[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie vanmiddag op een goud/bronzen motor ( achter een andere motor zonder sticker ? ) die naar mij - in m'n Mega-Samurai - z'n hand opstak op de rotonde in Leersum ?


:W Dat waren wij , de zonder sticker is een huurfiets, mijn vriendin heeft zelf nog geen bike. Is haar eerste week zelf rijden :Y

IMG_0101.JPG
 
Vandaag bij Decathlon een rode gixxer :? gezien, en twee dagen terug Tommie z'n Kawa nogmaals gespot. Dit keer even wat langzamer voorbij gereden, mooi ding!
 
Gespot gisteren op de utrechtseweg in Zeist een zwarte BMW r 1100 s.
en vanmorgen bij Molenaar motors een zwarte Hayabusa. :W
 
Vandaag bij Decathlon een rode gixxer :? gezien, en twee dagen terug Tommie z'n Kawa nogmaals gespot. Dit keer even wat langzamer voorbij gereden, mooi ding!

Thanx! Tis wel Tommy BTW(met 'y' i.pv. 'ie' ;) )

Heb je inmiddels al wel eens bij MFA (MS) gekeken? Gezellig hoor :Y

groeten
 
Vanavond rond 18.00u in Nijmegen op de Graafsestraat (die lange weg na het Keizer Karelplein) voor 't stoplicht:
Een zilvergrijze(/geel?) Thundercat
 
Net Hight gespot (eigenlijk spotte hij mij eerst), kwam 'm tegen in Zuid-Scharwoude, met z'n nagelnieuw Suzuki 600 K5 Anniversary edition met Tri-oval Yoshi :} , even gesproken met 'm, leuk gesprek, CU around! :W
 
Laatst bewerkt:
Dat mannetje die vanavond in de middenberm zat tegenover Gelredome, was dat ook een MF-er toevallig? Die had z'n motor op de vluchtstrook gezet en zat tegen de vangrail met z'n laptop. Ik heb ook last van een MF-verslaving, maar dat gaat toch wel erg ver :+
 
Vandaag (zaterdag) gespot in Apeldoorn (Laan van Mensenrechten/Europalaan) Yamaha MT01 (zwarte jas, grijze helm). Je reed samen met een Yamaha R1 (??) met in ieder geval een uitermate illegale kentekenplaat, en reed de stilstaande rij auto's bij de VKL voorbij.
Ik zat helaas in een grijs koekblik.
 
Vanmiddag ongeveer 15.00

Wie zaten er in dat blauwe busje wat de dijk op draaide bij Culemborg en zo enthausiast toeterde en zwaaide (vrouwenlijk zo te zien?) naar een rood/witte GS500 met kuip incl MFsticker (ondergetekende) en een blauw/zwarte ZZR600 (Wolve) die onder aan de dijk stonden? :?
 
eindelijk mijn eerste spot in gouda :Y
een gele gixxers ik dacht een 750 :?
met nog een motor naast hem zonder MF sticker

en op de a12 een rode z1000 ook bij gouda
en dat was niet z1000muis want die reed naast me :Y
met pina en ad en z1000girl en ik zij de gek _O-
 
Vandaag (zaterdag) gespot in Apeldoorn (Laan van Mensenrechten/Europalaan) Yamaha MT01 (zwarte jas, grijze helm). Je reed samen met een Yamaha R1 (??) met in ieder geval een uitermate illegale kentekenplaat, en reed de stilstaande rij auto's bij de VKL voorbij.
Ik zat helaas in een grijs koekblik.

Dat waren vast en zeker MT01-Vectra en MC-R1. ;) ;)
 
Vandaag rond 1430 uur reed er een zwarte Triumph van de A6 vanuit Lelystad af richting de Tussenring in Almere. Ik liet je bij de rotonde voorgaan. Eindje verderop zag ik je nog een keer rijden op een straat parralel aan de Tussenring die onder het spoor door gaat.

Zat zelf samen met V-Ray in koekblik dus je hebt ons niet gezien (als MF´er) en ik kon ook niets zeggen aangezien je toch best "vlot" doorreed. ;)
 
tevens gespot in Wijk bij Duurstede , bij haar?(als ik de buren goed begreep) voor de deur

(Afbeelding)
He, als dat de div van @nne niet is :+ :+ , jawel, zie vaag haar egeltje achterop ;)
die is van @nne, te zien aan die ez(g)el aan het achterzadel :+
Ik hoef niet eens zelf meer te reageren! *O*

Zeg, de volgende keer wel even aan bellen voor een bakkie!!! :Y
ben meestal thuis als de div voor de deur staat- of het het moet op een werkdag zijn
woon wel 5 minuten met de trapfiets van mijn werk
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ronde de klok van 15:00 in Apeldoorn een grijze naked gespot.
je groete vriendelijk ... geen idee welek straat, maar ik reed de kant van Veluwe op richting Ede.


En RoyR gespot.... rara waar was dat.
 
Vandaag (zaterdag) gespot in Apeldoorn (Laan van Mensenrechten/Europalaan) Yamaha MT01 (zwarte jas, grijze helm). Je reed samen met een Yamaha R1 (??) met in ieder geval een uitermate illegale kentekenplaat, en reed de stilstaande rij auto's bij de VKL voorbij.
Ik zat helaas in een grijs koekblik.

ja dat was ik met mijn zoon de mc-r1 bedankt voor de spot :] :Y
 
Vanavond (of eigenlijk gister al weer ;) ) zag ik een grijze BMW (sorry, type weet ik niet precies :o ) op het Jack Middelburgplein bij het TT-circuit voorzien van MF-sticker.
Ik had mijn rode CBR600RR vlak naast jou`n BMW geparkeerd, heb zo niet kunnen achterhalen van wie deze motor was, aangezien ik al met anderen in gesprek was.

Later zag ik volgens mij een lange dame op deze motor wegrijden :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan