(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag zwarte moto (Yamaha?) op Schiphol oost.
Zwarte jas, grijze helm en spijkerbroek op weg naar de B737 bouwkeet unit H10.
wie o wie?!? Kenteken MV-66-X.....

Zat ingeblikt in mn polo :-)
 
Dat ben ik geweest!
Me eerste spot haha

Waar reed je zelf in? Of op?
Ik stond op de stoep bij de trapfiets :P

Een tijdje geleden ben ik op een warme zomeravond wat aan het spelen geweest bij de op- en afritjes bij Uden en Veghel, toen ook meerdere malen zo'n zelfde type SRAD gezien. Heb toen niet gezien of er een sticker op zat, zou jij dat ook geweest kunnen zijn?
Toen reed ik op mijn Repsol Fireblade in ieder geval.
 
Honda (firestorm ?) met 2 uitlaten @ A1, Wisselstrook richting Amsterdam om 9:15
Lekker geluidje! :Y

Ik zat in een zilvergrijze opel vectra :+
 
Afgelopen zondag, uur of 16.00 tussen groningen en haren een zwarte GSX/R. Ik zat op een 50 cc scootertje, maar let ook dan op de stickers natuurlijk ;)

Bij deze gespot.
 
Wees blij , eindelijk nog eens een Collega motorist
onder ons die de moeite neemt te stoppen voor eventuele assistentie.
Zie je tegenwoordig - helaas - nog maar zelden !

:} :] :}


Ik stond 3 weken geleden met een scheur in de achterband in een Godverlaten stuk niemandsland in de buurt van Vianden (aan de Duitse kant van de grens) In 1,5 uur waren er twee auto's langs gekomen en de ADAC zou rond vieren bij ons kunnen zijn.( nog drie uur te gaan)

Tot er opeens een Duits busje stopte, verhaal uitgelegd en zonder veel poeha werden de motor en mijn vrouw en ik ingeladen en naar een garage gebracht. *O*

Achteraf was het ook een motorrijder :P

Ik moet je zeggen: Ik ben nog nooit zo blij geweest met hulp :Y
 
Laatst bewerkt:
Een late Spot post.

Afgelopen zondag ergens in de buurt van Schiphol.
Een groene kwaak met bijrijder.
Wij reden achter je in een Prius.

Foto volgt!
 
Ik stond 3 weken geleden met een scheur in de achterband in een Godverlaten stuk niemandsland in de buurt van Vianden (aan de Duitse kant van de grens) In 1,5 uur waren er twee auto's langs gekomen en de ADAC zou rond vieren bij ons kunnen zijn.( nog drie uur te gaan)

Tot er opeens een Duits busje stopte, verhaal uitgelegd en zonder veel poeha werden de motor en mijn vrouw en ik ingeladen en naar een garage gebracht. *O*

Achteraf was het ook een motorrijder :P

Ik moet je zeggen: Ik ben nog nooit zo blij geweest met hulp :Y
Dat is zeker een relaxte aktie geweest :}
 
Zojuist rond 22:30 uur op de A13 voor de 80 km zone richting rotterdam.. gespot MH-TF-86 als ik het goed heb. ;)

Ik denk dat je me net iets eerder gespot had :] ik zag je been uitsteken.
 
afgerlopen maandag middag.
Rond 17:00 uur bij de verkeerslichten bij het Van Der Valk hotel in Tiel.
Jij stond met de motor bij het verkeerslicht voorgesorteerd om links af te gaan.
En ik kwam met de auto voorbij en toeterde nog naar je. :W :W
 
Vanmorgen op de A1 ~6:15 zwarte Kawa.

Het was gezellig :D

Ps, goed licht voorop!

Ik zag je stikker toen ik voorbij schoot, Heb even ingehouden om contact te zoeken waarna we beiden de A-10 op gingen , Niet samen ( jammer ) maar jij naar links - Schiphol - en ik naar rechts - Zaandam.

Voor deze ronde , , , GESPOT

Tot een volgende keer !

PS , ik kon je id op de kuip niet goed lezen ( bril in koffer - niet te gebruiken tijdens rijden ! )
 
Nu een zwarte motor met groene monsters stickers bij de kluswijs in klundert. Je zoontje zit geduldig op je te wachten :P
Gespot!
 
MTFDarkEagle. Weer gespot :W :W

Wanneer. Half uurtje geleden
Je was onderweg naar huis. Ik reed een aardig eindje achter je in mijn witte fiat vanaf de Plus. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan