(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag in HvH een dame gespot, we hebben gezwaaid maar zag later pas je sticker het kenteken was MZ**04

Bij deze dus alsnog GESPOT!! :W
 
A20 vanochtend vanaf Alexanderplein tot afrit 14 (centrum)

YAMAHA FZS1000(RN06) Kenteken MR-**-24

Ik reed al even achter je en kon naast je gaan rijden nadat een witte suzuki alto tot 2 maal toe je voor je flikker probeerde te rijden.

Ik reed een zwart/blauwe GPZ 500s ...

Wie o wie ??
 
Afgelopen zaterdag de 19e van april op de A12 een tourmotor (volgens mij), kenteken beginnend met 69 zo ergens rond een uurtje of 4 net ten oosten van Veenendaal, geloof ik. Nu we niet meer in NL wonen zijn we er niet meer zo op gefocused om MF-ers te spotten, vandaar de compleet nutteloze beschrijving! Maar tóch! :)
 
Zojuist op de motorparkeerplekken van Science Park in Amsterdam.

spot20140422.JPG
 
A20 vanochtend vanaf Alexanderplein tot afrit 14 (centrum)

YAMAHA FZS1000(RN06) Kenteken MR-**-24

Ik reed al even achter je en kon naast je gaan rijden nadat een witte suzuki alto tot 2 maal toe je voor je flikker probeerde te rijden.

Ik reed een zwart/blauwe GPZ 500s ...

Wie o wie ??

Ja, hierrr :W . Heb jou ook nog gespot. Wat laat, dat wel. Maar ik was een beetje druk met een witte suzuki alto die me tot 2 maal toe je voor mn flikker probeerde te rijden... :(
 
Helemaal vergeten: vanochtend om half 12 op de N236 bij Weesp, tussen de kanaalbrug en het tankstation, richting Bussum: een witte sportmotor (weet verder geen details meer :+). Ik liep op het fietspad met een zwarte jas met Slayer logo en lang haar.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren door BigBen en mij voor het eerst AMFA gespot *O* bij een Diversion club rit.
Gezellig gebabbeld en een heerlijke rit
Tot een volgende club rit. :W
full
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond ook nog een spotje in Rotterdam!
Een Kawasaki GTR1000
y0ur1 was de spotter, Robz0rz de poser en ik was de fotograaf!

2014-04-21%2022.24.30.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond kwart voor 8 een MF'er gespot.
In de bocht van de A7 naar de A8 (coentunnelweg) kwam je tussen het blik door (waar ik ingeblikt stond :+ )
Volgens mij was het een ouder type BMW met koffers, kenteken kon ik niet lezen.
 
Vanmorgen een rode Honda VTR tegengekomen bij tankstation Firestone in Hoorn. Met je meegereden richting Amsterdam en je ging er bij Purmerend af. :W
 
Vanmorgen rond kwart voor 9, President Kennedylaan richting Rai, een KTM gespot. We hebben nog even gepraat bij het stoplicht. Ik was het meisje met roze jas en blauwe BMW Gs :)
 
Deze ochtend vermoedelijk ®win gespot op de Adventure (mooi ding): bij Rijpwetering samen de A4 op richting Amsterdam, ergens bij Hoofddorp ging je er weer vanaf. :W
 
Vandaag, 23Apr, 12:48, Laan v Meerdervoort, ter hoogte vd de Ruiterstraat.
naked bike (?) rood_zwart meen ik, met MB-xy-91.
je ging noord-oost (jahaaa, ik weet t, dat is een one way street) richting javastraat of scheveningseweg.

ik liep met gezwinde pas zuid-westelijk, koeltjes maar gehaast in de schaduw.
Lette ff niet op maar zag nog net je twee blauwe stickerts dus ik vermoed een MF-er/ster.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan