(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 9u00 A27 afslag Veemarkt richting centrum Utrecht een blauwe BMW met heeeeleboel kofferdingen :)

Ik zat ingeblikt voor linksaf richting De Bilt.

Gespot! :W
 
Vorige week woensdag. Rond 19:00. Hemmelerweg Nijkerk. Rode Suzuki SV. Wij liepen er met de honden. En daar mag jij helemaal niet rijden stouturt.
 
Zojuist van de A1 de A10 bij Watergraafsmeer richting zuid opdraaien. mzrt21. Je ging eraf bij s112 toen ik nog even snel toeterde en je snel naar links keek. Ik reed in geel blik (met stikker)
 
Zojuist op de A15 net voor Gorinchem richting rdam. Donkere motor, berijder met geel hesje. Tussen de file door dus kon je kenteken niet lezen.
 
Vanmorgen een bekende DR op de A16 Rotterdam ri Dordrecht om 08:20.

MD - XL - ..

Je voegde uit bij Zwijndrecht, beetje jammer dat die *** in de witte bus hem nog ff voor jou moest gooien... Heb nog een dash-foto van je maar die is wel van veraf (je was snel voorbij... :] :W )
 
Vanmorgen een bekende DR op de A16 Rotterdam ri Dordrecht om 08:20.

MD - XL - ..

Je voegde uit bij Zwijndrecht, beetje jammer dat die *** in de witte bus hem nog ff voor jou moest gooien... Heb nog een dash-foto van je maar die is wel van veraf (je was snel voorbij... :] :W )

Yep, that was me! Zag die witte bus al vanaf de 3e baan richting uitvoegstrook gaan, waar ik inmiddels ook reed ;-) Geen probleem, voeg maar uit! Jij zat in koekblik?
 
Suzuki gsx r in Amsterdam op de lauriergracht.
:W

20151013_114319.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gistermorgen rondom 8 uur, tussen Woubrugge en Leimuiden op de n207 richting Alphen en later ook Alphen in.
GPZ500, rood.
Ik stond tussen de rijen, jij stond links in de rij bij het stoplicht.
 
Ik spotte gister een sticker weer eens.
Bij Ab Motoren (Leiderdorp) stond ie in de garage, ongetwijfeld voor een stukje onderhoud/reparatie.

Type en kenteken niet echt op gelet.
 
Vanmorgen voor knooppunt Hoevelaken vanaf Amersfoort Zuid; felgroene triumph street triple (denk ik?) met groene hanekam }) Zat zelf op een grijze thunderace met knalrode helm.
 
Gistermorgen rondom 8 uur, tussen Woubrugge en Leimuiden op de n207 richting Alphen en later ook Alphen in.
GPZ500, rood.
Ik stond tussen de rijen, jij stond links in de rij bij het stoplicht.

En vanmorgen reed je vanaf Leimuiden achter mij, totdat je stopte bij de stoplichten van Woubrugge.
 
Vanmiddag spot in Hoogvliet op de Aveling bij de verkeerslichten naar Spijkenisse (16:50)

Honda CB600F met kenteken 34 - .. - ..

Heb een duidelijke fotospot van je wachtend op groen. Kan helaas het kenteken even niet blurren dus plaats hem pas als je dat goed vind.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend iets voor 9 reed er een motor met sticker mij voorbij op de Reinaert de Vosstraat in Amsterdam. Ik fietste naast een oud collega die ik toevallig tegenkwam toen ik weg ging van de huisarts die daar op de hoek zit.

Kon niet zien wat voor motor het was, maar volgens mij had je iets van een donkergroene of zwarte winterjas aan.

:W
 
Woohoo! Vanmorgen mijn eerste spot! *O*
Een grijze VFR op de A6 en daarna wisselstrook en nog een stukje A1.
Ik reed op de blauwe R6 sinds vanmorgen ook met sticker.

Dus bij deze; gespot!
 
Gister om 16:45 op de A10 toen ik de afrit van de A2 pakte, zag ik een
Blauwe R1200RT door rijden op de A10, gok dat ik Wobbert gespot heb :W
(a10, richting a1 amersfoort , a2 richting utrecht)
 
Laatst bewerkt:
Gister om 16:45 op de A10 toen ik de afrit van de A2 pakte, zag ik een
Blauwe R1200RT door rijden op de A10, gok dat ik Wobbert gespot heb :W
(a10, richting a1 amersfoort , a2 richting utrecht)

Kan wel kloppen ja.
Eerst tijdje stilgestaan op A10 vanwege 3 afgesloten rijbanen veroorzaakt door autobrand. En daarna alleen maar file vanwege dat kak weer. Maar ik hoorde later dat de spits weer een toppertje was geweest ...
Thx. voor de spot
 
Kan wel kloppen ja.
Eerst tijdje stilgestaan op A10 vanwege 3 afgesloten rijbanen veroorzaakt door autobrand. En daarna alleen maar file vanwege dat kak weer. Maar ik hoorde later dat de spits weer een toppertje was geweest ...
Thx. voor de spot
Het was woensdag avond ook al geen pret en dan is de donderdag normaliter al drukker _O- ( was overigens met koekblik dus reed lekker langzaam door, echt vermoeiend, file rijden met de motor is altijd lekker spannend :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan