[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
op het tt circuit van assen tijdens de herftraces:
full
 
Vanmiddag gespot bij het kroegje bij de rotonde tussen dongen en kaatsheuvel.
Ben alleen je naam ff kwijt,je zei dat je niet vaak meer op MF kwam nou nu dus weer een goede reden om weer eens te kijken.
Leuk ff kennis gemaakt te hebben en hopelijk zie ik jullie ook de 18de in Gilze.
Is voor jou wel heeeeel dichtbij......



Ps Als je de originele foto wilt mail dan maar ff.
Groetjes Edwin
 
Laatst bewerkt:
Vandaag tussen 16.30 en 17.00 op de A1 tussen Apeldoorn en Amersfoort!!

Een groene ZX6R (?) met vrouwelijke bijrijder. Jullie haalden mij rechts in toen ik op mijn rode Buell wat zat te sufkutten in de linkerrij ;) Je deed een teken wat ik vertaal als: "Hey lullo, je kan die koekblikken ook rechts voorbij" ;)

Jullie gingen nog wat eten of drinken bij een wegrestaurant, heeft het gesmaakt ;)
 
Vandaag gespot: vanaf "het Terras" in Wijk bij Duurstedë:

Een Gixxer; bestuurder met donkere textielen pak (zwart/rood)

Het was rond 15.15 uur. Motorgek en ik zwaaiden nog als een stel dollen maar je zag niks -O-
 
Vandaag gespot: vanaf "het Terras" in Wijk bij Duurstedë:

Een Gixxer; bestuurder met donkere textielen pak (zwart/rood)

Het was rond 15.15 uur. Motorgek en ik zwaaiden nog als een stel dollen maar je zag niks -O-

Had je wel ff mogen melden dat je in de buurt was :+
 
Vandaag gespot: vanaf "het Terras" in Wijk bij Duurstedë:

Een Gixxer; bestuurder met donkere textielen pak (zwart/rood)

Het was rond 15.15 uur. Motorgek en ik zwaaiden nog als een stel dollen maar je zag niks -O-
Kan zijn dat ik dat was. Rood/zwarte gsx-r 600 met rood zwart pak. Ik reed met 3 anderen; een zwarte z750 (Yuri), Zilveren t955 (;-Diana) en een zilveren blade (Owned by ;-Diana). ALleen ik ben bestickered...

[edit]Ehh, laat maar; ik draag leer, geen textiel...[/edit]
 
Gisteren, 17:15 uur, aan het Bleekveld te Tiel, een of andere shopper. Helm lag aan de motor vast. Ik vermoed dat de rijder bij Appelpop was? *O*

Ik ben er niet naartoe gelopen om te kijken wat voor merk het was, aangezien we al een de late kant waren voor het optreden van Within Temptation. :}

Ha M91,

Heb je me weer gespot, m'n fun-fiets dan, een Kawa Vulcan 750.
Ik rij er nog maar 1x per maand op (daarom staat deze sinds een maand ook op Marktplaats) en meestal alleen in Tiel e.o.

Ik was ook naar Appelpop, om m'n dochter van 10, Within Temptation-fan, op de schouder te dragen zodat ze nog wat kon zien. Maar ik was te laat, het was me daar binnen veel te heet (ik in motorpak) dus gauw naar de bar waar m'n andere dochter van 17 werkte om iets te drinken en toen gauw naar huis.
Later teruggekomen om m'n jongste op te halen. Zij en een vriendin stonden gelukkig helemaal vooraan en hadden dus genoten van hun helden!

Dank voor de spot,
Jan
 
Vandaag gespot: vanaf "het Terras" in Wijk bij Duurstedë:

Een Gixxer; bestuurder met donkere textielen pak (zwart/rood)

Het was rond 15.15 uur. Motorgek en ik zwaaiden nog als een stel dollen maar je zag niks -O-
Zwart rode gixxer ?

Ben er wel langs gekomen rond die tijd... op een blauw witte suus 750.
Stonden 2 rode motorfietsen geparkeerd.
Weinig rood in mun pak wel in de helm.
 
Kan zijn dat ik dat was. Rood/zwarte gsx-r 600 met rood zwart pak. Ik reed met 3 anderen; een zwarte z750 (Yuri), Zilveren t955 (;-Diana) en een zilveren blade (Owned by ;-Diana). ALleen ik ben bestickered...

[edit]Ehh, laat maar; ik draag leer, geen textiel...[/edit]

Misschien zit je pak zo wijd dat het wapperde in de wind en wij het voor textiel aanzaggen
:+

[edit] lama, wij zagen een motorrijder die alleen reed [/edit]

Gespot te Culemborg, tijd ± 14.30 uur op de Westersingel (richting dijk)... :)
Een dame en een heer, beiden op een sportief rood gevaarte... ;)

Opa reed in een zwarte Opel Agila met erachter Duivelinnetje op een Nighthawk 450 (sjoppert)... :P
Ik zag in m'n spiegel de stickers, dus da's lastig reageren... O-)

Dat zouden wij ( Motorgek en ik) wel eens geweest kunnen zijn. Hadden we beiden een overwegend zwart leren pak aan? Wij staken met de pont over in Culemborg. En ik had idd het idee dat ik Duivelinnetje had gezien maar ik wist het niet zeker .

Had je wel ff mogen melden dat je in de buurt was :+

Wij hebben gisteren een aanvraag gedaan in 3-voud en die was goedgekeurd :P
 
Zwart rode gixxer ?

Ben er wel langs gekomen rond die tijd... op een blauw witte suus 750.
Stonden 2 rode motorfietsen geparkeerd.
Weinig rood in mun pak wel in de helm.

Ja dan ben jij dat geweest; die motoren waren van ons. Dat zwart/rood sloeg idd op het pak, de motor was idd blauw/wit.

Volgende keer wel terug :W he :P
 
Misschien zit je pak zo wijd dat het wapperde in de wind en wij het voor textiel aanzaggen
:+

Dan was ik het zeker niet, ik heb hulp nodig met aan en uit trekken zeg maar. Als je strak op zoekt in de encyclopedie staat er een foto van mij bij in dat pak. (Net als bij lang en dun overigens... ;) )
 
Dan was ik het zeker niet, ik heb hulp nodig met aan en uit trekken zeg maar. Als je strak op zoekt in de encyclopedie staat er een foto van mij bij in dat pak. (Net als bij lang en dun overigens... ;) )

Helemaal niet: ik heb jou gezien in je leren combi en zag er best :9~ uit.
 
Vanmiddag gespot, in Alkmaar, bij de rotonde van het Horizon college (motor richting de ringweg), een CBR 600 Wit/Rood met fel gele accenten....

Gokje .. kenteken ML-..-32 .. dan heb ik die ook gespot in Alkmaar (geparkeerd in de Druyvesteynstraat, zaterdag gehele dag).
 
Rond een uur of 3 in Velp een hele club MF-ers (laatste 2 met zo'n fluorvestje). Jullie kwamen denk ik van de Posbank af en sloegen op de rotonde bij de Ringallee rechtsaf richting kasteel Rozendaal. De newbie's misschien?

Yep de newbies op hun monstertocht...ben er zelf na 190 KM tussen uit geknepen,
van degenen die verder zijn gereden is nog niets vernomen O-)
 
Vanmiddag rond een uur of één in 's gravenzande kwam ik een zwarte honda cb500 tegen (met passagier). Reed naast jullie en wees naar mijn kenteken plaat *D *D
Hehe dat was ik, het is een groene (dat verschil moet jij als kawa rijder toch zien :+ ;) )

Grappig dat ik je vanavond op de benzinepomp weer tegenkwam :P ;)
 
Vandaag tussen 16.30 en 17.00 op de A1 tussen Apeldoorn en Amersfoort!!

Een groene ZX6R (?) met vrouwelijke bijrijder. Jullie haalden mij rechts in toen ik op mijn rode Buell wat zat te sufkutten in de linkerrij ;) Je deed een teken wat ik vertaal als: "Hey lullo, je kan die koekblikken ook rechts voorbij" ;)

Jullie gingen nog wat eten of drinken bij een wegrestaurant, heeft het gesmaakt ;)

Yeps.. dat waren ik en V-Chickie op de terugweg vanaf de Toer de Teun. :W

Begon een beetje last m´n ass te krijgen na die lange rit en had haast om naar huis te gaan. Vandaar het tempo. *D

Ik dacht eerst dat je Otzi was die ook vanaf de Toer de Teun allicht richting huis was gegaan en had als teken "WTF is dit voor file/kutrij op de linkerbaan?!?!" Ik heb me er kapot geergerd aan al die zondagsrijders op de linkerbaan. Dat gedoe ging maar door tot en met de A27.

We gingen idd even eraf. V-Chickie had erge last van d´r kont en wilde echt even afstappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan