(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag op de ring Alkmaar, hij ging rechtsaf richting Egmond:
[afbeelding]

Ik riep, stilstaand bij het stoplicht 2x heel hard: Gespot! maar hij leek er niets van te snappen en keek me aan zoals een aap op een roestig horloge kijkt.
"Je sticker. MF!"

Vraag me af of dat muntje ooit valt.
Misschien vind de gespotte MF-er het helemaal niet zo cool als je een foto van hem plaatst incl. kenteken :P
 
Vanochtend rond 8 uur vlakbij knooppunt Oudenrijn op de A2 richting Utrecht/Amsterdam een wederzijdse spot vermoed ik. Een Suzuki met kenteken MH-GT-66. We staken de hand nog naar elkaar op. Ik reed op de zwarte Kawasaki.
 
Nu bij Ten Kate: een zwarte CBR1000RR, MP-JT-**. De gele CBR600RR die er naast staat is die van mij. :W
 
Vannacht, Jack gespot.

full

full
 
Net gespot, centrum zaltbommel! zwarte offroad motor met rode crashpads erop. Man met korte broek en een zwarte jethelm. Je reed de markt op.
 
Op de Molendijk tussen Heerhugowaard en West Grafdijk.
Een groen gehanekamde MF'er op een groene Street/Speed Triple.
Je reed eerst een tijdje achter me en je haalde me in op het rechte stukkie.
Ik was de rode 999
 
Dinsdagavond 6 september rond 19.30 uur snelle rode motor gespot met rode helm bij het stuur. Op de helm stond een grote "11". Stond geparkeerd bij andere motoren langs de snelweg bij Meerkerk bij de Starbucks en het AC (?) restaurant. Mijn blauwe Suzuki Intruder 800 stond een eindje verderop geparkeerd naast een zwarte BMW met topkoffer (van mijn man), geen MF-er.
Wie is dit geweest en waar kom je vandaan? Ik kwam uit Dordrecht en was op weg naar Vianen.

Yes! Eerste spotje van dit jaar! En tevens terug gespot! Wij zaten te twijfelen of we een sticker bij je zagen zitten. Waren vanuit Alblasserdam ff een bakkie drinken bij SB. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan