(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had toevallig m'n dashcam aan staan :+
dus heb je zelfs op video haha
Maar dat je een sticker had was zomaar een gok, volgens mij heb ik je wel eens op een zx9 gespot en herkende ik je groene pak...
Zie je wel vaker rijden volgens mij, maar fotospot is altijd +1 he 8-)

Oke gokje dus. :)

Klopt, hiervoor een groene 9, maar die is gejat vorig jaar juni toen ik pech kreeg en 'm in Hoorn moest laten staan. -O-
Pak is idd nog hetzelfde, heel scherp. 8-)

Fotospot altijd +1 idd :W

PS: fantastische bocht is dat idd. probeer er als het vrij is altijd weer iets sneller doorheen te gaan. :]
 
Laatst bewerkt:
Drie keer gespot op 1 ritje wordt het dan. :} *D

Jij in koekblik of motorfiets?


Laten we zeggen dat je een uniek brommertje hebt waar mijn oog op valt, nooit geweten dat de kleur "Calipso Blue" genoemd werd, ik noemde de mijne altijd "Turquoise" :P

9a30f7936b6b88451dbceeceb9342e0b
 
Blauwe R1 op de motorzegening in grubbenvorst.
Je had een zwart pak aan en ging ten tijde van de mis weg.
 
Vanmiddag rond 18:00 uur op de Hoogoorddreef vlak voor station Bijlmer een groene (what else?) Ninja met kenteken 16-MD-??.
Berijder had veel wit in zijn pak/helm.
Ik was met de benenwagen. :W
 
Gespot in Zwijndrecht. In een grote stoet met allemaal Amerikaanse voertuigen, een motorrijder (dame?) met een oranje wuppie achterop.Ging te snel om een foto van te
maken.
2FDSxVs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op de Breestraat in Beverwijk vandaag een aantal keren een motor met sticker voorbij zien rijden, ik stond ballen in de slagmachine van de honkbal te stoppen :)
 
Koningsdag rond 19.05 uur. John F Kennedylaan
In de buurt van benzinepomp vlak voor einde bebouwde kom Eindhoven
gespot een ZWARTE APRILLA 40 MD K* :W
achter ons langs nam je een afrit... wij ingeblikt zwarte peugeot 206+ gingen naar A50
 
Vanmorgen 08:40 sticker op de A9 Richting Amsterdam. Je reed 1 motor voor me tussen de file door, had niet genoeg tijd om t merk te zien. Je ging eraf bij afslag Badhoevedorp.

Dat kan ik geweest zijn.
Zwarte Honda NTV naked. Donker pak met witte schouders en zwarte helm.
Werd weer is tijd. Ben al ruim 33.000 km niet gespot.
 
Koningsdag rond 19.05 uur. John F Kennedylaan
In de buurt van benzinepomp vlak voor einde bebouwde kom Eindhoven
gespot een ZWARTE APRILLA 40 MD K* :W
achter ons langs nam je een afrit... wij ingeblikt zwarte peugeot 206+ gingen naar A50
Met "ons" en "wij" bedoelt hynsterider "hynsterider en BigBen" :)
 
Vanmiddag om, geloof ik, 16:40,
A10 Zuid, RAI richting A2,
Jij op blauwe motor ging de A2 op,
ik rechtdoor de A10 verder.
 
Vanmorgen rond 8.30 uur. A9 richting Amsterdam vlak voor de splitsing met de A22 richting Beverwijk/verlsertunnel.

Zwarte naked, met after market kuipruitje.... ga een gokje wagen.. een CB1300 oid O-) . Berijder had een rode jas aan. Ik ging jou rechts voorbij de A22 op. Wees nog op mijn kentekenplaat, geen idee of het doorkwam. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan