(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks voor de spot Corney,

Dat was ik op een van mijn XT`s.
[afbeelding]
Ik was een proefritje aan het maken :] zodat de volgende eigenaar er veel plezier aan gaat beleven.


Maar een spartamet????, zonder stickertje zeker?

Is mijn boodschappenfiets O-)

Heb nog wel ergens n sticker liggen, is die binnenkort ook te spotten _O-
 
Vandaag in Rdam tijdens de wereldhavendagen.
Zag jullie later bij het weggaan, hoop dat juliie ook zo hadden genoten.

bzi8x.jpg
 
Rond half zes reed ik Haarlem binnenrijdend vanaf de snelweg bij Schalkwijk naar vooraan bij het stoplicht, en toen stond ik naast een MF'er op een groenwitte Ninja. Die reed nogal snel weg, doe ik daar nooit, heb daar al flinke snelheidsbekeuringen gekregen op dat kruispunt. Bij het volgende stoplicht keek ik zo geinteresseerd naar de Ninja dat ik vergat terug te schakelen in de 1 en toen sloeg mijn motor af :-|

Even later parkeerde ik mijn motor op de Gedempte Oude Gracht, toen kwam er een MF'er voorbij in een blauw pak met Red Bull logo achterop.
 
Vandaag bij de Strongmanrun in Hellendoorn een rode gs500 bij de ingang geparkeerd,

En op de terugweg
20140907_195632_zpshvc1agdx.jpg


Rond 20u op de A28, een gs500 die vrij luid was :Y
 
Een rode firestorm geparkeerd op de stoep , ik dacht op de Prokovjevstraat. Weet niet zeker hoe die straat heet. In Almere om ca 16.15 uur. Het kenteken is MZ-**-LZ.


:W
 
Vandaag een spot in Rotterdam tijdens wereldhavendagen op de Wilhelminapier. Rond 17 uur bij het verkeerslicht om linksaf de Erasmusbrug op te gaan.

Ik stond mijn trapfiets van het slot af te halen.

:W

Een rode/oranje Vmax... tenminste dat kan ik ontcijferen op het kenteken. Gelukkig was de camera-accu nog niet leeg. :P
full



zelfde spot:
Vandaag in Rdam tijdens de wereldhavendagen.
Zag jullie later bij het weggaan, hoop dat juliie ook zo hadden genoten.

[afbeelding]
Je vraagt het dan wel niet aan mij :+ maar ik vond het wel weer leuk om te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Nu net een zwarte soes. Begin van de a20 naaldwijk.
je reed zonder licht achter ons (alfa 147) we seinden nog met onze mistlichten en jij stak je hand op, seinde terug met groot licht en haalde ons in :P volgens mij had je daarna door dat je licht uit stond :P

Gespot! Ook namens micb :W
 
Vandaag om 18:55 Hoek koningskade/ Malieveld Den Haag
Ik stond duidelijk met pech op de middenberm.
Jij stond met een rode ducati monster voor het stoplicht naar ons te kijken, bij het wegrijden zag ik jouw sticker, je had die van ons al lang gezien denk ik.
Je reed met een oldtimer (blauwe plaat) verder niet gezien wat het was.
 
Vage spots maar:

2 van de 3 motoren had een stikker waarvan 1 bmw k1100 was. Bij het Grevelingen restaurant in de buurt van oude tonge!

Rond 11 uur stuk of 6 mf ers in een grote groep op de snelweg richting Utrecht! Ik seinde naar 1 maar begreep me niet volledig volgensmij.
 
Gisteren, 1850, motorparking Boulevard scheveningen.
Suzuki (gsxR?), blauw met witte striping, geparkeerd met neus naar strand (dus sticker goed zichtbaar vanaf de weg)
plaat was ongeveer ML Px nn.
je bent niet langsgekomen bij de MF scheveningen meet ?
 
Een blauwe naked kawa MX-FZ ???? Om 08:00 voor het stoplicht bij Huisman in Leiden. Je stond bijna vooraan, met wegrijden zag ik je sticker :W :W .

Ik ging linksaf de Sumatrastraat op
 
Vanmorgen om 08.20 op de A1 richting Hilversum ter hoogte van Diemen, een rode (Yamaha?). Jij reedt lekker tussen de file door, ik ergens op de 4e baan met mijn blik :W
 
Vanmorgen in Almelo rond kwart voor 9 een oranje motor met sticker. Je ging rechtsaf de Kleine Bunder op :W
Stond zelf op de linker baan voor rechtdoor.
 
Zondagmiddag gespot op Zandvoort, later ook de bestuurder en zijn bijrijdster nog gezien en gespot geroepen en een duimpje gegeven.
aZKUmj5aqXPXbjYsB47N8f6vGUnumz5Qb-lZTuMaGUg=w848-h477-no

:W
 
Bergen aan Zee, kawa ninja 600 oud type, in groen/roze/wit incl duo passagier.
Ik riep gespot maar je hoorde me niet. Was zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Rond 15.45 uur een groene Kawa ZRX1200 en een blauwe GSXR gespot op de Zandzuigerstraat in Den Bosch, heb geen kentekens gezien, maar volgens mij waren ze ook op de MFMM gisteren. Iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan