(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer: Vandaag om ca 17:40

Waar: A4 richting Amsterdam in de file vlak na het Prins Clausplein

Wat: Een motor (joh! :+ ), je ging te snel om kenteken te lezen. Je had een witte helm en rode rugzak. Je zat achter een BMW R1200GS Adventure met topkoffer.

Ik zat op de rechterbaan in blik. :W
 
Dat kan ik geweest zijn.
Zwarte Honda NTV naked. Donker pak met witte schouders en zwarte helm.
Werd weer is tijd. Ben al ruim 33.000 km niet gespot.

Mooi! Ja ik rij dagelijks dat stuk, kom af en toe stickers tegen, maar zelf wordt ik ook niet heel veel gespot. Tot de volgende keer!
 
Jaaaa m'n eerste MF'er gespot!!

Vandaag in IJmuiden, rond 13:10. Je kenteken is volgens mij MS-ZS-16 en je reed zeg maar vanaf de pont richting snelweg. Zwarte motor, vermoedelijk KTM, dat stond namelijk op je zwart met oranje jas, haha.

Ik zat zelf in de auto en hoewel ik zelf een Ducati heb, rij ik met een Harley Davidsons sticker achter op m'n auto (thanks pap, haha)

Gespot :D
 
Ook een zwarte chopper (ish?) motor gespot op de A1 richting apeldoorn om 17:00, zag het mf stickertje te laat toen ik voorbij reed.
Stond paraat met mijn telefoon voor een foto maar je bleef hangen achter een vrachtwagen?
 
Volgens mij zag ik je vandaag om 17:40 op de A7 bij Hoorn? Ik reed aan de andere kant op een rode vfr800 van m'n vriendin. ( Eigen motor is stuk B| )

Check!

Was ik ja. :Y

Heb jou ook gezien.
Heb op de terugweg bij veel motoren achterom gekeken (als dat enigszins mogelijk was :+ ) om te kijken of ik een stickertje zag.

Zal voortaan ff zwaaien. :W
 
Dinsdag 14e iets na 5 uur (avond spits) op de a13 Ri. Rotterdam Jij zat op Honda CBR900RR Fireblade MX-HL-4?. Ik zat in grijze passat heb nog even getoeterd maar volgens mij kwam de spot niet helemaal over :S

Zo, tijd voor een reactie na ruim 2 weken xD

Dat was ik! :W Kan me de spot niet meer herinneren maar als dat de afslag naar de a20 was dan ben ik daar vooral bezig met auto's ontwijken die gekke dingen doen |(

Zal volgende keer uitbundig terugzwaaien ;)
 
Vanmorgen gespot, tussen half 8 en 8 uur ongeveer, je haalde ons in op de brug over zijkanaal c richting Amsterdam. Ik reed op de blauwe suzuki lesmotor, voor mij reed de andere lesser op een oranje er 6n.
 
Zojuist 17.45 een Transalp? Met topkoffer...A6 richting Almere. Ik ging eraf bij Haven, zat ingeblikt. Je reed achter een blauwe Yamaha. Kenteken begon met MX.
 
Vanmorgen gespot, tussen half 8 en 8 uur ongeveer, je haalde ons in op de brug over zijkanaal c richting Amsterdam. Ik reed op de blauwe suzuki lesmotor, voor mij reed de andere lesser op een oranje er 6n.
Dat zal ik zijn geweest! Matzwarte cbr600f, zwarte helm, lichte jas, blauwe rugtas?
:W
 
Vanmorgen 9 uur richting Goes binnen door, groepje met een racer met MF sticker.
Zaten achter een tractor geplakt.
 
Zojuist gespot:


In Breda op een bedrijventerrein oid (ben er niet bekend) aan de Regenbeemd.

Een wit/oranje RC8 met sticker, je reed samen met een allroad zonder sticker die voor je reed.

Paar sec later kwam er nog een zwarte Buell met sticker langs.

Ik was daar bij een autobedrijfje voor een koekblikkie aanbhet kijken.

Bij deze gespot... :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan