(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was afgelopen zondag aan het Garda meer bij het plaatsje Riva del Garda. Ik dacht hier tref je absoluut geen mf er aan... boy what was i wrong ..... dus bij deze GESPOT door yer unca biglift.


ik weet zijn naam niet meer heb er een hele tijd mee staan auwehoeren , zijn Zwitserse maat had een machtig interessante action cam met gimbal.

ik post bij deze dus even de foto ik hoop dat hij hem hier ziet staan of als iemand hem kent hem effe op de hoogte brengt :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is mr_JB :Y
 
Ik was afgelopen zondag aan het Garda meer bij het plaatsje Riva del Garda. Ik dacht hier tref je absoluut geen mf er aan... boy what was i wrong ..... dus bij deze GESPOT door yer unca biglift.


ik weet zijn naam niet meer heb er een hele tijd mee staan auwehoeren , zijn Zwitserse maat had een machtig interessante action cam met gimbal.

ik post bij deze dus even de foto ik hoop dat hij hem hier ziet staan of als iemand hem kent hem effe op de hoogte brengt :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hahaha dat had ik ook nooit verwacht! Ik totaal dik 500km in de gebieden rondom het gardameer ( dolomieten ) gereden.

( en natuurlijk ook actiebeelden met de gimball, die staan op de instagram van 'Blackforestrider' komen ook nog op zijn facebook en Youtube ).

Veilig thuisgekomen Biglift?
 
Vanavond gespot op de A1.

Een zwarte CBR (blackbird dacht ik) zwarte jas klein streepje fluo erin met kenteken MF- BX-xx. Ik was die koekblikker in de rode fiesta die links rechts links knipperde. Spotte je tussen Stoe en Amersfoort. Je reed mee tot Bussum daar heb ik je nog gezien. (daarna niet meer)
:W


En een BMW op een aanhanger MP RS xx.
Je reed in een lichtblauwe Berlingo/citroen.
Dit was in de buurt bij de ikea.

Sorry meer heb ik niet onthouden, kwam uit Tsjechie en was op de terugweg naar huis.
Wel leuk om dan meteen 2 spots te scoren :)
 
vanavond om 21:00 uur op de A2.
Je reedt achter een gs. Geen idee waar jij op zat. :N
Je ging er bij de africhting richting A12 af Richting Arnhem.
Ik zat in een nietszeggende renault kangoo, met appelpop posters op de zijramen.
Ik toeterde nog even toen je me voorbij kwam. :Y :Y
 
De MP-DF-** op de A4 vlak voor afrit Steenbergen. Het was rond 17:30. Jullie reden met 2. Ik reed in de witte VW Caddy van m'n werk
 
Gespot, vanmorgen 10.41 op het begin van de a9 bij alkmaar. Ik reed in een zilvergrijze mercedes station met hond in de kofferbak. Jij reed een suzuki sv 650 s met kenteken MS-GF-63 (als ik het goed onthouden heb)
:W
Wilde je nog bijhouden om een foto te maken maar toen ik 160 reed liep je nog steeds op me uit dus vond het wel best :')
 
Gespot, vanmorgen 10.41 op het begin van de a9 bij alkmaar. Ik reed in een zilvergrijze mercedes station met hond in de kofferbak. Jij reed een suzuki sv 650 s met kenteken MS-GF-63 (als ik het goed onthouden heb)
:W
Wilde je nog bijhouden om een foto te maken maar toen ik 160 reed liep je nog steeds op me uit dus vond het wel best :')

Jij bent beter in kentekens onthouden dan ik!

Thx voor de spot. Al kan me natuurlijk niet voorstellen dat ik zo snel reed })
 
Vandaag gespot langs de dijk van Vianen naar Krimpen,aan BMW K100LT,ik haalde je in op de dijk,zwaaide,en toeterde,gespot!! Ben zelf ook gespot,aan de andere kant,door een groepje van 4 motorrijders,ik stond bij Ameide een peukje te doen,en toen jullie me voorbijreden,en toeterden had ik gelijk door dat het om mijn sticker ging,1 ervan was een Kawa,thanks voor de spot alvast! Ik heb zelf een zwarte SV650S,en een zwart Dainese pak. Was een heerlijk dagje om te rijden,heb genoten!
 
Afgelopen dagen een paar keer een zwarte Viffer, RC36-II meen ik, zien staan in Durbuy, in een huisjespark met een zonnige naam.

Veel plezier in de Ardennen! :W

edit: Eigenaar net ook gespot.
Veelzeggende reactie: "Wát voor sticker...?"
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot langs de dijk van Vianen naar Krimpen,aan BMW K100LT,ik haalde je in op de dijk,zwaaide,en toeterde,gespot!! Ben zelf ook gespot,aan de andere kant,door een groepje van 4 motorrijders,ik stond bij Ameide een peukje te doen,en toen jullie me voorbijreden,en toeterden had ik gelijk door dat het om mijn sticker ging,1 ervan was een Kawa,thanks voor de spot alvast! Ik heb zelf een zwarte SV650S,en een zwart Dainese pak. Was een heerlijk dagje om te rijden,heb genoten!

Dat waren wij! Ik reed voorop met een zwarte 1200gs :W


En we hebben ergens onderweg nog een repsol cbr600f 3 gespot bij een stoplicht, kwam naast je staan om t te roepen :+
 
Hahaha dat had ik ook nooit verwacht! Ik totaal dik 500km in de gebieden rondom het gardameer ( dolomieten ) gereden.

( en natuurlijk ook actiebeelden met de gimball, die staan op de instagram van 'Blackforestrider' komen ook nog op zijn facebook en Youtube ).

Veilig thuisgekomen Biglift?

Yep volgende dag vanuit Molveno / hotel Lory naar huis gereden over de timmelsjoch. net voor middernacht was ik thuis . had er al een weekje oostenrijk opzitten met horizon motor reizen. Die dag in Riva del garda rondgehangen ( rustdag ) en een klein toertje gedaan oa over de brasa sluch. ( aanrader zo mooi ) toen ik hier naar toe reed kwam ik jullie nog een keer tegen. wou nog zeggen rijd achter mij aan om het te filmen maar de verkeers situatie liet het niet toe . Onderstaand een foto daarvan:
Gardameer-201008681-1024x768.jpg
bij deze mijn foto slide show jij staat er ook tussen. : http://s55.photobucket.com/user/biglift/slideshow/Motor vakantie 2015
 
Laatst bewerkt:
Ah ja, er zit inderdaad een heerlijk geluidje in! Kan over de conferentie zelf weing zeggen haha, kwam alleen even een middagje op bezoek, t vriendinnetje was/is tienerleidster daar.
 
Stond een rode Yamaha met sticker geparkeerd op de paddock bij Assen vandaag, vlakbij de F1 auto van Max :W

Is een Honda :) (als we dezelfde bedoelen)
[afbeelding]


en als je op de kuipruit had gekeken had je geweten van wie die was *D

aangezien de voorvork van de SV nog niet terug was, heb ik ergens van uit de diepste kelder van mijn residentie de Hawk weer onder een dikke laag stof vandaan getrokken.

overigens mocht je bij Max foto's hebben staan maken, grote kans dat je me ook op de foto heb gezet, liep bij Red bull in de tent
 
vanavond, euhm, zondag 09-08 dus, :P Zo rond 21:00 uur.
Een motorrijder met wat haast op de buitenring A2 bij Utrecht.
Ik reed in de renault kangoo en zag je ineens aankomen dus ging wat sneller aan de kant. :W :W
 
Zondagavond 21 uur, A2 bij Utrecht en haast? Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn, was even heen en weer door de tunnel aan het racen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan