[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag zo ongeveer om een uur of 14:00 .. een zwarte soes ? met rekje, door de file A4/A10 bij Amsterdam. Berijder in het textiel (ook zwart met zilver)

Ik zat in koekblik van de baas en ging netjes voor je aan de kant en toen gaf je mij de vinger :? of waren het er nou meer ? :W
Als het een zwarte ThunderCat (met xenon :9 ) met berijder met grijze helm, zwartgrijze leren combi (en geelzwart regenjack) en zwartgrijze rugzak was, :Y dan gefeliciteerd: eerste DONDERdagse spot van moi dit jaar. *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Heyy, het viel mee qua voeten. je ging net verzitten waardoor je scheef op de motor zat.

Ik stond al naast je te tanken maar op dat moment had ik de sticker nog niet gezien, het viel me pas op op het moment dat je wegreed.

Zal de volgende keer een papier met MF omhoog houden ;)
*O* Toch even fijn om te horen dat het wel meeviel, krijg al zoveel opmerkingen of dat ik wel bij de grond ben aangezien ik niet zo groot ben :')

En een papiertje is wel handig, vooral tijdens het rijden, maar op deze manier is de spot ook gelukt *D Ik ben altijd zo blij als ik gespot ben *O*
Hopelijk tot de volgende spot dan ;)
 
brommertje motor gespot bij de HU in Utrecht, nijenoord 1! *O*
tijd: 18.30u en toen ik om 20.30u weg ging stond die er nog. :Y

full


wie o wie? :W
 
Laatst bewerkt:
Gister (woensdag) bij het binnenrijden van Den Haag 2 Bandits, een met een vrouw aan het stuur en een met een man aan het stuur. Op de Wippolderlaan en Lozerlaan.
 
Vanochtend om 7.40 nog een spotje tussen Delft en Berkel&Rodenrijs: Jullie reden met 4 motoren achter elkaar tussen de file door. Voorop reed een donkerblauwe BMW uit de K-serie, de bestuurder had een geelgroenig rugzakje om. De 3e in het rijtje was een rode motor die ik zo snel niet thuis kon brengen, beetje sportiever. De bestuurder droeg een overwegend witte helm. Volgende keer wel ff die auto weg duwen die alle oponthoud veroorzaakt, kan ik veel beter doorrijden :P Of ik neem volgende keer gewoon geen collega's meer mee en kan dus ook gewoon lekker op de motor tussen de file door... Wie heb ik gezien?
 
Laatst bewerkt:
Gister 16-04-2009, ik dacht een motorscooter achtig iets kenteken MT-DG-8*. Om 17:18 op de A13 bij hectometer paaltje 9.8 :+ (dat is ter hoogte van afrit Delft, is duidelijker denk ik :} ) het is de snelweg richting Rotterdam :P
 
een ½ uur geleden gespot :P

Hilversum, Oldebarneveldlaan. Een Honda CBR model 600f.

Stond op de stoep geparkeerd. Ik heb een foto gemaakt, maar krijg die hier niet op m'n pc :/
 
Laatst bewerkt:
hahaha dat was een overduidelijke spot! :W

wel voorzichtig zwaaien he :P

ik zwaaide vanuit binnen de auto... niet bij stilgestaan dat dat niet et zien is, maar ik zwaaide wel :Y
 
haha ja zag jullie al staan dat ik aan kwam lopen wou nog gespot roepen dat jullie gingen maar toen gingen jullie andere kant op ik stond toen net in de mint _O-

wat vonden jullie van die gast die vlak naast jullie zat met dat groene haar _O- _O- _O-

Bertje Doperwtje, met z'n gitaar? :? :)
 
Wanneer: Gister om 16:35

Waar: Amsterdam, kruising Lelylaan/Meer en Vaart

Wat: Donkere Hayabusa met carbon Yoshimura uitlaten.

Je kwam vanaf de Lelylaan en ging linksaf. Je gaf een voetganger volgens mij nog voorrang als ik het goed zag, daarna ging je gelijk weer rechtsaf, het parkeerterrein op.

Ik stond daar bij de tramhalte.

:W
 
een ½ uur geleden gespot :P

Hilversum, Oldebarneveldlaan. Een Honda CBR model 600f.

Stond op de stoep geparkeerd. Ik heb een foto gemaakt, maar krijg die hier niet op m'n pc :/

Hi ja dat is mijn motor, die heb ik gisteren moeten duwen vanaf de rotonde bij kerkelanden. Wederom weer spanningsregelaar problemen.Gisteren maar weer gesleuteld en ben nu weer in haarlem en dat ging zonder problemen.
 
Beetje laat, maar eergisteren in Leeuwarden aan de borniastraat rode suzuki,
je ging je motor wassen!

ben kabeltje van tel kwijt anders had ik de foto gepost
 
Vanmorgen17 april omstreeks 7.30 uur vanuit Capelle ad IJssel op de kanaalweg.
Een gele BMW, berijder met een zwarte Roof Boxer helm.

Je had het door dat je gespot werd, later, net voor de van brienenoordbrug haalde je me weer in.

Ik was op mijn Oranje herrie brommer.

:] :W
 
Net een Rotterdam op de boompjes/maasboulevard richting de Erasmusbrug een rood/witte yamaha (?) Genesis gespot. Volgens mij had je een leren jas aan en een spijkerbroek. Gespot :W

Helemaal correct, tot op het merk en type aan toe :Y

Maar dan zou ik jou dus ook gespot moeten hebben :?

Thx in ieder geval!!

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan