(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
1150 gs bij uva roeterseiland te Amsterdam
:W

Dat zal die van mij zijn. Mn vriendin werkt daar en haar GS is stuk. Dus gaat ze op die van mij :W

Wel appart ze is op haar eigen gs met sticker nog nooit gespot en nu 1 week op die van mij al 2 keer :P
 
Laatst bewerkt:
Zojuist omstreeks 17:45 gespot: grijze Triumph Street Triple. Waar: Persant Snoepweg te L'dorp, rijdende richting Leiden. Ik stond bij de Texaco de tank vol te kiepen :W
 
Zojuist, omstreeks 8:12 tussen Barneveld en Amersfoort op de A1: een MF-er in een Volvo, kenteken 6-XDB-**. Ik keek vanaf mijn blauwe Suzuki Bandit volgens mij wat glazig naar binnen, was even in gedachten verzonken en zag ineens een MF-sticker op een auto. Gespot! :W
 
Zojuist, omstreeks 8:12 tussen Barneveld en Amersfoort op de A1: een MF-er in een Volvo, kenteken 6-XDB-**. Ik keek vanaf mijn blauwe Suzuki Bandit volgens mij wat glazig naar binnen, was even in gedachten verzonken en zag ineens een MF-sticker op een auto. Gespot! :W
Ha! Ik dacht al dat ik je zag kijken. Zelf geen sticker toch? :W
 
net rond 11:35/11:40 in Amsterdam Noord. Blauwe denk BMW, je kwam van de leeuwarderweg en ging via de Johan van hasselt naar de klaprozenweg. Zat 100 a 200 meter achter je dus kon alleen een extra blauwvlakje onderscheiden.
 
net rond 11:35/11:40 in Amsterdam Noord. Blauwe denk BMW, je kwam van de leeuwarderweg en ging via de Johan van hasselt naar de klaprozenweg. Zat 100 a 200 meter achter je dus kon alleen een extra blauwvlakje onderscheiden.

Bedankt voor de spot Jappie007. :t Eindelijk weer eens gespot. Het is idd een Bmw, een F800st.

Ik werk daar in de buurt en rij er elke dag. :W
 
Vorige week vrijdag rode Yamaha R1 geloof het jaar 2002.
Alkmaar - N242
Jij ging rechtdoor de A9 op, ik ging er af richting AZ rotonde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan