(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist op de A20 richting A16 een goud-zwarte TDM....je reed een stukje samen met nog 2 anderen....ik zat in dat kleine zilveren koekblik(Daihatsu Cuore). Toeterde nog maar geloof dat je de spot niet doorhad :P Je haalde me ff later weer in.

En vanmorgen ook nog tussen de file door A20 richting het centrum, kenteken en wat voor motor weet ik ff niet meer.
 
Vanmorgen 07:15 op de A20, Kethelplein ri Kleinpolderplein, een motor tussendoor, MJ - FD - ..

Gespot vanuit een koekblik in de file....

Yee dat was ik! Weer is een spotje met die dagelijkse 75 km :)
Kwam toen net uit mijn 12 uurige nacht dienst dus weet niet of je nog iets deed :P
Tot spots! Volgende keer wel op de brommer uiteraard ;) :]
 
Gespot vanaf de crosstrainer in Spaarneboog rijdend op de Spaarndamseweg een wit/blauwe (volgens mij) Suzuki GSX 1200??. Je sloeg linksaf richting de Vomar rond 16 uur.
 
Vanmorgen gespot rond 7:10 ongv. Twee rijders met de MF stickertt! :W
Dankzij alle groene lichten geen echt moment oogcontact/contact kunnen hebben! -O-

Betreft 1 Suzuki scooter achtig type motor. Meneer met geel hesje.
Rood model!

Andere heb ik vaker gespot maar geen reactie op gehad, nu eindelijk op beeld! Een soort yamaha offroad motor. Blauwe kappen. Ik zie altijd alleen de super felle blauwe koplamp....

Zie afbeelding... helaas beetje dof door het donker :+

full
 
Gistermiddag om 17:45 bij apotheek Stephinson in Hilversum. Een rode Suzuki (dacht ik :? , motorherkennings skillz heb ik niet ;) ) geparkeerd op de stoep. :W :W

Ik zat op de trapfiets om de oudste op te halen :)
 
Vanmorgen om 08:30 op de A8 heb ik ForShizzle gespot :W als ik het kenteken bij de goede nickname heb onthouden (is al weer een tijdje geleden dat ik je gespot heb ;) ).
Kenteken ben ik al weer vergeten, geloof dat het op 49 eindigde. :+
Ik zat verstandig ingeblikt (wel met kentekensticker overigens) aangezien ik bang ben vanavond weg te waaien op de RR. O-)
 
Vanmorgen om 08:30 op de A8 heb ik ForShizzle gespot :W als ik het kenteken bij de goede nickname heb onthouden (is al weer een tijdje geleden dat ik je gespot heb ;) ).
Kenteken ben ik al weer vergeten, geloof dat het op 49 eindigde. :+
Ik zat verstandig ingeblikt (wel met kentekensticker overigens) aangezien ik bang ben vanavond weg te waaien op de RR. O-)

Klopt! **-**-49 ben ik :W Tijdje geleden inderdaad!
Tot windkracht 8 a 9 is nog goed te doen. Alleen met sneeuw laat ik mijn brommer staan.
Was wel lekker druk op de weg he?
 
Yee dat was ik! Weer is een spotje met die dagelijkse 75 km :)
Kwam toen net uit mijn 12 uurige nacht dienst dus weet niet of je nog iets deed :P
Tot spots! Volgende keer wel op de brommer uiteraard ;) :]
Neu...., niets gedaan dus je hebt ook niets gemist.
Reed ook op baan 3 (ri Den Haag) terwijl jij door kon tussen 1 en 2 door.
En dat terugspotje wordt 2015, brommert afgelopen zondag nog even uitgelaten en nu afgedekt in de hoek van de garage gestald.
 
Klopt! **-**-49 ben ik :W Tijdje geleden inderdaad!
Tot windkracht 8 a 9 is nog goed te doen. Alleen met sneeuw laat ik mijn brommer staan.
Was wel lekker druk op de weg he?
Ik in principe ook, maar ben een paar keer letterlijk bijna van de weg geblazen met windkracht 8 a 9, dus als het kan pak ik dan liever de auto. Ritje wordt me anders net een beetje te stressvol. :+
Was erg druk ja; de eerste file die ik op de Ring Noord mee heb gemaakt sinds de Coentunnel weer open is.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag om 17.09 uur op de Scheidingsweg reed een MF-er met rode motor en witte helm voorbij toen ik op 't stoplicht stond te wachten om de St. Annastraat over te steken. Aangezien je tussen rij auto's door reed kon ik het merk/type niet aan de achterkant van de motor herkennen.

Gisteren overigens (weer) de Renault Megane met MF-sticker gespot op de parkeerplaats bij Reed Business in Doetinchem.
 
Zojuist op de A2 in de file bij beesd ri den bosch voorbij gereden door een zwarte fiets met xenon, uitlaat aan weerskanten en rijder met felgele rugzak

:W
 
Klopt! **-**-49 ben ik :W Tijdje geleden inderdaad!
Tot windkracht 8 a 9 is nog goed te doen. Alleen met sneeuw laat ik mijn brommer staan.
Was wel lekker druk op de weg he?

reedt je ook door de zeeburgertunnel? zwarte jas en grijze helm? kan denk niet missen gezien het ook een gs800 was!

Volgens mij zat je ook een beetje te gassen in de tunnel :P

edit: volgens mij had ik je al een tijdje geleden gespot,. bij de bocht van de A10 naar de A1
 
Laatst bewerkt:
reedt je ook door de zeeburgertunnel? zwarte jas en grijze helm? kan denk niet missen gezien het ook een gs800 was!

Volgens mij zat je ook een beetje te gassen in de tunnel :P

edit: volgens mij had ik je al een tijdje geleden gespot,. bij de bocht van de A10 naar de A1

Ja klopt helemaal *D
Jij reedt weer in je auto?
 
Volgens mij een spotje net als ik 't goed zag....

Op de Nieuwe Schermerweg te Alkmaar om 18:30 uur, je trok op bij het stoplicht bij de kruising Oudorp(Rijnstraat)/Industrieterrein Oudorp, zwarte motor, volgens mij zag ik een stickertje rechtsboven op je kentekenplaat.
Ik stond rechts van je te wachten voor het stoplicht met een calypsoblauwe VFR.

Wie o wie? :W
 
Vanmiddag gespot op de N282 tussen Tilburg en Breda ter hoogte van vliegbasis Gilze-Rijen, een blauwe Yamaha FZR met kenteken MR-××-TG.
Ik ging rechtdoor, jij ging linksaf richting Molenschot. :W
 
Gisteravond rond 21:00 tegenover de Basic Fit in Ede, een rode motor met sticker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan