[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag rond de klok van 4

waar: bij de BP in halfweg

wat: een rode thundercat/ace :? met stikkur *O*

je moest omdraaien bij de BP omdat de weg naar spaarnwoude afgesloten was

ik ging ff tanken en reedt samen met HEDCANDY op onze Blades

bij deze dus gespot :W
 
Vanmiddag op de Waaldijk in de buurt van Vuuren. 2 Supersports allebei met stickert. De achterste was een Suzuki. Jullie kwamen me voorbij tijdens het passeren van wat blik. Ik heb nog een tijdje achter jullie gereden. Was wel ff leuk rijden daar.
Wie waren jullie 8-)
 
Vanmiddag op de Waaldijk in de buurt van Vuuren. 2 Supersports allebei met stickert. De achterste was een Suzuki. Jullie kwamen me voorbij tijdens het passeren van wat blik. Ik heb nog een tijdje achter jullie gereden. Was wel ff leuk rijden daar.
Wie waren jullie 8-)

*O* *O*

Waren wij

paulussie en ik :Y
 
Hoe laat was je er want alle motoren op deze foto's zijn van MF. Goed, ze hebben niet allemaal een sticker :')

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik denk dat we elkaar dat steeds missen of we komen niet op dezelfde plekken. Ik woon in over de Vliet aan de kant van de A4.

Ik was er rond 1 uur denk ik. stonden toen ook bijna geen motoren.

denk dat we idd elkaar steeds missen. rij elke dag richting A4 voor me werk.
maar zal me ogen open houden.
 
Vanmiddag 13.30 in Ie (Ee) een forummer die mij inhaalde. Ik in blauwe Zafira met voor me een zondagsrijder in een groene Berlingho.

Wie o wie :) :+
 
Vanacht op de a27? richting h'sum , omstreeks 02.15 uur ROOIE DUCATI met halogeen

koplamp Leek veel op jantah hahaha , ikzag je te laat ,zwarte vfr.

met die snelheid werd het toch wel kouder, met de macht 3.
:Y was onderweg naar huis na de nachtrit :]
 
Vanmiddag tussen 13:30 en 14:00 op de Pr Clausplein richting Den Haag.

Jij (+duo) komende van de A13 en ik vanaf de A4 in een Groene Ford Sierra met MF-sticker achterop.

Kheb niet op de motor zelf gelet,was tedruk bezig je duidelijk temaken dat je gespot was en dat lukte wel want je wees naar je nummer plaat.

Wat wel opvallend was waren de Hanenkammen van julie.. groen en rood dacht ik zo.

Bij deze dus Gespot.. :W
 
Toevallig een zwarte motor en de bestuurder met een grijs/witte camo jas? Dan vermoed ik dat het ^S was.

Edit: Ik zie net dat hij een gele hanenkam heeft...
98349a9f87ae868d5cbf8aa84f7a7956
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag tussen 13:30 en 14:00 op de Pr Clausplein richting Den Haag.

Jij (+duo) komende van de A13 en ik vanaf de A4 in een Groene Ford Sierra met MF-sticker achterop.

Kheb niet op de motor zelf gelet,was tedruk bezig je duidelijk temaken dat je gespot was en dat lukte wel want je wees naar je nummer plaat.

Wat wel opvallend was waren de Hanenkammen van julie.. groen en rood dacht ik zo.

Bij deze dus Gespot.. :W

Dat was ik :W

Bij deze terug spot. *O*
Ik had niet echt op de auto gelet ik zat met iets wits in mn hoofd :$

Ik zag je gebaren ivm de hanenkammen dat vond ik al erg leuk. En even later toen je wat verder doorreed zag ik ineens een sticker op je kenteken. Toen maar even gas gegeven om naar het kenteken te wijzen. Begon al te twijfelen of het nog overgekomen was want je moest toen alweer snel afslaan. Maar het is toch overgekomen. *D

Ow en het is geel en rood btw _O-
b91bec082d042c3c4eb9381814dab43f
 
Laatst bewerkt:
ik had er 1450 achter de kiezen.... maar ik zat dan ook lekker warm :) bij metz klonk het goed! ik houd reizen in de gaten. (overigens had ik moeten vragen of je een kenteken stikker bij je had...)


Had verder geen sticker bij me. Hoe dat zo ?

En trouwens waren jullie ook door die bizaruh mist gereden? Dat stonk van hier tot tokio.

Daar is vlak na ons een flinke ketting botsing geweest hoorde we. We zagen ook even echt NIKS. We zagen elkaar amper. En we reden dicht op elkaar :X
 
Dat was ik :W

Bij deze terug spot. *O*
Ik had niet echt op de auto gelet ik zat met iets wits in mn hoofd :$

Ik zag je gebaren ivm de hanenkammen dat vond ik al erg leuk. En even later toen je wat verder doorreed zag ik ineens een sticker op je kenteken. Toen maar even gas gegeven om naar het kenteken te wijzen. Begon al te twijfelen of het nog overgekomen was want je moest toen alweer snel afslaan. Maar het is toch overgekomen. *D

Ow en het is geel en rood btw _O-
[afbeelding]

Ik ben verlopig nog even veroordeeld tot auto, mijn VFR wacht op een nieuw starterrelais en een nieuwe kleppendeksel pakking, dus nog even een weekje wachten dan kan ik ook weer :]

Wel gaaf hoor die hanenkammen.. :Y staat supergeinig, krijg je zeker wel vaak reactie op?

Ik Rij zelf altijd met een Rossi helm...

deze..
full


en rij bijna elke dag die route, maar wel meestal verschillende tijden.

Gr Ruud
 
Gespot, afgelopen zaterdag voor het Alexandrium in Rotjeknor. Om streeks 12:30, een rode (duh) Ducati 999 (zo een met ronde lampies boven elkaar).

En verders die zelfde zaterdag tussen de file door op de A20 richting Utrecht, een blauwe TDM/V-strom achtig iets rond de klok van 15:15.

Beide keren zat ik underkuver in een zwarte Megane. Kon zelf niet toeteren want ik zat achterin.

:W
 
Zojuist (8:15) gespot op A2 vanaf Boxtel met een vlot (en ook fijn) tempo tussen de file door: een BMW GS(?, weinig kennis van BMW modellen... :$). Namen daarna afslag A58 waar jij richting Eindhoven aanhield en ik rechtdoor moest richting best.

Je begreep me al snel toen ik mijn duim opstak :}

Bij deze gespot :W
 
Vanmiddag in de Harskamp voor Restaurant de Vergulde Leeuw langs
2 Choppers (zwart)
Kon niet precies zien welk type
Waren wel een man en een vrouw
T was rond 15:30
De achterste had een stikker :)
Bij deze :W

Als het een zwarte (oude) Honda Magna en een zwart met roze Suzuki Intruder (die heeft de sticker) waren, zouden wij dat wel 's geweest kunnen zijn.
Bij deze: :W
 
A58 rond 9:00 Net voorbij Tilburg richting Eindhoven een suz (GSXr ) ? met wit kontje tussen de fille door. :] *O*
Ik zat in wite peugeot partner in de File -O-
 
vanmiddag rond de klok van 4

waar: bij de BP in halfweg

wat: een rode thundercat/ace :? met stikkur *O*

je moest omdraaien bij de BP omdat de weg naar spaarnwoude afgesloten was

ik ging ff tanken en reedt samen met HEDCANDY op onze Blades

bij deze dus gespot :W

dat was ik :) op mijn thunderace (niet te verwarren he ! *D )

Was ff rondje A9 aan het doen en dacht ga door spaarnwoude terug, maar helaas pindakaas; afgezet -O-
 
Zojuist, rond tien uur bij het kennemer gast huis in haarlem, schalkwijk een rood witte yamaha gespot, waarschijnlijk een fzr of fjr.. je keek naar de brandweerwagens.. ik heb een sterk vermoeden dat het unexist aka speedrob was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan