(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

23 april, even over 5e
N506 in de mooie bocht nabij Venhuizen :+
 
Laatst bewerkt:
Nu net GESPOT een Yamaha Fazer
Ter hoogte van tankstation ESSO vanaf de maastunnel Rotterdam. Jij ging bij de verkeerslichten rechtsaf.
Ik/wij zaten in de Rauwerda bus + aanhanger. Keek je nog aan :W
 
Vanmorgen 08:40 sticker op de A9 Richting Amsterdam. Je reed 1 motor voor me tussen de file door, had niet genoeg tijd om t merk te zien. Je ging eraf bij afslag Badhoevedorp.
 
tvp ik kom gezellig meelezen. Heb helaas nog geen sticker maar wel een gele R6 regio Haaglanden :)
 
Vanmiddag rond 13:00 een blauwe Yamaha(?) bij het verkeerslicht bij de Burger King/KFC Amsterdam ZO.
 
Uur geleden rond 18.15 een Rode kawasaki tourmotor met duopassagier.
Op Hintham Den Bosch/Rosmalen! Hellow van de dame die je wss niet hebt gezien maar op de parallelweg liep
 
Vanochtend rond 8:15 op de A20 richting Rotterdam een Suzuki DR800S met kenteken MD-GROOT-84

Je stopte net bij de linkerpomp bij Shell De Vink, ik reed over de snelweg met een groene ZX-6R.

Wie o wie?

Beetje laat, maar ik was het. Bij Shell Maatveld even gestopt om andere doppen in mijn oren te stoppen. Had nu van die schuimpies erin gedaan om te testen, maar was geen succes. Het is trouwens BP de Vink en Shell Maatveld ;-) Thx voor de spot
 
WTF!!!

Dat ben ik :Y 8-) :)

Hoe krijg je zo'n foto voor elkaar man? :? :)

Hoe wist je dat ik een sticker had?

Anyway, thanx voor deze schitterende fotospot! :}

:W
Had toevallig m'n dashcam aan staan :+
dus heb je zelfs op video haha
Maar dat je een sticker had was zomaar een gok, volgens mij heb ik je wel eens op een zx9 gespot en herkende ik je groene pak...
Zie je wel vaker rijden volgens mij, maar fotospot is altijd +1 he 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan