(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag tussen half 2/2 uur
In Duizel

Allroadachtige motor (gs?)met een vrouw achterop met witte jas

We kwamen je tegen op de rotonde en wij ( groepje van 6 )gingen richting Veldhoven :W

Ik dacht je zelfs weer tegen te komen in Tilburg? :?
 
Afgelopen middag !

02 mei 2015
tijd; uur of 16:10
Julianaplein Groningen

A28 ging je net op...

Helemaal zwart pak zwarte motor, denk Aprilia?



Ik stond met een rode duc monster met pech langs de weg :W
 
Op de KNMV Motordag
11150753_996539407026001_5033088078096721273_n.jpg

MF'ster in actie, kenteken: MVVH81

1381265_996539420359333_349439327379868869_n.jpg

En eentje uit het Deventertopic.

Ook heb ik nog met een MF'er gesproken die naar mij toe kwam lopen. Je rijdt een Div als ik het goed had ;)
 
Vanmiddag tussen half 2/2 uur
In Duizel

Allroadachtige motor (gs?)met een vrouw achterop met witte jas

We kwamen je tegen op de rotonde en wij ( groepje van 6 )gingen richting Veldhoven :W

Ik dacht je zelfs weer tegen te komen in Tilburg? :?


Als de berijder ook wat fluo in zijn jas had zitten.......was ik het.
Inderdaad BMW GS...... :W
 
Gespot. Zaterdagavond omstreeks 20.30.
Blauwe yamaha (denk fazer, dubbele uitlaat onder je kont).
je was aan het tanken bij de shell Bij station Uitgeest. Iets later reed ik een stuk achter je richting amsterdam/zaandam.
Volgens mij begon je kenteken met MV.

Ik reed in vw golf (donker) probeerde bij een later stoplicht naast je te komen, maar die sprong meteen weer op groen.
 
Straks samen met mijn man een stukje gereden,in de buurt van gildehaus was er een motorrijder heel erg enthiosiast naar ons aan het zwaaien op een rode honda? , weet niet of hij een sticker had maar ik moest er zo om lachen dat ik het toch even wilde melden hier hihihi _O-
Wij reden beide op een kawasaki ik op de blauwe en mijn man op de rode.

*zwaai** :W
 
Laatst bewerkt:
Rond 13.00 op de a12. Ik haalde je in, jij zwaaide en ik stak been uit en deed alarmlichten eenmaal aan en uit.
Gespot dus :W
 
Ik heb heel wat MF'ers gespot op de KNMV motordag.. Ik kon zo snel mijn telefoon niet bijpakken of de kentekens onthouden.. hierbij nog gespot voor die er waren.. In de wachtrij voor de VRO Mini spotte ik wel 3 MF'ers achterelkaar toen ze van de baan kwamen.
Ikke was met Mistral Grey R6 ;)
 
Gisteren in Den Bosch tegenover cafe "
't Paultje" (rond 15:30 gok ik) een rode SV oude model met een stikkert! Kon geen foto maken, mijn tel was leeg...

Bij deze gespot :W
 
zojuist in Alphen a/d Rijn
Een Yamaha FJR 1300 MR-FS-**
Je reed vanaf de President Kennedy Laan de Burgemeester Bruins Slotsingel op en stond naast dat paarse vestje op de rijbaan.
Ik stond rechts met mn hippe oranje boodschappentas te wachten :+
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagmiddag om 14.30 u., Haagse Beemden in Breda, een wit/oranje KTM RC8 en een zwart/witte Buell die later bij Prinsenbeek de A16 richting België opdraaiden.
 
Gespot,
Vanmiddag op de N14 in de Sijtwende tunnel, ergens rond 12.00 - 13.00u:
Een All-Road met kenteken MV-24-xx met naar ik meen een jongedame. ;)
Ik reed achter je en was de herrieschopper die daar linksaf sloeg de Monseigneur van Steelaan op.
 
Gisteren een mf'er gespot bij de bike ranch in simmerath geen idee welke machine en van wie, was op doorreis. Rond de klok van 13.00-14.00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan