(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk. Maar ik blur dus bewust niet, ook geen kentekens van anderen. Tenzij de eigenaar daar expliciet om verzoekt of totdat het vermelden van kentekens of foto's daarvan niet meer toegestaan wordt op dit forum.
 
vanmorgen om kwart voor 10, op a325, nijmegen, richting arnhem, een bmw k1200r (?) met stickert....
ik knipperde naar vanuit de kia met boedelbak.....iets verder stond je te tanken bij de shell...
gr Jim
 
Zolang ik mijn kenteken niet op de openbare weg mag blurren, vind ik het hier ook niet zo spannend.
 
Gespot op de Benoordenhoutseweg te Den Haag, rond 14.30u.
Een donker rode Yamaha YZF600R, MB-**-64.

Met een toegift. ;)

 
Gespot rond 15.15 uur tussen Rijssen en Nijverdal. 3 Motoren waarvan de eerste een MF-sticker had. Kenteken mx gr 7...

Een mooi rondje gereden?
 
Gespot rond 15.00 limburglaan Eindhoven
Toerachtige motor, van dat mooi blauw :+
Denk Yamaha, je reed samen met een vrouw die ook een blauwe motor had.
Gespot vanuit de lesauto die voor jullie stond :W

Nog een spot kwartiertje later, beemdstraat Eindhoven
MV-29-H*
Je stond eerst te chillen langs de kant en ging daarna op de beemdstraat bij de verkeerslichten links
:W
 
Gisteren rond een uur of 4-5 op de A1 richting Amersfoor net na Amsterdam:

QKUdFMn.jpg
 
:W ik heb geen stikker gezien, heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet.
Maar ik kan me wel herinneren dat ik je inhaalde. ik kwam net uit stage, en had een grote tas achterop met fluoriserend groene accenten :P
 
Gezpot gisteren rond 1830 op de a28 richting utrecht ter hoogte van die geluidswal met luifel. Een zwarte vstrom. Ik weet niet of je mijn gebaar begreep
 
Gisterenochtend rond half 11, vanaf de afrit A12 bij Waarder tot aan de rotonde bij Papekop, zat er een motor voor me.. Geen idee welk type en kenteken ben ik ook al vergeten :P
 
:W ik heb geen stikker gezien, heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet.
Maar ik kan me wel herinneren dat ik je inhaalde. ik kwam net uit stage, en had een grote tas achterop met fluoriserend groene accenten :P
Nog een tijdje met je opgereden in de hoop het spotgebaar te kunnen geven maar je had er aardig de pas in :P
 
Net gespot langs het oorlogsmonument op de dijk bij de achterstraat Arnhem. Zwarte motor met berijder in zwart/wit pak. Er reed nog iemand achter je zonder sticker. Ik zat op het bankje bij een zwarte Fazer. Gespot!
 
Afgelopen middag uur of half 4 denk ik.. in Groningen bij kruispunt UMCG.

Rode Yamaha diversion met stickert ;)
Reed samen met groene kawa en een blauwe (...geen idee )

Ik reed op de rode duc monster.

Jou kenteken: MF-xx-54
 
Afgelopen middag uur of half 4 denk ik.. in Groningen bij kruispunt UMCG.

Rode Yamaha diversion met stickert ;)
Reed samen met groene kawa en een blauwe (...geen idee )

Ik reed op de rode duc monster.

Jou kenteken: MF-xx-54

Present, was op de Diversion van *Billy*, de Kawasaki (ook M-Fer) en de Suzuki GSX-F zijn 2 collega's van me.
 
Vandaag gespot bij Motoport Uithoorn.

Oranje Kawasaki Z750 - 67-MB-*F - DaanV gespot en gesproken :W

Daan was nét weg en toen parkeerde de volgende :

Suzuki SV 650 - MH-VB-8*
 
Vandaag gespot bij Motoport Uithoorn.

Oranje Kawasaki Z750 - 67-MB-*F - DaanV gespot en gesproken :W

Daan was nét weg en toen parkeerde de volgende :

Suzuki SV 650 - MH-VB-8*

en terug gespot :W leuk je ff gesproken te hebben 8-)
jammer, die SV heb ik net gemist dan...
 
Gespot een blauw/witte GSXR600R,
Rond 11.15 komende vanaf de Lekdijk op de Zandveldseweg te Nieuwegein en voor een tweede maal ergens rond de brug aan de Handelskade.

full
 
Vrijdag om 17.23 uur op de A12 Den Haag richting Utrecht iets voor Woerden een Kawasaki-groene motor en berijder. Jij reed erg rustig op de rechter rijstrook. Ik reed iets minder rustig op de linker rijstrook. Ik toeterde en zwaaide naar je. Ik denk dat je het wel begreep.
:W
 
Vanmiddag rond 15.45 uur in Haastrecht. Een groepje van drie motoren, waarvan de achterste (MG-PJ-nn) met sticker. Hynsterider en ik stonden voor de brandweerkazerne in de berm wat te drinken.
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan