(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen rond 8 uur, Esso Hogering in Almere, gele Suzuki. Ik was diegene die even naast je stopte met de zwarte Toyota :W
 
Afgelopen zondag gespot bij de open dag van Motorport Zelhem.
Deze 2 Kawasaki's ZR750, het was er weer als vanouds gezellig druk.
full
 
Je foto is gebruikt door de Telegraaf

'Filetelevisie' voor automobilisten

Edit, jij werkt voor de telegraaf? de foto is een andere uitsnede.
Geinig zeg :)
Nee werkt niet voor de telegraaf ;)

Haha wereldberoemd...

Vanmorgen rond 9 uur op de a10 een NTV.. ik reed op de wereldberoemde R1150gs bekend van telegraaf.nl
Weet niet of je het uberhaubt doorhad :')
 
Laatst bewerkt:
Motoport Hillegom: Vanmiddag tussen 2 en 3 (denk ik) een grijze motor.
Denk een Diversion en/of een Fazer. Me zoontje maakte me er op attent
"Pap is dat niet zon sticker van die ene club?" :] :W
 
Gespot! Een Zwarte Yamaha Thundercat
Iets over 5e op de zuiderkoggeweg in Hem
Bij Domas systems voor de deur :W
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik er 1 gespot, zag in een oogwenk een sticker

Rond 8 uur vanavond in Grathem, 2 donkere motoren waarvan de achterste iig een sticker had.
 
Nog geen half uur geleden gespot op de Knijpslaan in Kolham, een rode Kawasaki Ninja zx6r ouder model!
Heb nog naar je getoeterd vanuit de Opel Astra :W
 
Spotje! Vanavond om half 9, zwarte CBR op de Stadsbaan Leidsche Rijn. Ik ging bij stoplicht rechts richting Oog en Al, jij rechtdoor richting Leidsche Rijn. :W Overigens, relaxte weg om even door te trekken, zag ze alleen laatst wel controleren.
 
net gespot ca 7:25uur BMW R1200GS 54-MB-** op de A200 afslaande voor halfweg.

zwaaien ging ff niet en ik ging de brug over de andere kant op.

:W
 
...het mooie donkere gebulder van een twin in de parkeergarage terwijl ik het slaap uit mijn ogen wrijf. Zou het die mooie witte BMW zijn denk ik bij mezelf!?
Terwijl ik mijn trapfiets in het rek schuif en rustig richting het pand wandel, rij je grommend langs. Het is 'm!!! Die witte, gaaf ding. Mijn hoofd draait weg om niet halfslapend tegen de schuifdeur aan te lopen. Maar wat zie ik in mijn linker ooghoek!?!? Een stikkert!!! *O*

U meneer, bent Gespot! :W

Sticker zit er nog niet zo lang op toch?
(parkeergarage GvR 500, Utrecht)
 
Laatst bewerkt:
9 uur Rijswijk BP station Beatrixlaan ter hoogte van de Boogaard.
Honda Fireblade MH-SJ-**

jj33af.jpg


Stond met grijs autotje op de afrit van BP station voor de foto.
Je trok voor het stoplicht net te snel op voor een zij shot (dacht dat de toeters en bellen van dat gele ding achter ons was, in plaats van de brandweermotor die de hoek om kwam zeilen)
 
Vanochtend om 9:30 bij het knooppunt in Hoofddorp een paarse ZZR gespot. Je stond eerst stil in de berm (?) en reed daarna een stukje achter me over de N201. U bent gespot :W
 
Rond 8:40. Een BMW MZ-FF-xx bij de Argos pomp langs de N236.

Jij stond al te tanken, ik (rode Diversion) kwam later aanrijden. Met wegrijden zag ik je sticker, iets te laat om te reageren.

:W :W
 
Teruggespot! Ik zag je net om het hoekje staan :W
Rij jij daar dagelijks?

Met uitzonderin van woensdagen rijd ik de weg iedere dag. Meestal wel iets vroeger, rond 07:15. Moest vanochtend de kids wegbrengen (zoals ieder donderdag). Jij komt ook dagelijks over de N236? Ik zal wat activer gaan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan