[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
was die spot ook gister?

zaten hun toevallig niet met zijn 4en ofzo in een klein autotje ? En haalde mij in vervolgens te zwaaien. Zoja dan was het een zwart/grijze gsxr1000 ik zat erop met een blauw pak en er werd ook nog een foto van me gemaakt. En dan is dit tevens de 2de keer dat ik word aangezien voor een blauw/witte motor
:X

ja dat was idd gisteren. dat kleine autotje kan wel kloppen, zn ma rijd in een suzuki alto :P 4 personen klopt ook, dus jij zal het wel geweest zijn dan ja :P
Vrijdag komt Rick(punisherADF) weer terug, dus dan zal de foto hier wel komen denk ik.
 
ja dat was idd gisteren. dat kleine autotje kan wel kloppen, zn ma rijd in een suzuki alto :P 4 personen klopt ook, dus jij zal het wel geweest zijn dan ja :P
Vrijdag komt Rick(punisherADF) weer terug, dus dan zal de foto hier wel komen denk ik.

lijkt me leuk een meisje maakte een foto geloof ik en een andere stak zijn duim op. Doe wel direct effe kleurentest met hem wil je
:+
 
Donderdag 11/8 rondweg Makkum, Yam.V-max streetfig.kleur groen metallic gespoten,staat op foto nrGBR206 G.book of Rec.Schev.,www.vmaxclubholland.nl ;) ;)
 
Vandaag gespot bij van de Kuinder motoren in Hilversum.

TDMuts op haar YAMAHA TDM

Ik stond niets vermoedend bij mijn motor toen ik ineens *gespot* hoorde.

Volgens mij hielden de luitjes van de TDM-TRX club daar een meeting want het was er wel erg gezellig...

Tevens op die zelfde locatie een (nieuw model) Fazer 600 gespot.
*gespot* dus!
full


Grtz, TDmuts & DJAlex (fazer ;) )

Edit : mail me maar als je het origineel wilt hebben TDMuts-op-de-planeet-punt-enel
 
Laatst bewerkt:
Gespot bij de pont van Eck en Wiel / Amerongen.
Rond 2 uur in de middag.
Rode Duc met bijrijdster.

Ging richting Eck en Wiel de dijk op.

Wie waren dit ?
 
Gisteren gespot rond 11.30 uur bij Hazeldonk (stond geparkeerd tegenover restaurant) grijze motor! That's all I know... reed er een beetje te snel voorbij toen ik het stickertje zag!
 
Gisteren gespot rond 11.30 uur bij Hazeldonk (stond geparkeerd tegenover restaurant) grijze motor! That's all I know... reed er een beetje te snel voorbij toen ik het stickertje zag!
1 of 2 grijze ;)

GirlR1100S was daar met dr BMW en ik met mn Vmax.
 
Vanmiddag rond 13.30 uur in Huizen een rood/witte R1 voor de bioscoop De Graaf. Wij (Arckira en ik) zaten in het zonnetje achter de Rode Z750 en de zwarte Fazer onze megabak popcorn leeg te eten ;)
 
Gisteren in Driebergen Arckira en Spider gespot voor de IVA :P
Ik reed daar met de motor tussen al die porsches, ferraris, lamborghini's, bugatti, aston martin en nog vééél meer leuk speelgoed *D
 
Gespot op de A28 richting Zwolle, rond 16.30 uur 4 motoren, volgens mij Yamaha Genisis, waarvan er twee de MF sticker hadden. Was zeker een meeting in de regio Utrecht?
 
Vandaag gespot veel SV'tjes en veel FZR'en :P

:^

Ik heb gespot:
Twin (zat een hele tijd achter mij aan O-) :+ )
Ertje650 (kon mij ook niet voorbij komen :+ :X )
SV-Cratt
figuur
Goofie
AzorSV
daantje2
PatrickR
_fanatic
arievdvliet
littledevil
superkris

En ik ben er vast een hoop vergeten, sorry ik weet jullie namen niet. :P :X


Tarwetijger in Wijk en later ook in N'gein ??

Hahaha! :Y
Ja hè, Vianen/Nieuwegein, die omgeving zo'n beetje hè? *O*
Had jullie ritje als einddoel de mac in N'gein ?? Echt toevallig, twin beweerde dat jullie zijn route hadden geleend. :P
 
:Y :Y Moet ik geweest zijn. Jij had dan een vrij klein persoon achterop, geen sticker idd. Je reed nog een stukje achter me aan en toen was ik je ineens kwijt.

En dat ik je inhaalde was omdat jij je netjes aan de snelheid hield -O- :Y
sorry :N

Ik ging rechtsaf bij Kasteel Haarzuilens, richting restaurant de Vier Balken, ennuh mijn vrouw is toch 1.62, voordeel van een normale buddysit. :Y

Lekker relaxed toch....60km :N speciale snelheid voor de vrouw, kan ze rustig om haar heen kijken ;)
 
vanmiddag op het terras aan de waal bij tiel, een hele boel yamaha's thundercats waarvan enkele voorzien van MF sticker.
 
Gespot op de A28 richting Zwolle, rond 16.30 uur 4 motoren, volgens mij Yamaha Genisis, waarvan er twee de MF sticker hadden. Was zeker een meeting in de regio Utrecht?
Jep! Begonnen in Vianen (V.d. Valk) en geeindigd bij de Mac in Nieuwegein.
Tarwetijger in Wijk en later ook in N'gein ??
Kan dus goed ja! Oh ja, Wijk bij Duurstede kwamen we jullie de eerste keer tegen inderdaad.
Had jullie ritje als einddoel de mac in N'gein ?? Echt toevallig, twin beweerde dat jullie zijn route hadden geleend. :P
Bij ons werd natuurlijk het tegenovergestelde beweerd... 8-)
Maar erg toevallig inderdaad!! *O*
 
Ik ging rechtsaf bij Kasteel Haarzuilens, richting restaurant de Vier Balken, ennuh mijn vrouw is toch 1.62, voordeel van een normale buddysit. :Y

Lekker relaxed toch....60km :N speciale snelheid voor de vrouw, kan ze rustig om haar heen kijken ;)
Erg leuk, bedankt voor de spot. Was voor mij de eerste, dus helemaal leuk *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan