(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend rond 9 uur op de Ypenburgse stationsweg, Den Haag
Ben alles vergeten qua merk enzo XD je had een top koffer :p

Ik zat in de vrachtwagen met een grijze Maersk container
 
Afgelopen dinsdag rond de klok van 18:00 op de A27 ter hoogte van "De Uithof" tussen de file door.

Een Yamaha Diversion XJ600 met kenteken: MF-GS-**

Ik zat ingeblikt met Ferrari op trailer, wordt tijd dat ik daar eens een sticker op gooi ;)
 
Laatst bewerkt:
De volgende spot van m'n collega doorgekregen, hij reed in een rode Renault Clio Estate:
A10 afslag Amsterdam-Oud Zuid om 09:29
RSWQAlZ.jpg
 
De volgende spot van m'n collega doorgekregen, hij reed in een rode Renault Clio Estate:
A10 afslag Amsterdam-Oud Zuid om 09:29
[afbeelding]
*O*
Gespot op dagelijkse route, dit keer toevallig wel met de motor :9

De lampen in de topkoffer zijn nog best duidelijk met dit weer *D vroeg me altijd al af hoe mensen achter mij het zouden zien _O-
 
Laatst bewerkt:
*O*
Gespot op dagelijkse route, dit keer toevallig wel met de motor :9

De lampen in de topkoffer zijn nog best duidelijk met dit weer *D vroeg me altijd al af hoe mensen achter mij het zouden zien _O-

Was anders weinig van te zien, ik reed al 120 en toen kwam jij voorbij _O- ik heb de foto gemaakt :+
 
Laatst bewerkt:
Rond 17:15 uurp de A1 in de richting amsterdam, voor de afslag naar de A28.
Een groene ninja door de file. Je had er lekker de gang in. :Y
 
Vanmorgen rond 8:45 ter hoogte van Janskerkhof richting Nobelstraat een zwarte naked. Rijder droeg een Revvit jasje en een zwarte helm.
 
Net op de A20 iemand voor me die bij de BP eraf ging...over het gras en de brug over...

Ik was die motor met gele koplamp dir al een tijd achter je aan reed...

Volgens mij addwin.... jij was degene die dit op 10 januari 2014 ook al eens deed
 
Laatst bewerkt:
net ri amsterdam, vanaf zaanstad, via coentunnel. MG-LX-54 ??? zilvere fiets met topkuip en roof helm. je had wel haast zo te zien...
 
Hee ArendJan! Top dat we elkaar weer zo treffen.

Yep, ik heb je gezien achter mij, wist natuurlijk niet dat jij het was :-). Wat een drukte weer, en wat een feest dat je dan motor rijdt. En tja, vrijdagmiddag, na het werk is reden voor een feestje. Dus even het talud op rijden om aan de andere kant van de weg nog even off-road naar huis te rijden. Fijn weekend, till next time!

full
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot op de n242 in alkmaar, op dat onverlichte stuk tussen de heggen. Kenteken mh-zv-62, wij kwamen van de nauertogt en gingen linksaf de weg op, even daarna kwam jij ons inhalen (gestickerde aygo) . Hebben nog geseind maar geen idee of je dat gezien hebt :) :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan