(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Gouda rond 16.30u een zwarte motor & witte accenten, helm wit & zwarte accenten. Kenteken begon met 02-mp-??
Je ging rechtsaf richting tankstation.. Ik stond bij verkeerslichten tegenover je :W

Tijd, Check.
Gouda, Check
Rechtsaf Tankstation , check..
kleur..... hmmmm.

Als ik het was , dan grote kans dat jij dan hier linksvoor staat :W

spot%20Gouda_zpsebuwmgub.png
 
Laatst bewerkt:
schiet me gelijk te binnen

11.30 op de A12 thv Utrecht op de parallelbaan.

Blauwe SV?
spot%20a12_zpsaqt3ymk6.png


[me="Bas600"]dacht dat ie filmknopje indrukte , maar blijkbaar foto :') [/me]
 
Rode Honda? kenteken was iets als Mx-xx-88 vrijdagmiddag rond half 2 op de A1 vanaf Barneveld tot Hoevelaken
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond gespot bij cafe "de Tijd" in Rijssen, ik zat op het terras bij de markies;). Kenteken Mx LG 77.
 
Rond half 12 vanmorgen op de N226 Leersum - Maarsbergen, twee motoren, achterste met stikker, jij n pak met roze rug deel en witte helm op, zwarte naked.
Motor voor je n dikke duc geloof ik met duo achterop.

Gespot vanaf de fiets :]
 
Vandaag rond 12.00 uur meerdere MF'ers gespot op TT Circuit in Assen (landelijke motordagen). *O*

1e Spot:
Aprillia RSV1000, tikte je nog aan met 'gespot', je stond klaar om de baan op te gaan, lekker rondje circuit gereden? :W

full



2e spot:
Zwart/roze Suzuki GSX-R 750, zag niemand er bij staan dus bij deze .. :W

full



3e spot:
Een zwarte Kawasaki ZZR1100, hiervan ook het baasje niet gezien dus bij deze .. :W

full


:]
 
Laatst bewerkt:
Net gespot 14.53u. Op de N322 ter hoogte van Shell. Je kwam voorbij rijden op een zwart/rode motor met zwart/rood pak aan. Ik stond even stil achter het tankstation met mijn helm aan het stuur.
 
Ik denk dat ik om een uur of zeven Sandberg gespot heb op de Schagerweg.

Maar het ging zo snel, en ik ben wat traag, en het was tegemoetkomend verkeer. Ik zag het zelfs te laat om te :W

_O-

Da's lastig, want toen stond de VFR inmiddels bij Lemstra om een lekkende voorvorkkeerring gerepareerd te krijgen. ;)

Niettemin fijn dat je toch even aan me dacht. :+

:W Tot spots!
 
Vandaag rond 16:30 misschien? In Weesp bij de rotonde. Reed al een klein tijdje achter je. Jij met duo.

Kenteken begon met MZ. ik toeterde bij de rotonde. Jij ging linksaf en ik rechtdoor. Je duo keek om. Ik stak me hand op en wees nog naar je kentekenplaat. Ik denk dat het wel duidelijk was uiteindelijk?

Ik denk dat je mijn sticker ook wel gezien hebt?

Gespot!!
 
Vanmorgen rond 11.45h langs de dijk Edam <-> Hoorn, ik fietste in de richting Hoorn toen ik werd ingehaald door drie fietsjes, de voorste had een stickert...even later stonden jullie bij Schardam een peukie te doen en riep ik 'GESPOT'. :)

Jij hebt een Honda CBR?*00RR met de uitlaat onder het kontje.
 
Vanmiddag rond 14:00 thv de Shell Vlaardingerdijk in Schiedam.
De MP-**-05.
1 Motor in een grotere groep, misschien dat er meer met sticker tussen zaten, maar ik kon niet verder kijken, want de Poolse automobilist voor me, die ook op rechts reed, remde ineens omdat hij er achter kwam dat hij rechtdoor moest.
 
vandaag rond 1600 uur,
Groepje van 3, jullie reden eerst over de dijk (ochten richting nijmegen), stukje gesloten verklaring in, daarna zijn jullie omgedraaid en de dijk af gereden richting oosterhout.....
wij stonden daar met twee ouwe bommerkes
 
Vanmiddag rond 15:30 op de Hoofdweg bij Alexandrium in Rotterdam een R1 en een GSX-R750 (of 600), we stonden soort van samen voor het stoplicht, ik op een grijs/rode RSV1000.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan