[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister in het paddock van de WSBK in Assen: Lennuzzz als 'umbrella girl' en Ms. Stuntie ;)

In de Pitlane: IKBENGEK *D

Op camping 'AsserBoys': Dropkick, Do., motorfreakje & RedlineRider, Gears & solex ( toch, miss brommer? :+ ) en John K. Oh..en de 'heren' M. Bijlsma en J. Overzee, maar die hebben zich nog steeds niet geregistreerd! 8-) :+
 
Vanavond (of eigenlijk gister al weer ;) ) zag ik een grijze BMW (sorry, type weet ik niet precies :o ) op het Jack Middelburgplein bij het TT-circuit voorzien van MF-sticker.
Ik had mijn rode CBR600RR vlak naast jou`n BMW geparkeerd, heb zo niet kunnen achterhalen van wie deze motor was, aangezien ik al met anderen in gesprek was.

Later zag ik volgens mij een lange dame op deze motor wegrijden :) .

Dat is girl1100s. Postte soms 4 pagina's in Groningen drenthe topic achter elkaar!!! :Y *O*

Onvermoeibaar!! :+
 
Gespot in Clervaux, Luxemburg. Zaterdag 03-09 13:35 uur, kenteken ML-76-G* (gele motor?). Je reed als laatste van 4 motoren en had als enige een sticker.
M'n motor stond langs de weg geparkeerd, je reed 'm tegemoet en zal de sticker waarschijnlijk niet gezien hebben.
Wie heb ik gespot?
 
Gisteren in Breda rond 11 uur op het Nonnenveld een blauw/zwarte Varadero (denk ik). Jij kwam net de parkeergarage uit en wij (Dallie en ik) reden net naar binnen. Wij waren op een grijze scooter (met sticker :Y ). Wie o wie?
 
Gisteren R6je gespot in beschonken toestand op de kermis van volendam (hij was heeeeel helder en kwam de feestwinkel uitgerold)

Volgens mij had ik een mf sticker op mn hoofd zitten, want hij sprak me gelijk aan
 
Gister in het paddock van de WSBK in Assen: Lennuzzz als 'umbrella girl' en Ms. Stuntie ;)

In de Pitlane: IKBENGEK *D

Op camping 'AsserBoys': Dropkick, Do., motorfreakje & RedlineRider, Gears & solex ( toch, miss brommer? :+ ) en John K. Oh..en de 'heren' M. Bijlsma en J. Overzee, maar die hebben zich nog steeds niet geregistreerd! 8-) :+

Ff een vraagje
Welk Team zijn de dames van Mf "umbrella girls" ???
Onze razende reporter van onze motorvereniging is op dit moment aanwezig in de pits (PDVD op MF)dan kan hij ff een paar mooie plaatje schieten van de MF dames!!!

:+
Sms ik welk team ff naar hem door!!!
 
Laatst bewerkt:
MFer gespot.

Vanmiddag van 16:50 t/m 17:10.
Op de A12 ri utrecht vanaf ongeveer 5km voor Woerden t/m knooppunt met A27 bij Utrecht. Heb ook een kenteken maar die zal ik niet posten.
Motorrijder met rood/zilver pak en donkergrijze helm. Hij reed op een wit-rode FZR. Met vroeger witte ( :P ) velgen.

Zat in koekblik en zonder sticker dus zal wel niet herkent zijn. ;)
Eindelijk weer eens gespot! :]

Ik zal mijn velgen maar weer eens gaan poetsen als ik al dit soort commentaar krijg '( *D
 
2 personen op een Gixxer ergens in het zuiden, zonder MF-sticker ;) , die zeiden mij gespot te hebben. Ik zei nog dat ik Phatzak was, maar jouw naam verstond ik niet. :+

Ik was die met de oortjes ja.. en waar we waren en wat voor motor het nou was heb ik allemaal niet meer onthouden. ;)
 
Een klein wit brommertje met MF sticker gespot op de pont bij Buitenhuizen.
Stond nog meer leuk speelgoed op de pont zo ook een kleine 105cc Kawasaki minimotor. :}
 
Zonet (rond de klok van 17:00) 2 motorrijders gespot op de nieuweweg Noord vanaf de Klomp Renswoude richting Veenendaal, de voorste met sticker.
Volgens mij een zwarte BMW ?
 
Vanavond (of eigenlijk gister al weer ;) ) zag ik een grijze BMW (sorry, type weet ik niet precies :o ) op het Jack Middelburgplein bij het TT-circuit voorzien van MF-sticker.
Ik had mijn rode CBR600RR vlak naast jou`n BMW geparkeerd, heb zo niet kunnen achterhalen van wie deze motor was, aangezien ik al met anderen in gesprek was.

Later zag ik volgens mij een lange dame op deze motor wegrijden :) .

Yep dat was ik... kom wel eens vaker op het jmp buurten zo tegen achten 's avonds.. Word ik ook weer eens gespot! Thanx *O* *O* *O* :W
 
Nog een vergeten, Een blauwe geen idee wat voor motor gespot bij Nitro voor de deur, en Cora gespot in de tuin. Nog ff vriendelijk getoeterd, was rond een uurtje of 16:30.
 
En daarnet op de dijk bij marken, bij de snacktent..... zag ik GSXRenee staan met zn brommert, eeh motor, en dito maatje...

ik spot wat af deze week
 
Zojuist werden V!C en ik op de Groene Kruisweg/Dorpsweg ingehaald door een V-Strom en je wees naar je sticker. Leuk om gespot te worden vlak voor thuiskomst.
 
Vanmiddag rond een uur of half 5 op de afslag Houten A27 De achterste rijder had geen sticker, de voorste op een Soes (?) wel met witte helm. Ik kwam langsrijden en zwaaide blij en stak mijn duim op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan