(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net op de oranjestraat in Harderwijk, rond 17:00, een oranje zwarte Ducati naked (Duke) thv de shell over t fietspad.
We groetten nog.
 
:D :W
Zag jij mijn sticker pas toen ik voor je ging rijden bij dat een na laatste stoplicht? Je reed me namelijk op de ring al voorbij vlak voor de afslag het viaduct op. :)

Ik zag je wel rijden maar was niet echt aan het opletten op je kenteken, ik zag het inderdaad pas toen je van me weg reed bij het stoplicht.
 
Rond 17.30 een donkergekleurde all-road achtige. Je reed bij houten de a2 op en nam daarna de a12 richting Arnhem. Bestuurder droeg zwart leren kleding met bruin in de jas en een jet-helm. Ik reed even voor je op de brug op de linkerbaan in een blauwe bmw toen je net de a2 op reed.
 
Grotefoto-POJUMJMP.jpg

Vanmiddag in Zoetermeer bij het Stadhuis deze stoere dikke V-Twin met zijn piloot gespot, dacht dat zijn naam Willem is.
Was de dag er voor met mijn Honda VTR SP1 in de regen, nu helaas in het koekblik.
We hebben zijn Aprillia samen staan bewonderen, lekker soundje en super mooie fiets, na hem een veilig rit gewenst te hebben naar huis gereden (uiteraard gelijk in een rij langzaam rijdende auto's). :W
 
Vanavond rond 19:30h ben ik al fietsend op de Berkmeerdijk in de buurt van Obdam en Opmeer ingehaald door MZ-NN-xx, je had een andere onbestickerde fiets achter je aan rijden.

Wie-O-Wie :W
 
[afbeelding]
Vanmiddag in Zoetermeer bij het Stadhuis deze stoere dikke V-Twin met zijn piloot gespot, dacht dat zijn naam Willem is.
Was de dag er voor met mijn Honda VTR SP1 in de regen, nu helaas in het koekblik.
We hebben zijn Aprillia samen staan bewonderen, lekker soundje en super mooie fiets, na hem een veilig rit gewenst te hebben naar huis gereden (uiteraard gelijk in een rij langzaam rijdende auto's). :W

Willem meldt zich

Leuk! :o :W

Bedankt voor het kletspraatje. Altijd gezellig en leuk om achter je te horen: "Hé, Motor Forum, gespot!" :)

Volgende keer maar eens een stukje toeren met dikke V-twins Zoetermeâh onveilig maken ;)
(was best warm trouwens vanmiddag, had er al een aardige rit op zitten)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (woensdag 15juli) in de regen zo rond 11.30 uur op de ring van Alkmaar deze (heeeel voorzichtige) MFer.

Ja ik weet: waarom jij niet op de motor? Ik had de auto vol met zooi en dat gaat niet op de motor :')
full
 
Laatst bewerkt:
Zag een chopperachtige met een extra blauw vakje op het kenteken afslaan richting kerkelanden rond 8:40
Ik reed door naar loosdrecht (en stond daarvoor net te tanken bij de BP :+ )
 
Je hebt de foto netjes geblurd, alleen de tekst niet :X

Omdat ik het idee heb dat niet iedereen alles leest en misschien de zoek functie gebruiken.
Is die MS DZ van jou dan? je foto lijkt er igg wel op :9

Verder, niemand. rij vanaf volgende week bijna dagelijks van Amstelveen - Rotterdam airport en terug.
 
Vanochtend 7:20 A4 prins clausplein de A12 op richting Voorburg / Den Haag centrum. Iets roods met beetje zwart. Je een geel rugzakhe of iets dergelijk op
beter laat dan nooit maarre al een tijd niet meer op t forum geweest vanwege druk druk druk..maarre....waarschijnlijk was ik dat. gele fluor rugzak, rode fireblade....PD..mja...dat moet ik zijn geweest :W
 
Omdat ik het idee heb dat niet iedereen alles leest en misschien de zoek functie gebruiken.
Is die MS DZ van jou dan? je foto lijkt er igg wel op :9

Verder, niemand. rij vanaf volgende week bijna dagelijks van Amstelveen - Rotterdam airport en terug.

Nope, ik rijd geen Kawasaki Z750, ik rijd een MT-03 ;)
En ik heb geen MF sticker :$
 
Vandaag bij Chromeburner, Waalwijk: de dynorundag..
Volgens mij Xtine, toch? Ik zag nl. ergens een topic langskomen met een vergelijkbare kleur gsxr met trotse nieuwe Yoshi-pijpen....
Ik had nog even 'gespot' willen roepen maar ineens was je weg.

full
 
Bij Chromeburner heb ik er vandaag ook meerdere zien staan. Een rode Honda (VFR?), een blauw/witte GSX-R en ik heb een groene Z800? op de testbank zien staan :W Ikzelf stond er ook tussen met stickertje.
 
Laatst bewerkt:
O zo dichtbij heb ik niet gekeken, hij stond in ieder geval vlak langs het pand een meter of 5 ten links van de ingang :)
 
In Pijnacker gespot op de Oostlaan.
Mat zilver/grijze supersport.. stond op de stoep geparkeerd, tussen de fietsen.
Reed zelf voorbij, zag het vrij laat.
Was een Yamaha, denk een R6.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha

Volgensmij zag ik net een kymco bromfiets voorbij komen met een MF sticker en een open demper met een akra sticker, voor de apple store leidseplein...
 
Hahaha

Volgensmij zag ik net een kymco bromfiets voorbij komen met een MF sticker en een open demper met een akra sticker, voor de apple store leidseplein...
Mijn dochter rijdt al een jaar op en neer van Beverdorp naar Haarlem met MF sticker op de bromscooter en is nog nooit gespot. Heeft er volgens mij mee te maken dat de sticker linksboven zit, ipv rechts. De MF stikkeraars zijn toch gefocussed op het blauwe vlakje in de rechterbovenhoek.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan