(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterochtend rond 8 uur op de A12 thv het afgefikte benzinestation;

Yamaha XJ900s met sticker. Kenteken *T-47-RY

Ik zat helaas ingeblikt, en zat er al even. ik was er ook nog lang niet :-) Het was een lange dag...
 
Vandaag bij de ingang van metrostation beurs Rotterdam. MF-DT-85
full
 
Zojuist (9.10) A10 West, Gele BMW, (gok) R 1200 RS, incl. Akrapovic uitlaat (goed geluidje), afslag S107 voor het stoplicht. De bestuurder aangesproken vooraan bij het stoplicht en gewezen op de sticker. Hij had geen idee wat de sticker inhield. Wel geroepen dat het motor-forum was, maar er ging geen lampje branden.

Misschien een idee de stickers te verwijderen bij verkoop?? :W
 
Rode Suzuki, Lidl Admiraal de Ruijterweg Amsterdam.

Gisteren, woensdag 7 september, rond 19:00 uur, geparkeerd voor de Lidl. Met MF-sticker. Ik reed langs op de trapfiets, maar had haast, dus verder geen details.
 
Gisteren.. Oudere witte Yamaha met paars? Kon het niet goed zien.
Was op de A28, rondweg Zwolle richting Hoogeveen. Rond half 4- kwart voor 4.
 
Het is geen rondweg.. dat afschuwelijke stukje "snelweg" waar je bijna nooit harder mag als 80. Niet dat de gespotte MF'er zich daaraan hield haha.

Was idd richting Assen/Groningen/Meppel maar dat was volgens mij duidelijk.. Of moet ik alle plaatsen noemen waar je heen kunt?
 
Het is geen rondweg.. dat afschuwelijke stukje "snelweg" waar je bijna nooit harder mag als 80. Niet dat de gespotte MF'er zich daaraan hield haha.

Was idd richting Assen/Groningen/Meppel maar dat was volgens mij duidelijk.. Of moet ik alle plaatsen noemen waar je heen kunt?

Ja, ik rijd er dagelijks tweemaal. Heb zomaar het gevoel dat ik je ook wel eens heb gezien... Haalde vanmorgen een Transalp in, maar wel zonder stickah.
 
Zit meestal net zoals dit keer in het koekblik. Ben daar volgens mij maar 2x op motor geweest. Snelweg rijden is niet mijn ding op de AT haha
 
Blauwe gsx. Je was zo snel weg dat ik je niet meer kon aanspreken :p in Groningen bij het overwinningsplein

ogc8ht.jpg
 
Laatst bewerkt:
waar : Amsterdam bijlmer. bijlmerdreef en de straat waar de aphotheek
op de hoek zit.ken die straat niet.

wanneer : gister en vandaag. gister was het in middag ,en vandaag was
het in de ochtend.

Wat : groen witte kawa ninja volgens mij .

Bij deze gespot !!
 
Welke MF'er kwam mij op de A28 A'foort -> H'wijk voorbij rijden, al slalommend tussen het verkeer door? Was even na 17:30, je nam vervolgens de afrit Nijkerk


:W
 
Vanmiddag op de ring Alkmaar, hij ging rechtsaf richting Egmond:
full


Ik riep, stilstaand bij het stoplicht 2x heel hard: Gespot! maar hij leek er niets van te snappen en keek me aan zoals een aap op een roestig horloge kijkt.
"Je sticker. MF!"

Vraag me af of dat muntje ooit valt.
 
donderdag 8 september 2016 KDJ Utrecht terhoogte van vanLiefland strudentenflats tuinwijk.

eindelijk een echte motorrijder; met snor :}
full
 
Dinsdagavond 6 september rond 19.30 uur snelle rode motor gespot met rode helm bij het stuur. Op de helm stond een grote "11". Stond geparkeerd bij andere motoren langs de snelweg bij Meerkerk bij de Starbucks en het AC (?) restaurant. Mijn blauwe Suzuki Intruder 800 stond een eindje verderop geparkeerd naast een zwarte BMW met topkoffer (van mijn man), geen MF-er.
Wie is dit geweest en waar kom je vandaan? Ik kwam uit Dordrecht en was op weg naar Vianen.
 
Gistermiddag (donderdag) rond halfzes, Zwarte Ducati Monster op de Nieuwmarkt te Amsterdam. Ik zat met IJwit en zonnebril op het terras van Stevens.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan