(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond 17:30 uur, N243 richting Hoorn, voor het voorlaatste stoplicht tot aan de A7, rode VFR volgens mij, zag een stickertje toen ik omkeek.

Ik reed met een calypsoblauwe VFR de andere kant uit richting Alkmaar.

Wie oh wie?

:W
 
Gisteravond rond 20:15 in Gramsbergen thv het station, een BMW toermotor met koffers
Ik wandelde over de stoep en jij was fietsers met felgekleurde hesjes aan het ontwijken ;)

Gespot :W
 
Gisteren, een groot deel van mijn rit naar huis samen opgereden met een sportief uitziende motor.
Ik dacht eerst aan een BMW , maar toen ik ernaast reed , zag ik dat het wel om een BOXER motor ging maar geen BMW was.

Hij was ROOD/WIT met in het kenteken het getal 33, op de buddy stond een startnummer 7 weergegeven en onderaan de kuip , iets van HARTEN.... Amersfoort.

We reden op vanaf de A9 - A2 - A6 - Afslag " stad " - tot aan de cinemadreef , waar jij rechts ging en ik rechtdoor onder het spoor door ging richting Motoport !

In ieder geval , GESPOT !

Dat is wel een BMW, zo te lezen een ex-hartenjager.
 
Vanochtend rond 6:30 op de A5 richting westpoort. Je stak je voetje braaf uit :P Ik reed op de rode bmw :]
 
Net om 19:40 uur gele BMW draaide de Stiermarkenweg/Vogelweg op (Alkmaar), rechtsaf bij de rotonde bij de Jumbo.

Heb die fiets al eerder zien staan bij de Jumbo een maandje terug ofzo, toen niet gemeld hier.

Wie oh wie? :W
 
G-rit. Vertel eens meer. Dat was ik.
op welk punt was dit precies?


Edit. Dat stuk in de bocht. Jij reedt in een bestelbus met vierkante bak.
Heb je gezien dat bij het uitvoegen van de A2, jij reed al een stukje verder, een hele sliert auto's (de porsche heb je vast gezien) op de linker baan bleven rijden terwijl alle ruimte achter jou en voor jou was.
Ik kom dan altijd naar rechts. Ik zoek de vrije ruimte op. En dat kan prima in een bocht plaats vinden. En als het kan en dat kan ook daar, voeg ik ook wel eens in de bocht naar links in.
Het was zeker niet nodig om tussen de auto's in in te halen. Wel ben ik, omdat iedereen links bleef plakken, uiteindelijk rechts naar voren gereden tot aan dat kleine autootje. Ben er toen links tussengevoegd.
Moest daarna op de A9 nog even wachten totdat iedereen had bedacht om rechts te gaan rijden om verder te kunnen. Je zal misschien nog hebben gezien dat ik telkens rechts ga rijden.

Anyway, bedankt voor de in totaal 3e spot ;)

Ik zat in de vrachtwagen direct voor dat busje van hetzelfde bedrijf , AA Zwarte vrachtwagen , Rood opschrift ! , Het voorval was direct aan het einde van de bocht naar Links , de A-9 op , Het ging goed , maar was CLOSE !
 
Een Rood/blauwe CBR voor de ingang van het gebouw bij de Jacobsstraat O-) Zie maar dat ze hem niet tussen de voegen borstelen.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond 8:15 op de A20 richting Rotterdam een Suzuki DR800S met kenteken MD-GROOT-84

Je stopte net bij de linkerpomp bij Shell De Vink, ik reed over de snelweg met een groene ZX-6R.

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag rond 17:30 op de N201 bij de afrit van de A2 reed jij tussen de file door bij de stoplichten, kenteken bevatte 30 en je had een witte helm en topkoffer op een donkere alroad.
(volgens mij een relatief nieuwe transalp en een bekende , maar kon het net niet goed genoeg zien om dat te bevestigen :P )
 
Vanochtend rond 8:15 op de A20 richting Rotterdam een Suzuki DR800S met kenteken MD-GROOT-84

Je stopte net bij de linkerpomp bij Shell De Vink, ik reed over de snelweg met een groene ZX-6R.

Wie o wie?

Vanochtend een groene ZX6R gespot op de a20 richting hoek van Holland.
Ging eraf bij Vlaardingen west.

Was jij dit toevallig?
vygubf8gtqm.jpg


Ik reed in de zilveren merc slk :W
 
Gistermiddag rond 17:30 op de N201 bij de afrit van de A2 reed jij tussen de file door bij de stoplichten, kenteken bevatte 30 en je had een witte helm en topkoffer op een donkere alroad.
(volgens mij een relatief nieuwe transalp en een bekende , maar kon het net niet goed genoeg zien om dat te bevestigen :P )
*O* Heb jou niet gezien!

:W
 
Jaaaa! That was I !! :W :W :W
(vlecht, witte helm, topkoffer, grijze Honda Transalp 700, en ik moet inderdaad al een tijdje mijn motor wassen :$ )
Beetje late spot, lig al bijna een week plat :/
Vorige week maandag ochtend en dinsdag middag gespot.
Wederom in Zaandam op de N516 (thorbeckeweg) afslag Achtersluispolder :W :W


En ook ergens in die week een donkere GSXF 600 (denk ik, kan ook 750 zijn).
Op de achtersluispolder, straat Kruisbaken, je kwam met nog een andere motorrijder bij de scheepswerf vandaan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan