[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen gespot: A2 Utrecht ri Amsterdam ter hoogte van Maarssen, omstreeks 07.17u een MF-er met in het kenteken MZ-18-??

Wie o wie :)
 
Zwarte Suzuki GS500F (25 kw) met sticker. Kwam op de Hubertusviaduct omhoog richting Kijkduin. Daarna ff nog een paar keer gedold en geluld voor het stoplicht, Bij de bomenbuurt ben ik afgeslagen.

Volgens mij kom je ook uit Monster, maar ik weet je nick niet meer...
 
Omstreeks 17:45 gespot vanaf de A325 tot aan knooppunt Valburg, een groene Kawa ZX. Kon niet goed zien of het een 6 of een 9 was... Je keek wel heel verdwaasd toen ik effe naast je kwam rijden en mijn duim opstak. Het lukte me niet om voor je te komen, zodat je de sticker achterop mijn koekblik kon zien! :+

Ging trouwens maar net goed bij die bermjournalist. :X


Edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Om half 3 bij station Bunnik een witte Honda cbr.
De bestuurder droeg een Arai met het design van Nakano(motogp).
 
Twin is er druk mee bezig. Zal hem morgen eens effe onder z'n reet schoppen en zeggen dat ie opschiet :P :+

Wil jij je poser plaatjes nog he?! :( :P

vertel mij wat, 1 middag je flink sturen + en een kb-tje pakken en die dingen zijn op O-)
is dat filmpie al bijna klaar?? ben maar een klein beetje nieuwsgierig :X
Doe dat maar eens }) ;)
Ben ook maar een btje nieuwsgierig *O*

Solly maare heb nu net de DVD versie af (45 min)...
Dus ga strx nog ff proberen om een korte versie in elkaar te zetten :P

Jullie staan er helaas niet heel erg lang op.. iets van een minuut ofzo.. De batterij en de film was op B| :N
Maar eerst rij ik achter MaRio* en dan komt Hengel mij voorbij (toen ik wat rustiger reed, omdat ik niet wist wat fitnix aan het doen was..)
Daarna zit ik nog 1 bocht achter jullie waar MaRio* direct voor me rijdt.

Voeg me anders ff toe op msn (ben zo wel ff weg), als het weer een keer mooi weer is kunnen we misschien weer rijden met z'n 4e.. dan film ik wat langer :P

txt.php
 
Daarnet om 17:45 op de Middenweg in Lelystad een zwart/groene Ninja, berijder een zilver/zwart leren combo. Jij reed net voorbij oom agent bij het zebrapad, ik was lopend op weg naar Faco 8-)
 
gespot in Oud beijerland,

Yamaha...oudere motor (volgens mij, anders ga ik me keihard schamen)
topkoffer ENNNNN sticker!!!
zwart/donker jack met wolf achterop..dan weet die gene wel wie ik bedoel...of was het nou een beer

achter mij reed er ook nog één volgens mij ook een Yamaha, draaide af bij Sabina-hof rotonde omstreeks 17.00

ik heb geen lenzen in op de motor, dus ik kan ook niet goed zien wat of wie het is... :Z :X O-)
 
vanmorgen tegen 11uur een rood wit blauwe honda cbr 600?? gespot in Meppel

Ik was die schoffelaar in het oranje hesje, we zwaaien nog naar elkaar.
Jullie waren met z'n tweeen
 
Orpheus gespot op de Prins Clauslaan richting Rhenen .... heb nog vriendelijk op de toeter gedrukt. Volgende keer een aftanse blauwe Polo in de gaten houden hè, en niet pas na 200 meter omkijken :P
 
Vandaag op de A29 vlak voor de Heinenoord tunnel zo rond een uurtje of kwart over 5
Een blauwe V-strom met 2 mooie uitlaatjes onder de kont.
Berijder had een rood met zwart textelie jas aan.

Vlak voor de tunnel wast ff remmen. Matrixborden sprongen ineens op 70 en meteen iedereen vol in de ankers B|

Je ging er bij de A29 af ri. oud-Beijerland.
Ik ging daar rechts af.

wie o wie


[me] Goldie is blij dat ze ook eens de motor heeft kenne onthouden die ze gespot heeft ;) [/me]
 
Gespot op de A4 richting Den Haag Zuid (Hoek van Holland) ter hoogte van rijswijk om 18:20 uur een Groen-witte kawa ninja waarvan het nummerbord begon met MF. Wie o wie? Ik reed er met mn koekblik, ontsnapt uit de file vanuit utrecht :P
 
DrsRob (toch , ben superslecht in namen :X ) bij de BP in Maarssen ..
naja , eigenlijk spotte hij mij.


nog lekker :] ??
 
op de snelweg rond half 6 een zilveren sv1000.... lekker tussen de file door richting denhaag komend van de van brienenoord? (ben niet goed met a-nummers :o )

en krimpen inrijdend op de rotonde een rode bandit s geloof ik. kenteken iets met my...49 oid? :) was rond half 5.

wel 3 mf'ers op 1 dag gespot. (deze 2 plus die van vanochtend)
 
Gespot op de A4 richting Den Haag Zuid (Hoek van Holland) ter hoogte van rijswijk om 18:20 uur een Groen-witte kawa ninja waarvan het nummerbord begon met MF. Wie o wie? Ik reed er met mn koekblik, ontsnapt uit de file vanuit utrecht :P

was het deze:
45315100342333dfc6b6d1.jpg


dan was ik het :) (kenteken begint trouwens met MP)
 
tijd dat ik mijn motor nog eens was, ik denk dat er op de zijkuip zo'n lange sticker hangt. Enkel te zien in de bocht :+
Of was dat nu op de thundercat. morgen eens nakijken, weet het al niet meer. |(

Had vroeger ook nog een sticker op mijn vizier, maar ook die is ondertussen verdwenen.

(om de onduidelijkheid weg te nemen: jst4fn=target maar zat toen op een andere komputer)

waarom kwam je dan niet ff langs om te zeggen gespot
veel verder dan de frituur zouden we toch niet zijn ;)
 
Vandaag gespot :
(Afbeelding)

En ook nog op de A2 richting adam om +/-16.00 uur:
Een groene (duh!) kawa met kenteken xx-xx-13, duimpje omhoog ;) en ik weet niet zeker of je erbij hoorde maar ook nog een ninja kenteken MY-xx-xx.

Heb een tijdje met jullie meegereden..


Joh man dat was ik late reactie ik weet het maar heb thuis geen internet en ben een paar dagen vrij geweest, maar bij deze!!!!
 
den the man!!!!!!!!!!!!!!!
koning een van de weinige motorrijders die toch ff stopte om te kijekn of ze konden helpen en de eerste die mij heeft gespot!!!!!!!!!!!! :} :} :} :} :}
nu nog ff een stickertje voor jezelf regelen lijkt mij zo

U streelt mijn ego O-)

Vanavond in Noordwijk nog een aantal Duc's, Triumphs en een Yamaha voorbij zien komen (waarvan er bij 2 personen het achterlicht niet werkte :P ) van hier misschien :? (dacht een sticker te zien)
 
Volgens mij zag ik je gisterenmiddag bij de stoplichten op de kruising A27 richting A59. Je stuurde tussen de file door langs een KLPD-Volvo ;)
_O- haha! dat klopt ja, vond dat ik niet schijnheilig achteraan moest gaan staan... en weet je wat ik deed?? ik tikte de spiegel van de auto net achter de klpd-car aan *oeps* O-) *O* *O*

thnx voor de spot :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan