je broer(tje?) vanmiddag. Was in breda bij coffeeshop de baron, niet dat ik daar moest zijn (huis ernaast wel), maar hij en een maat hadden me gezien en kwamen even naar me toe, wel leuk ff ouwehoeren, doet em maar de groeten van me.

greetz, Jazzy


even offtopic: zat ie daar binnen of liepen ze toevallig langs? Hij houdt namelijk ten stelligste vol dat ie daar niet binnen zit maar ik heb zo m'n twijfels B|
 
Vrijdag om 17:30 uur, op de A50, een grijze Diversion gespot met MF-sticker. De bestuurder had een oranje regenbroek aan!
Kenteken MY-1x-DF. Wie o wie?
 
14.45 bij Overberg richting Veenendaal een Blauw/witte motor met kuip, zal dus wel Suzuki zijn, geen 4-cilinder jank, maar vette roffel, dus TL?

Wie oh wie, wij kwamen je tegemoet in Cora's blauwe Marbella-tje richting Amerongen.
Geen TL maar een GSX-R, beetje laat met reactie maar ik zag je voorbij komen in dat kleine koekblikkie. (niet gewend van jou :P )
 
even offtopic: zat ie daar binnen of liepen ze toevallig langs? Hij houdt namelijk ten stelligste vol dat ie daar niet binnen zit maar ik heb zo m'n twijfels B|

[offtopic] Naar eigen zeggen gingen ze een olieslangetje halen voor die maat van em (ik denk bij schietecat ofzo), dus voor zover ik weet waren ze niet binnen. voor zover zijn leven misschien wel op het spel staat doe ik geen verdere uitspraken met betrekking tot dit onderwerp. :9 :P
 
Gisteren gespot in Roermond: een Groene VFR met 2 personen. jullie stonden bij een verkeerslicht te wachten om af te slaan en wij(groepje van 4 motoren) gingen rechtdoor. ik heb nog keihard: JE BENT GESPOT geschreeuwd maar geen idee of je dit gehoord hebt.


dan nog een spot van PunisherADF(kreeg een smsje van hem, hij is op vakantie dus geen pc ter beschikking):

Tijd: 0820
Plaats: Afslag Arnhem Centrum
Motor?: Blauw witte Gixxer
wie o wie?
 
Tijd: 0820
Plaats: Afslag Arnhem Centrum
Motor?: Blauw witte Gixxer
wie o wie?

was die spot ook gister?

zaten hun toevallig niet met zijn 4en ofzo in een klein autotje ? En haalde mij in vervolgens te zwaaien. Zoja dan was het een zwart/grijze gsxr1000 ik zat erop met een blauw pak en er werd ook nog een foto van me gemaakt. En dan is dit tevens de 2de keer dat ik word aangezien voor een blauw/witte motor
:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan