[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag op scheveningen rond 1730 een zwarte suzuki (model weet ik niet, leek op een gsxr (of was er 1)) je was met nog 3 andere, ook een groene kawa(?)
 
Vandaag rond 15:30 op de A12 richting Utrecht.

Een Aprillia RSV.., mijn vriendin was bezig met foto teschieten,maar bak te er niets
van :P

full



Je kwam samen met een maatje (geen stickerd) net de snelweg op bij Waarder.

Ik (blauwe 306) toeterde meerdere malen naar je, en uiteindelijk keek je wel mijn kant op.We gingen net zelf de motor halen :Y

Bijdeze Gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag samen met ForShizzle een aantal stickertjes bij TenKate gezien:
Op de parkeerplaats:
TenKate01.JPG

TenKate03.JPG

TenKate05.JPG

TenKate06.JPG

TenKate07.JPG

TenKate12.JPG

Voor het gebouw:
TenKate09.JPG

Bij het afstellen van de vering:
TenKate10.JPG

En bij de Dynojet stond deze fiets in de rij:
TenKate11.JPG

Wie O Wie ;)
 
Vandaag om 9:29 :+ op de a7 langs afrit 2 richting Zaanse Schans
25twxfc.jpg

Ik heb nog 2 andere fototjes geschoten! :Y
Leuk pakkie! :)
Om ongeveer 17.50h ging heb ik deze ook gespot...

...in Hoorn op de provincialeweg, ik kwam uit de richting Enkhuizen en moest wachten bij het (Bastion) hotel voor het rode licht, jij kwam uit de richting A7 en kon voor mij linksaf de Oostergouw op, u bent gespot :Y
 
Dat was ik, een gele Honda Dax op Motor-kenteken, 125cc.
(wel immitatie :+ ) met een leuke open demper.


[afbeelding]

Maare, waar en op/in wat reed jij dan?

Die ja! Gespot vanaf mn huis, op de Heidelaan =]


Ik rij rond op een zwart/groene zzr600, zwart textiel pak en zwarte helm....
 
Eind van de middag rond een uur of vijf of zo op het eind van de A20 bij Westerlee. 3 motoren waarvan ik er 2x gsx zag met stickertje. 1 oud model en 1 nieuw model. Mooie rode hanekam op de helm van de berijder van het oudere type gsxr. Wij reden met een ouwe xj900 (ikke, met sticker) en een ouwe soes gs 650 GT.


Dat waren wij :Y
 
Gespot
vanmiddag ik denk rond 15.00 uur bij fort Vuren aan de Waaldijk .
Ik denk dat het een Honda CBR was.
Ik zag op het laatste moment je sticker zitten
Ik heb nog gezwaaiden en getoetert ik hoop
dat je het begrepen hebt.
ik reed ook op een CBR trouwens.
Nee niet goed was mijn Rood Witte Thundercat. Ik stapte net af jij toeterde en ik nog wuif zag sticker om het hoekje gaan. Beetje laate reactie maar ja beter laat dan nooit toch??? :+
 
Eindhoven

Op Flight forum:

Je reed daar ook je rondjes (SV650)

+

Blauwe R1 (je stond bij het clubje met de gecrashte SV650 andere :X )
(Ik zat bij het clubje met de gecrashte zxr400 :X )\

+

Beuningen GLD
Zwarte GSX-R750 , volgens mij Tank :? Of een replica van jou fiets ;)
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag op de A15, thundercat volgens mij, we gaven elkaar een hand bij het stoplicht vlakbij Pathe, ben je nickname vergeten, volgens mij was je tevreden dat je eindelijk eens een MF'er hebt gespot... ;)

JA JA EarlyUC is de naam. Ik rij A15 elke dag tot sliedrecht en kom (behalve MarcoR1100) nooit een MF er tegen en dan vandaag dagje toeren en kom ik jou tegen bij Gorinchem. Zat naar je te loeren wan dacht al op klaverblad sticker te spotten toen in eens jij kwijt. Zat je in mijn dooie hoek nog sorry daarvoor. Leuk door de file heen gespeelt gozer.
 
Vanmiddag ergens tussen 12.00 en 13.00 uur op de A4 richting Den Haag: een rode BMW, rijder had een geel hesje aan. Kenteken M*-JJ-**. U bent gespot :W
 
vandaag rond 16:30 in alkmaar een rood met witte (gsx400e?) motor gespot in alkmaar bij die rotonde bij de spoorwegovergang, hertog albrechtweg heet het.
je keek nog naar me en zwaaide nog net voor je de rotonde op reed. (kutfietsers ;) )
 
Laatst bewerkt:
JA JA EarlyUC is de naam. Ik rij A15 elke dag tot sliedrecht en kom (behalve MarcoR1100) nooit een MF er tegen en dan vandaag dagje toeren en kom ik jou tegen bij Gorinchem. Zat naar je te loeren wan dacht al op klaverblad sticker te spotten toen in eens jij kwijt. Zat je in mijn dooie hoek nog sorry daarvoor. Leuk door de file heen gespeelt gozer.


misschien IN sliedrecht ook ff uitkijken naar iets geels?? :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan