[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je eenmaal pech hebt, zit gelijk alles tegen. Jammer van de regen. -O-

Wat betreft die kentekenplaathouder: Ik rij sneller dan modder kan vliegen. ;) [afbeelding]

Achja je hebt 2 soorten goed motor-rij-weer, bij de 1 is het droog, toch? :)


_O- _O- dan moet mij dat modder voor blijve ook wel lukken! Moet t gewoon maar is proberen :9
 
Gisteravond (uur of 11) A28/A37 richting Emmen bij knooppunt Hoogeveen Honda CB(?) Suzuki GS O-) met kenteken: ML-XP-.. en xenonverlichting. De bestuurder lag lekker met z'n kop op het stuur en had een camobroek aan.
Bij deze: GESPOT!! *O*
Reed in het koekblik en nam afslag Hoogeveen Oost...
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond (uur of 11) A28/A37 richting Emmen bij knooppunt Hoogeveen Honda CB(?) met kenteken: ML-XP-.. en xenonverlichting. De bestuurder lag lekker met z'n kop op het stuur en had een camobroek aan.
Bij deze: GESPOT!! *O*
Reed in het koekblik en nam afslag Hoogeveen Oost...

Dat was ik, bedankt voor de spot *O*
 
Waar: N201 t.h.v. Schiphol-Rijk
Wanneer: vanochtend, even voor half 9
Wat: custom model, berijder met rood/zwarte jas aan

Je ging vanaf de Fokkerweg rechtsaf de Boeing Avenue in.
 
waar :N200/A200 vanaf haarlem naar amsterdam
wanneer: vanmorgen half 9/kwart voor 9
wat: witte sportfiets met uitlaat in de kont, vast een nieuwe.

ik nam net de afslag halfweg toen je voorbij kwam, weet niet of je me gezien heb
 
vanmorgen op de A4 rond 08:30 richting Adam een rode motor. De berijder had een rood zwart witte gestreepte jas aan. En ook nog DrsRob met pech op de vluchtstrook bij afslag nieuw vennep. ps is alles nog goed gekomen??
 
vanmorgen op de A4 rond 08:30 richting Adam een rode motor. De berijder had een rood zwart witte gestreepte jas aan. En ook nog DrsRob met pech op de vluchtstrook bij afslag nieuw vennep. ps is alles nog goed gekomen??

Tijdstip -> check
Rode motor -> check
Rood, wit, zwarte jas -> check (niet gestreept, maar kleuren kloppen wel)

:W Jou niet gespot :N In koekblik?
 
Vandaag om 15:00 uur in de coentunnel, het werd toen al drukker B| .
Kzag je al rijden helemaal in het groen.
Groene motor, groene helm met hanekam en groene tas zelf ook nog volgens mij :) Merk van de motor was me ff ontgaan omdat ik alleen naar al het groen aan het kijken was :P
Haalde je links in en stak me duim omhoog.

Gespot *O*
Was ik met groene Speet triple uit 2000
wat was het smorgens druk zeg
greetz joker
 
Gistermiddag rond 17:30 uur een zwart/rood/witte met gele stickers Honda CBR 600 F gespot bij afslag Delft Noord.
Je ging tussen de file door :W
 
Dan heb ik jou ook pas gezien op je thunderace...ergens vorige week...of eigenlijk, volgens mij zag je mij eerst :)

Zat op me blauwe blackbird..... (en verder was ik ook niet echt wakker...haha)

Ja klopt ! volgens mij hebben we twee maanden geleden (of al wat langer geleden) ook een keer gelijk na de tunnel onze bikes ff opgetrokken. (was in iedergeval ook een blackbird)
 
Beetje een vage spot

In de middag op de ring A10 ~AMSTERDAM~[/s]

Ik wou van de meest rechter baan naar de meest linker baan gaan, maar jij was in de verkeerde baan file aan het rijden.

Een blauwe naked, wat ouder model.
(ik had oordopjes in maar het kan evt een 2 cil zijn maar weet niet zeker)
 
Spotje! Daar net (vrijdag namiddag) rond 16:30.
A9 en dan de afslag richting N205 (Haarlem-Zuid en Zandvoort).

Zwarte motor met sticker, rijder had zwart textielen pak en zilveren helm.
Kon niet zo goed zien watvoor motor, Want ik zat in mn auto in de file op de a9 en je kwam zo voorbij gesneld.
Maar bij deze gespot. :p
 
Beetje een vage spot

In de middag op de ring A10 \AMSTERDAM\[/s]

Ik wou van de meest rechter baan naar de meest linker baan gaan, maar jij was in de verkeerde baan file aan het rijden.

Een blauwe naked, wat ouder model.
(ik had oordopjes in maar het kan evt een 2 cil zijn maar weet niet zeker)

Dat was ik, jij reed ook op een honda, zwart met oranje. En ik was neit verkeerd aan het fileridje, want was net van strook gewisseld aangezien ik er bij de volgende strook af moest. ;) En er was een gat dat groot genoeg was om naar rechts te gaan, dus nam ik die alvast. Ik hield al rekening met je, want ik zag je de op de oprit rijden.

(zonder sticker trouwens. :W)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen gespot om 0845 uur in de buurt van het Sophiaziekenhuis in Zwolle
Een zwarte GSXF (600?). Jij kon mooi tussen het verkeer door, ik helaas niet..... *O*

Wie-oh-wie?


is goed mogelijk dat ik dat ben geweest zwart met paarse gsx600f
ik ben duidelijk te herkennen aan die gele reflectie banden om de armen ipv hesje
 
Gespot op de A12 om een uurtje of 6, geloof ik, een motorrijder met een geel/groen hesje met witte reflectie strepen aan, op een donkerrode (?) motor (het was donker en hij/zij reed aardig door; ik stond in de file...) Hij/zij nam de afslag Wageningen en sorteerde aan het eind links voor.
 
Ik ben vandaag twee keer gespot... door een andere OGD-Mark, met een sv650 (lekker samen gekart! je had verdiend om te winnen ;)) en op de terugweg (net zo rond 22:15 I guess) daarvan door iemand met een donkere auto bij... s103 denk ik. Je riep "motor-forum" en ik riep iets van "joah!" terug. Ik was eigenlijk meer bezig met bedenken waar ik was :P

Maar... hooooi allebei! *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag deze motor (GS500) gespot bij ons op het terrein. De berijdster kwam uit Diemen, dat weet ik nog maar ben haar nick vergeten te vragen. Toen ze weg ging heb ik haar nog ff op weg geholpen na wat pech ;(



full
 
Laatst bewerkt:
Hé das mogas de yammie rijder, en Jo Bar fan

Ok er stond jammergenoeg nog een auto voor me,zodoende kon ik em net niet melden dat ie gespot was.
Toeteren vindt ik n beetje te eng voor n stoplicht,sommige knallen dan gelijk het kruispunt op omdat ze denken dat het groen is O-)
Ik heb de orginele foto ook nog dit is n gedeelte van de foto,als hij het leuk vindt kan ik em wel mailen.

Groeten Magnamannetje
 
Gespot op de A12 om een uurtje of 6, geloof ik, een motorrijder met een geel/groen hesje met witte reflectie strepen aan, op een donkerrode (?) motor (het was donker en hij/zij reed aardig door; ik stond in de file...) Hij/zij nam de afslag Wageningen en sorteerde aan het eind links voor.
Dat zou ik heel goed geweest kunnen zijn :Y ; tijdstip klopt, afslag klopt. Motor = een zwart/oranje CBR600f.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan