[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot: Gisteren om 15:50 op de A12 (richting Duitsland) bij afslag Arnhem Centrum (25?): een zwarte motor (tourfiets) met zwarte koffer achterop... Merk kon ik niet zo gauw zien, wij namen de afslag (zaten in koekblik) en jij volgde de A12... Wie o wie?!!? :)
 
minuut of 10 geleden
A1 tussen Eembrugge en Amersfoort
Suzuki GSX-R 600, die weing kanzen onbenut liet om de filevorming te ontlopen......
MD-SV-7_

Je wees netjes op je nummerplaat, moest effe flink gas bijzetten om je op de uitvoegstrook bij te lopen voor duimpje terug.

Bijdeze.. gespot.

(lol.. ik ben eerder thuis...)

Dat was ik, ik zag je eerst al met grootlicht knipperen in m'n spiegels, en daarna nog even zwaaien bij de afrit Afoort Noord :)

vanmiddag op de A1 in de file rond een uurtje of 5 :?
een wit/blauwe Srad die een uitwijk oefening deed op de A1
je reed door de file, een auto of 4 voor mij zag ik jou in eens van de linker (file baan) naar de rechterbaan schieten.
de auto zag jou waarschijnlijk niet toen die van rijstrook verwisselde :+


als je je aangesproken voelt, dan ben jij vast gespot ;)

Als dat ergens tussen half 6 en 6 tussen Amsterdam en Amersfoort was, dan was ik dit ook. Ik heb in ieder geval 1 auto op die manier ontweken gisteren :) Het is alleen een K1 ipv een SRAD, maar ik word wel vaker als zijnde een SRAD gespot hier.
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik, ik zag je eerst al met grootlicht knipperen in m'n spiegels, en daarna nog even zwaaien bij de afrit Afoort Noord :)Als dat ergens tussen half 6 en 6 tussen Amsterdam en Amersfoort was, dan was ik dit ook. Ik heb in ieder geval 1 auto op die manier ontweken gisteren :) Het is alleen een K1 ipv een SRAD, maar ik word wel vaker als zijnde een SRAD gespot hier.

hhhhm ok ok dat zou dan kunnen, was volgens mij ergens terhoogte van muiden dat je uit moest wijken, sorry dan als ik het verkeerd heb gezien :$ dacht echt een Srad.
 
Gisteravond rond 18:30 tussen de file op de A10 zuid richting Den Haag. Een Honda CBF waarvan het kenteken in ieder geval het nummer 27 bevatte. Ik liet jou en een andere motorrijder passeren. :W
 
weer een spotje van Taruka die hij naar mij doormailed.
vanmorgen voor de coentunnel richting amsterdam, om 08:10 de volgende foto :

full


Misschien dat iemand er wat uit kan halen :P
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond een uur of 12, A12 Bodegraven richting Utrecht, gele duc 748/998 rijder met spijkerbroek en gympies, rugzakje en haast ;)
Ik in rood koekblikje voor je aan de kant.
 
Voor het gebouw van de Technische Unie aan de Hemkade in Zaandam zag ik zojuist een donkerrode Diversion staan. Je was vast aan het werk. :W
 
Vandaag (woensdag 21-10)
Centrum Nijmegen een gele suzuki GSX-F
Bij de Eiermartkt? Telfortwinkel.

:W
 
Middenweg Amsterdam +/- 15.00 uur

Groene zx6r of 9 met een witte kartonnen nummerplaat
Bestuurder had een sporttas over zn schouders hangen
Staande gehouden door 2 heren van de motorpolitie

Iemand van MF
 
1 minuut geleden gespot op de A9 een zwarte motor

kon ff niet zien wat voor 1 maar dacht een naked :?

in ieder geval tussen de file door net na afslag badhoevedorp richting alkmaar enz ;)

:W
 
Voor het gebouw van de Technische Unie aan de Hemkade in Zaandam zag ik zojuist een donkerrode Diversion staan. Je was vast aan het werk. :W
*O* *O*
Jawel, ik ben daar aan't werk...da's m'n Woon-Werk fietsje, staat daar dagelijks. Kwam jij als klant langs? Of was je deze mooie buurt van Zaandam aan het bekijken?

:W
 
*O* *O*
Jawel, ik ben daar aan't werk...da's m'n Woon-Werk fietsje, staat daar dagelijks. Kwam jij als klant langs? Of was je deze mooie buurt van Zaandam aan het bekijken?

:W
Ik wilde eens over het water terug naar huis, ipv eronderdoor. Alleen had ik geen geld bij me, dus kon ik alsnog door de Coentunnel |(
 
900RR meeting ;)


je had wel ff naar binnen mogen lopen en gespot roepen :P

ennuh de mijne 2e van links op de 1e foto ( blauw/witte )

Had ik wel even kunnen doen ja..

Ik had even vluchtig gekeken op het terras, maar zag ver niemand. Dus foto geschoten en weer door gewandeld.

Zit een weekje op toppershoedje met (schoon)familie. Het is lekker rijden hier in de buurt :)

:W
 
op 21-10-09, rond 1700 uur, Nootdorp, afslag a12 richting het Witte paard.
Iets zwarts, met topkoffers, sloeg op de eerste rotonde bij het hotel rechts om vervolgens over het, OEPSSSSS :} fietspad verder te rijden.

Bij deze gij zijt gespot,
 
op 21-10-09, rond 1700 uur, Nootdorp, afslag a12 richting het Witte paard.
Iets zwarts, met topkoffers, sloeg op de eerste rotonde bij het hotel rechts om vervolgens over het, OEPSSSSS :} fietspad verder te rijden.

Bij deze gij zijt gespot,

Ach...tis toch ook een motorFIETS....

en ik was het niet....
 
Zojuist wederom gespot; Blauwe Opel Corsa met sticker en brulpijp op de kruising Jaagweg / Slochterweg. We hebben elkaar eerder gespot op dat punt, maar ben effe vergeten onder welke nickname je schuilgaat :+

Edit: Nickname: Ducati998FE ????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan